scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
Valori reale:
Tensiune sistem,14.3 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal potenþiometru clapetã,0 %
Semnal potenþiometru clapetã,0.64 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.31 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.48 V
Temperaturã lichid rãcire,55 °C
Temperaturã lichid rãcire,3.29 V
Temperatura aer admisie,14 °C
Temperatura aer admisie,2.65 V
Codare cutie,Cutie manualã
Contact Park/Neutral,R-D-3-2-1 12V
Contact info climã,0V inactiv
Semnal sarcinã - climã,0V inactiv
Impuls injecþie,3.3 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),4 grade
Numãr celulã detonaþie,10
Întârziere din detonaþie Cil. 1,3 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2,8 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3,5 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4,3 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,791 mV
Raport aer/combustibil,13.5
Buclã senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Sãrac
Integrator O2,100 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate),Inactiv
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate),18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate),117
Turaþie motor,900 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,19 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N,950 RPM
Adaptare ralanti în P-N,Modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,900 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti,900 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcinã motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu climã,12V inactiv
Climatizare,Nu este prezent
Impuls vitezã vehicul,Primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
StoneK
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
StoneK
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
StoneK
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
StoneK
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
la mine la tester la sonda, era problema ca nu se inchide sau deschidea ceva bucla cand motorul e cald, nu stiu exact. dar mecanicul a zis ca nu e asa grav...
deci daca schimb sonda nu isi va revenii masina? sau azi o schimb si peste x km se strica iar din cauza catalizatorului? sau daca schimb sonda si sparg catalizatorul?
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
StoneK
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
daca rezolvi ceva chiar m-ar ajuta sa tinem legatura sa vedem ce si cum.
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
- tomariscom
- **
- 155 mesaje
- din 16 Apr 2013
- Astra 2004 Z16XE
- Galati
tomariscom
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2013
- Mesaj Privat
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Valoare pozitiva in admisie ,am mai patit la motoare care nu erau bine puse la punct,verifica si alinierea semnelor ca tot asa se manifesta prin lipsa putere in sarcina ,de obicei axa cu came de la admisie ramane un dinte in urma daca nu e atent asezata la montatul curelei iar la diagnoza nu apare nimic suspect.
Vezi ca si timpul de injectie e cam mare 3,3ms ce am eu pe aici merge cu 2,3 -2,1 .
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat