Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • Brook

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am trecut astazi prin targul de masini cu un prieten , si mi-a placut o chestie la un Gof 3 , si anume aripile aveau o protectie de plastic pe toata circumferinta buzei , si m-ar interesa sa-mi montez si eu asa ceva.Pun 2 poze , care fac cat 1000 de cuvinte.
Daca si-a montat cineva , a vazut montat pe o astra G asa ceva , rog sa posteze aici unde as putea gasit asa ceva , un pret , si cum se monteaza.
Poze

Fata :




Spate:



P.S. : imi cer scuze pentru claritatea pozelor , sunt facute cu telefonul , nu aveam altceva la mine.
Skip ads

  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
n-am vazut nici un G cu asa ceva ... daca nu ma insel, la Corsa parca exista ...


  • Brook

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Macar de s-ar putea adapta la aripile din fata.In spate pot lasa asa , eventual sa vopsesc aripile din plastic de culoarea masinii.

P.S. Daca in poza ta jantele sunt originale , acum stiu ca am jante originale de opel corsa.Eu am acelasi model , numai ca e pe argintiu.Aflu lucruri noi.Multumesc.
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
e o poza luata de pe wikipedia Smile nu stiu daca sunt originale sau nu ... eu am tot G Smile
  • Brook

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am inteles.Macar am un feed-back la jante , si sunt chiar de vanzare , dar sa nu fiu Offtopic.

Astept pe cineva care sa-mi spuna unde as putea gasi acele protectii de plastic pentru aripile fata macar.Multumesc.
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 615
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu apara cu nimic ,mai mult design.Se aduna praf si mizerie si apoi lucreaza rugina.Ti-o spun din proprie experienta ,cu o dacie .Aveam puse aparatori din inox ,sub care daduse-m cu putina vaselina ,iar deasupra avea o garnitura .din cind in cind mai demontam sa vad starea aripii,nu a aparatorilor.acele aparatori au sub ele o buza care aduna noroiul si deterioreaza baza aripii.Parerea mea,lasa masina asa cum este. Oare? Nu!
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.
Stiu ca e o tema mai veche, dar pentru cei care au aceleasi vechi probleme cu aripile ruginite, sau in care a dat rugina, poate fi o solutie.
EU de exemplu am fost tamponat usor la ambele aripi din spate, au fost reparate si sudate de 2 ori, dar unde e lucratura, se vede urat la imbinaturi si incepe sa dea rugina, iar de mers la tinichigerie si apoi la vopsitorie, aruncand sute de lei, apoi peste un an sa fie la fel, nu mai vreau.
Masina n-o vand ca merge bine, asa ca trebuie sa rezolv problema.
Trecand prin parcari, mai dau un ochi la aripile altora si cred ca 5 din 10 astre au rugina si 8 din 10 au vopsea umflata putin ca incepe sa dea rugina. Vorbesc de Astre intre 98 - 03.

Am sapat zilele trecute putin pe net si am gasit o firma din Polonia, care produce cam pentru toate masinile aceste aripi, nu doar pentru Golf3.
Pagina de web este http://www.globmel.eu.
Produsele nu sunt cine stie ce, oricum din poze nu poti sa iti dai sema , dar chiar m-am saturat de aripile aste astra g si voi face comanda sa imi trimita.
Stiu parerile tuturor cu adunatu mizerieri, etc, etc, Dar ma intereseaza sa nu mai vad aripa asa cum e si sa nu mai bag masina in service.... Crying or Very sad
O voi matui slefui, dau cu feruginol-deruginol, pe interior - exterior, antifon, vopsea neagra si serbus.
prinderea lor e cam subreda, dar cred ca voi folosi cleme de otel si suruburi.

Setul de 4 ornamente este de 70euro, transport inclus. Poze cu astra g nu se prea gasesc, dar au avut bunavointa sa imi trimita 2.

Voi face poze cu lucrarea dupa ce le voi monta.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.
Dupa cum spuneam revin cu ceva noutati dar fara imagini.
A sosit coletul dupa o saptamana si ceva, toate bune, coletul arata bine dar cand sa verific aripile, ce sa vezi......sunt de tabla zincata de 0,8 mm acoperita cu un strat negru de vopsea cu textura ca materialul de pe bord protejata de o rama plasticata.
Nu arata rau.
Tin minte ca i-am intrebat din ce este facuta, dar am uitat sa verific daca mi-au raspuns.
Revin cu poze, poate reusesc in weekend sa le montez.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am reusit sa montez doar una dintre aripi, pentru ca nu prea am avut putere sa fac mai mult.
Prinderea se face cu niste cleme care arcuiesc aripile si le forteaza pe pozitie, eu am pus pe margine dublu adeziv.
Asa arata.
Astra G cu ornamente de aripa.

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ma gindesc si eu.....oare sub acele protectii cita rugina se aduna?
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cam cat se aduna si la Audi allroad, Mini one, Corsa C.......etc
La astra g ultracunoscuta problema este ca din interiorul aripii ataca rugina nu din exterior si mai ales din cauza buzei de la aripa din spate.
Aripile din fata sunt protejate bine de aparatoarele de plastic, dar cele din spate doar de antifon.

La corsa c este cam acelasi lucru cu ce am facut eu: o aripa gaurita si un ornament prins peste aripa.
Eu am demontat recent o corsa din 2001 si nimic, nici un milimetru de rugina.
Conteaza sa fie bine protejat in interior, unde se aduna noroiul.
Motivul meu este ca prea multi mesteri mi-au distrus aripile din spate si au kilograme de kit. Iar singura solutie ce mi-a ramas este sa cumpar aripile noi si sa le sudez, dar nu am cu cine si nu vreau. Le curat le dau cu antirugina si antifon.
Daca erau ok si nu dadea rugina, nu faceam asa ceva.
O estimare a lucrarii ar fi undeva intre 2000 si 2500 ron la service, ca dupa 3 ani sa se umfle iara.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am montat ornamentele intr-un final.
La cum aratau aripile inainte cu gauri si fisuri, acum macar nu se vad reparatiile.
Pentru o umflatura de rugina de 1 cm, pornita din interior, a trebuit sa tai din aripa cam 3 cm.
Acum masina mea este la moda, asemena divelor tunate, operate, siliconate, ascunse sub machiaj.
.
Totul incepe asa :

si in 2-3 ani ajunge asa:

si daca vrei sa ti-o repari profesional, inevitabil ajungi la asta, eu am facut-o asa acum 5 ani la service, iar dupa 3 ani a ruginit si s-a umflat :

  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut aquagen spune-mi terog de unde pot sã-mi iau și eu acele 4 ornamente pentru aripi de astra g, nr meu de telefon 0746168409 mulțumesc
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu arata rau cu plasticele astea gen Logan, insa am si eu o intrebare : segmentele de reparatie le-ai luat galvanizate ? Dupa sudura s-a dat cu ceva solutie impotriva ruginii (ca sunt o gramada de cumparat) ? S-a dat cu ceva ceara pe aripa si in praguri, dupa reparatie ? Eventual... ai incercat o sablare ?

Intreb pentru ca la Vectra B am exact aceasta problema dupa 19 ani de la fabricatie, masina a fost lovita recent in spate si m-am decis sa rezolv si problema asta asa ca am comandat segmenti de reparatie Klokerholm galvanizati. Sigur ca la sudura galvanizarea cedeaza si trebuie facut ceva in acest sens pentru protectia contra ruginei. Am si optiunea sa tai jos ce e ruginit pe segmentul original de aripa spate si acolo sa bag fibra. Ceva experienta cu fibra are cineva, tine in timp si cat tine ea de obicei, in ani? Ceva mai multe detalii m-ar ajuta inainte sa taie tinichigiul acolo... macar sa fac alegerea metodei de reparatie corecte.

Cu Stima.
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Dupã cum am spus sunt nou printre voi, am o experienta de peste 10 ani în domeniul tinichigerie vopsitorie cu certificate de avansat în Germania plus în țarã, și vã ofer cu placere orice informație în domeniul vopsitorie și tinichigerie, special vopsitorie
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mai la concret, stimate coleg !

