Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • mihai21

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
cum se verifica....deoarece intra fff greu din a 3 in a 2a....si am banuit ca asta e.... Rolling Eyes
Skip ads

  • Kappy

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa aiba pe partea dreapta a masinii in fata, pe langa iesirea planetarei din cutie , un buson. Daca uleiul e pana la marginea inferioara a gaurii acelui buson atunci e ok
  • mihai21

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
merci pt informatie
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ca sa nu deschid topic nou...

eu intampin ceva rezistenta la schimbarea vitezei in primele minute de la pornirea masinii... care sa fie cauza?
  • valiauto

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2005

  • Mesaj Privat
o problema mai veche la opel este cuplajul cardanic de la intrarea timoneriei in cutia de viteze.
din cauza jocului mare selectarea vitezelor devine greoaie.
  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
cum se poate remedia acest defect?...si mie mi se intampla uneori sa intre foarte greu din a-I-a in a II-a.....dar ciudat e ca uneori merge ok alteori merge exagerat de greu.....thx
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
valiauto a scris:o problema mai veche la opel este cuplajul cardanic de la intrarea timoneriei in cutia de viteze.
din cauza jocului mare selectarea vitezelor devine greoaie.


Vali, multumesc mult pentru informatie.
Acuma se poate si in romana? Embarassed

De acord cu jocul mare, dar acesta este tot mereu, ori eu intampin ceva rezistenta la schimbarea vitezei in primele minute de la pornirea masinii...

Cum remediez?
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Incearca sa reglezi timoneria. Daca o fi la fel ca la vectra a sau astra f dami un mesaj pe yahoo sati trimit cum se face
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,312
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Aceeaºi pb o am ºi eu uneori dupã ce pornesc masina dar la mine se întâmplã la mersul înapoi deoarece eu scot maºina cu spatele din garaj. Uneori nu vrea sã intre în vitezã nici cu draci pe ea. Acum 2 zile am schimbat ornamentul de piele de la maneta de vitezã ºi am vãzut cã acolo era niºte vaselinã ieºitã din nucã ºi am pus-o la loc ºi am mai pus un pic ºi la tijã ºi intrã mult mai uºor în vitezã, iar la mersul în înapoi nu am mai avut pb.
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
M-am tot invartit pe forum dar nu am gasit.Din auzite am inteles ca se completeaza pe undeva pe `sus`, m-am uitat insa nu am gasit.Ma ajuta cineva???Eventual si ce cheie imi trebuie.Danke!!!!
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
In manualul Haynes zice asa:
1.se completeaza doar . (nu are buson de golire)
2.busonul de verificare este undeva in spatele planeterei stanga.
3.se completeaza pe la senzorul de marchearrier.Se desurubeaza si se pune pe acolo.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Exista deasupra cutiei de viteze un dop de cauciuc , pentru eliberarea presiunii din cutia de viteze [daca ii pot spune asa] , este o aerisire , ii scoti dopul , pui un furtunas si printr-o palnie torni ulei , dar asta o faci numai dupa ce ai desurubat surubul de verificare a nivelului uleiului din cutia de viteze torni ulei pina incepe sa curga pe orificiul surubului de verificare al uleiului din cutie, completezi numai cu ulei Opel 19 40 768 recomandat de Opel.Dopul cu pricina este in apropierea bateriei , eu asa am procedat.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR