ahappyuser a scris:Nu arata rau cu plasticele astea gen Logan, insa am si eu o intrebare : segmentele de reparatie le-ai luat galvanizate ? Dupa sudura s-a dat cu ceva solutie impotriva ruginii (ca sunt o gramada de cumparat) ? S-a dat cu ceva ceara pe aripa si in praguri, dupa reparatie ? Eventual... ai incercat o sablare ?
Cu Stima.
Ce sablare frate, ca mi-a trecut degetul prin aripa dupa ce am curatat de chit.
Dar macar zi si tu, Gen Opel Zafira, nu Logan.
Nu sunt segmente de reparatie, sunt protectie - ornament din tabla zincata- plasticata pe margini si se prind peste aripi prin arcuire cu niste cleme.
Nu e un chit de reparatie prin sudura, tinichigerie si vopsitorie este un ornament si sincer inutil daca nu ai de ascuns nimic daca ai aripi perfect curate si fara rugina.
E asemenea aparatoarelor de plastic vazute pe corsa c, mini one, audi allroad, skoda, etc........sunt multe.
Da un look allroad, mie unul imi place.
In legatura cu problema ta .
Exact asa ceva trebuie facut:
Cauti una bucata tinichigiu bun, care taie cu flexul toata aripa pe la adancitura aceea, apoi taie aripa noua si sudeaza in puncte. Apoi se unesc punctele, se polizeaza, iar mai departe se aplica ce a spus si colegul marius : spray zinc, chit, filler, vopsea, lac, iar pe interior, ce e cel mai important zinc, apoi ANTIFON, dat din abundenta.
Toata treaba sa fie facuta pe vreme calduroasa, ca pe umezeala tabla aia in cateva ore rugineste, rugineste vazand cu ochii, spun din experienta proprie. Trebuie lucrat repede si lasata cat mai putin descoperita. Dupa polizare, zinc imediat, interior-exterior, apoi o bere 😊.