Daca se poate un raspuns la ce am intrebat mai sus, evident daca nu e vre-un secret profesional.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu cred ca aceste ...protectii de plastic vor genera in citiva ani o mare rugina sub ele.....parerea mea....sincera de ce ?Ne auzim ...peste 2 maxim 3 ani.....daca incerc sa conving poate sunt...contrazis rau de tot!
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Existã un spray cu care dai tot timpul în timp ce suedezi tabla și nu o mai afecteazã, dupã reparație pe sudurã în exterior dai cu un spray de zinc peste care chinuiești, în timp ce se șlefuiește a nu se pãtrunde spray-ul de zinc, la sfârșitul reparației în interior pe sudurã spray zinc și multã cearã, 99% din cazuri rugina vine din interior unde stã apa sau se formeazã condens
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tase a scris:Eu cred ca aceste ...protectii de plastic vor genera in citiva ani o mare rugina sub ele.....parerea mea....sincera de ce ?Ne auzim ...peste 2 maxim 3 ani.....daca incerc sa conving poate sunt...contrazis rau de tot!

Cum sa iti explic , ca am explicat odata dar vad ca am scris degeaba.
Rugina din interior vine nu din exterior.
La Astra G asta o consider defectiune de fabricatie. Aripa cu buza intoarsa in interior si cu multe muchii, propice formarii ruginei.
De pe exterior vine doar daca lovesti-ciobesti vopseaua pana la tabla.
Acum, pe interior e protejat cu: antirugina, antifon, vopsea, pe exterior cu : antirugina, spritkit, poxymetal in loc de chit, vopsea , lac.
Iar aparatoarele astea care NU sunt de plastic si nu exista altceva pentru Astra g decat astea, sunt din tabla zincata.
Nu le-am pus ca vreau sa fie senzationale sau altceva, sunt puse ca sa acopar o lucrare si sa evit sa merg la tinichigerie sa sudez aripi.
Este o masca peste o lucrare nefinisata profesional. Ca o masca peste o fata leproasa. Ai vazut poate filme de alea, o masca aurie frumoasa iar sub ea....bleaxx.
Folie carbon nu ar fi mers, ca s-ar fi vazut in valuri.
Sper ca te-am lamurit. Citeste si tu mai atent ce se scrie.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Nu arata rau cu plasticele astea gen Logan, insa am si eu o intrebare : segmentele de reparatie le-ai luat galvanizate ? Dupa sudura s-a dat cu ceva solutie impotriva ruginii (ca sunt o gramada de cumparat) ? S-a dat cu ceva ceara pe aripa si in praguri, dupa reparatie ? Eventual... ai incercat o sablare ?
Cu Stima.

Ce sablare frate, ca mi-a trecut degetul prin aripa dupa ce am curatat de chit.
Dar macar zi si tu, Gen Opel Zafira, nu Logan.
Nu sunt segmente de reparatie, sunt protectie - ornament din tabla zincata- plasticata pe margini si se prind peste aripi prin arcuire cu niste cleme.
Nu e un chit de reparatie prin sudura, tinichigerie si vopsitorie este un ornament si sincer inutil daca nu ai de ascuns nimic daca ai aripi perfect curate si fara rugina.
E asemenea aparatoarelor de plastic vazute pe corsa c, mini one, audi allroad, skoda, etc........sunt multe.
Da un look allroad, mie unul imi place.

In legatura cu problema ta .
Exact asa ceva trebuie facut:

Cauti una bucata tinichigiu bun, care taie cu flexul toata aripa pe la adancitura aceea, apoi taie aripa noua si sudeaza in puncte. Apoi se unesc punctele, se polizeaza, iar mai departe se aplica ce a spus si colegul marius : spray zinc, chit, filler, vopsea, lac, iar pe interior, ce e cel mai important zinc, apoi ANTIFON, dat din abundenta.
Toata treaba sa fie facuta pe vreme calduroasa, ca pe umezeala tabla aia in cateva ore rugineste, rugineste vazand cu ochii, spun din experienta proprie. Trebuie lucrat repede si lasata cat mai putin descoperita. Dupa polizare, zinc imediat, interior-exterior, apoi o bere Smile.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR