mihai21
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
mihai21
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
valiauto
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2005
- Mesaj Privat
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
valiauto a scris:o problema mai veche la opel este cuplajul cardanic de la intrarea timoneriei in cutia de viteze.
din cauza jocului mare selectarea vitezelor devine greoaie.
din cauza jocului mare selectarea vitezelor devine greoaie.
Vali, multumesc mult pentru informatie.
Acuma se poate si in romana?
De acord cu jocul mare, dar acesta este tot mereu, ori eu intampin ceva rezistenta la schimbarea vitezei in primele minute de la pornirea masinii...
Cum remediez?
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
Aceeaºi pb o am ºi eu uneori dupã ce pornesc masina dar la mine se întâmplã la mersul înapoi deoarece eu scot maºina cu spatele din garaj. Uneori nu vrea sã intre în vitezã nici cu draci pe ea. Acum 2 zile am schimbat ornamentul de piele de la maneta de vitezã ºi am vãzut cã acolo era niºte vaselinã ieºitã din nucã ºi am pus-o la loc ºi am mai pus un pic ºi la tijã ºi intrã mult mai uºor în vitezã, iar la mersul în înapoi nu am mai avut pb.
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Exista deasupra cutiei de viteze un dop de cauciuc , pentru eliberarea presiunii din cutia de viteze [daca ii pot spune asa] , este o aerisire , ii scoti dopul , pui un furtunas si printr-o palnie torni ulei , dar asta o faci numai dupa ce ai desurubat surubul de verificare a nivelului uleiului din cutia de viteze torni ulei pina incepe sa curga pe orificiul surubului de verificare al uleiului din cutie, completezi numai cu ulei Opel 19 40 768 recomandat de Opel.Dopul cu pricina este in apropierea bateriei , eu asa am procedat.