- ksper
- OP
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Va salut.In urma scurgerilor de ulei de pe chiulasa,am constatat ca acestea sunt datorate de garnitura capacului de la chiulasa,garnitura care era imbatranita.Ca si scule am folosit:
-cap imbus de 5
-prelungitor+ teu mic
-surubelnita lata
-cleste mops
Inainte sa va apucati de treaba DECONECTATI bornele de la bateria de acumulatoare.ATENTIE-prin acest mod se reseteaza tot de pe masina,inclusiv codul casetofonului.Cand conectati bornele si faceti prima pornire amotorului sfatul meu este sa il lasati la relantiu(fara sa accelerati) pana cand motorul atinge temperatura optima(92*C).In acest fel ECU isi ia singur si corect toti parametri ai motorului.
Se monteaza totul in ordine inversa demontarii.
OBS:Se sterge dupa montarea tuturor componentelor scurgerile de pe chiulasa astfel incat aceasta sa ramana curata.Succes.
-cap imbus de 5
-prelungitor+ teu mic
-surubelnita lata
-cleste mops
Inainte sa va apucati de treaba DECONECTATI bornele de la bateria de acumulatoare.ATENTIE-prin acest mod se reseteaza tot de pe masina,inclusiv codul casetofonului.Cand conectati bornele si faceti prima pornire amotorului sfatul meu este sa il lasati la relantiu(fara sa accelerati) pana cand motorul atinge temperatura optima(92*C).In acest fel ECU isi ia singur si corect toti parametri ai motorului.
Se monteaza totul in ordine inversa demontarii.
OBS:Se sterge dupa montarea tuturor componentelor scurgerile de pe chiulasa astfel incat aceasta sa ramana curata.Succes.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat