-cap imbus de 5
-prelungitor+ teu mic
-surubelnita lata
-cleste mops
Inainte sa va apucati de treaba DECONECTATI bornele de la bateria de acumulatoare.ATENTIE-prin acest mod se reseteaza tot de pe masina,inclusiv codul casetofonului.Cand conectati bornele si faceti prima pornire amotorului sfatul meu este sa il lasati la relantiu(fara sa accelerati) pana cand motorul atinge temperatura optima(92*C).In acest fel ECU isi ia singur si corect toti parametri ai motorului.
![](http://i52.tinypic.com/2wbvuic.jpg)
![](http://i52.tinypic.com/11h5j5u.jpg)
![](http://i51.tinypic.com/so8x35.jpg)
![](http://i55.tinypic.com/205xrvp.jpg)
![](http://i54.tinypic.com/28heico.jpg)
![](http://i55.tinypic.com/fu4ykg.jpg)
![](http://i54.tinypic.com/2v3n0q1.jpg)
Se monteaza totul in ordine inversa demontarii.
OBS:Se sterge dupa montarea tuturor componentelor scurgerile de pe chiulasa astfel incat aceasta sa ramana curata.Succes.