- andrei arian
- OP
- 127 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Agila 2002
- Neamt
andrei arian
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
Pot spune ca am ras deseori de cei care in loc de benzina alimentau cu motorina si invers.... Acum am patit-o si eu,alimentand cu 15l motorina o Agila 1.0 cu 5 l benzina in rezervor! Nu spun ca saraca masina a mers inca 10km pana acasa(in suturi),pana mi-am dat seama ce dobitoc am putut fi. ! Am scos motorina din rezervor(curios de ce nu pot baga furtunul pe la alimentare)prin gura rezervorului. Am alimentat cu 5l benzina 98 si am dat rateuri pana a reusit sa se mantina in ralanti... Intrebarea ar fi ce urmari are acum toata prostia mea? S-au infundat partial injectoarele? Debitmetru de aer?(a iesit fum si pe admisia de aer) Inca are o nesincronizare intre apasarea pedalei de acceleratie si acceleratia in sine si la rece trepideaza pana se opreste singura 10 secunde. Ce as putea sa fac acum? Sa curat ceva?
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- andrei arian
- OP
- 127 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Agila 2002
- Neamt
andrei arian
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
- andrei arian
- OP
- 127 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Agila 2002
- Neamt
andrei arian
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- andrei arian
- OP
- 127 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Agila 2002
- Neamt
andrei arian
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
- andrei arian
- OP
- 127 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Agila 2002
- Neamt
andrei arian
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Varianta cea mai buna e sa dai jos rezervorul https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36197
Daca ti se pare greu scoti furtunul de benzina care intra in rampa injectoare si pui contact, pompa incepe sa traga din rezervor, dupa prima sticla umpluta tai contact, lasi 2 minute si treci la adoua sticla etc. pina nu mai trage nimic, oricum mai ramine cava dar esta este, dupa operatiune pui benzina CO98 si va merge, nu perfect dar merge. Cureti throttle si la debitmetru daca ai cu ce, daca nu ai spray CRC te abtii.
Daca ti se pare greu scoti furtunul de benzina care intra in rampa injectoare si pui contact, pompa incepe sa traga din rezervor, dupa prima sticla umpluta tai contact, lasi 2 minute si treci la adoua sticla etc. pina nu mai trage nimic, oricum mai ramine cava dar esta este, dupa operatiune pui benzina CO98 si va merge, nu perfect dar merge. Cureti throttle si la debitmetru daca ai cu ce, daca nu ai spray CRC te abtii.
- lcsongor
- **
- 158 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Agila 2001 X12E
- Cluj
lcsongor
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 X12E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Vad ca topicul este foarte vechi deja. Dar as adauga ca cel mai usor dai jos benzina din rezervor este sa desfaci colierul care strange acel furtun gros care vine de la busonul de alimentare pana la rezervor, bagi furtunul si voilá. Agila nu are filtru de combustibil ce sa se poate schimba, ii integrat in pompa.
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Da , insa ar mai fi ceva - valva din plastic care trebuie scoasa:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36197
Nu ai cum sa bagi furtunul daca nu o scoti. Am aratat acolo mai pe larg (ai o poza) cu ea.
Despre aceasta valva am spus ca exista riscul deteriorarii, mai ales ca este din plastic. Este o piesa importanta de care nu ne putem lipsi. Etanseaza vaporii, mentinandu-i in rezervor pana cand sunt colectati de sistem. De asemenea are rolul de a nu permite benzinei balbotarea spre intrare cand rezervorul este aproape plin. Lamelele ei fine (3 sectoare dispuse la 120 grad) simt orice adiere si se vor acoperi una pe alta formand o diafragma care obtureaza. Deci, in concluzie merge si asa cu mare atentie la aceasta valva. Insa cum a aratat Dan, este mult mai practic si facil. Singura treaba este ca trebuie sa ai un pic de rabdare si indemanare.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36197
Nu ai cum sa bagi furtunul daca nu o scoti. Am aratat acolo mai pe larg (ai o poza) cu ea.
Despre aceasta valva am spus ca exista riscul deteriorarii, mai ales ca este din plastic. Este o piesa importanta de care nu ne putem lipsi. Etanseaza vaporii, mentinandu-i in rezervor pana cand sunt colectati de sistem. De asemenea are rolul de a nu permite benzinei balbotarea spre intrare cand rezervorul este aproape plin. Lamelele ei fine (3 sectoare dispuse la 120 grad) simt orice adiere si se vor acoperi una pe alta formand o diafragma care obtureaza. Deci, in concluzie merge si asa cu mare atentie la aceasta valva. Insa cum a aratat Dan, este mult mai practic si facil. Singura treaba este ca trebuie sa ai un pic de rabdare si indemanare.