Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am citit topicurile si nu am gasit nimic special pentru tipul asta de motor. daca aveti cunostinte pentru demontarea/curatare IAC si corp acceleratie va rog postati aici.P.S. cu poze explicative si poate invatam unu de la altul.











curatare fara demontare (astept indicatii pentru demontare)


@dancuciureanu am pus pozele astept sa imi faci sagetile de rigoare.
Skip ads

  • FLO11

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Eu cu tricoul negru, vreo 2 ore de curatat, fara demontare, fratii se ajuta Wink
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai marcat cu galben throttle care se demonteaza si se curata, cu galben ai IAC, doaua suruburi si o mufa si il ai in mina.


  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
mersi pt. indicatii,ce vroiam sa te intreb este daca se curata si partea din jos a iac-ului ,intreb asta pt.ca dupa cum se vede in poza la mijloc sunt doua suruburi si banuiesc ca partea cu mufa e iacul asa ca partea cealalta ce o fii? Confused
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoate-l de pe throttle si ai sa vezi pistonasul si ce trebuie curatat
  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ok,vineri dau jos tot si le fac sa straluceasca,o sa fac cat mai multe poze ca sa vada si ceilalti colegi,apropo trebuiesc garnituri noi sau merg si alea vechi ca sa nu ma apuc si sa nu am ce-mi trebuie si doresc sa mentionez ca dupa mica curatire fara a desface ceva relantiu e mai scazut decat inainte respectiv 800-850 in loc de 900-950 si este mai stabil cu mici fluctuati Smile
  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
dupa cum am zis am curatat corpul clapetei de acceleratie si IAC-ul (dupa cum se vede si in poze). Am facut resetarea ECU, iar turatia relantiului este constanta pe loc, in mers fluctueaza de la 800 - 1500 si chiar peste 1500 pana masina se opreste din mers, pe loc revine si ramane constant la 800. Intrebarea mea e ce are ?.








- ia mizeria fara nici un efort

dupa curatare a iesit cam asa










  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nimeni,nimic,poate a mai patit cineva chestia asta,orice sfat e de folos ca nu reusesc sa-mi dau seama ce are si e enervant rau de tot,Ajutor
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Aaaa, stai ca mi-am amintit, pe throttle ai potentiometrul numa' ca animala e capsulata. Poti incerca sa bagi ceva spray contacte in el, daca se misca prea balalau e foarte posibil sa fie uzat stratul rezistiv sau lamelele sa nu mai calce bine ca s-au decalit, au patit si altii asta. Unul am vazut ca l-a deschis ca nu mai putea de nervi, altul l-a inlocuit...acum proba se face cu un aparat de masura si numai invirti, daca are salturi atunci e clar el defect.
  • OPEL OMEGA B

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sal! hai sa va ajut eu, k s p mine m-a scos din draci problema asta cu oscilatia relantiului. am patit k tine:knd o scoteam pe liber imi murea, iar in mers se tura pana la 1500 si apoi revenea. am curatat prostiile astea(iac, throttle) dar degeaba. problema era senzorul de la axul cu came. la mine knd se apropia temperatura spre 90 grade aparea problema. era firul jupuit langa mufa senzorului, iar dupa ce l-am izolat cu banda cotton si-a revenit . la tine, dak nu e jupuit cablul, poate nu face atingere mufa, sau ai senzorul stricat. (oscilatia asta apare pt k el da eroare si nu mai citeste bine turatia). Wink ACU, POATE MA REZOLVATI SI P MINE C O PROBLEMA, K TOT AVETZI XEV K MINE: Wink al meu urca greu in turatie si nu are deloc forta, pur s simplu nu-i vine destula benzina. i-am schimbat debitmetrul, aprinderea e ok, clapeta si aferentele curatate, dar problema tot apare uneori.am pus-o p tester si mi-a dat amestec aer-benzina slab. uneori are un demaraj super, dar are si momente in care deabia plec dupa loc. de ce are amestecul aer-benzina slab? poate fi defecta sonda lambda,sau altceva? ms!
  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut opel omga B,e adevarat ca senzorul ala creeaza probleme dar cand e defect se aprinde becul de la ecu,zic asta ca asa am patit si eu dar acuma la mine nu asta e problema,cat despre problema ta am citit pe club ca s-ar putea sa fie de la distributie dar nu sunt sigur,apropo ai schimbat-o?totusi e super ca sunt oameni care isi impartasesc problemele in scopul de a gasi o rezolvare,deci cand o sa aflu ceva sigur nu o sa ma doara mainile sa scriu ca sa stie si altii
  • OPEL OMEGA B

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu se aprinde niciun bec la ecu. la mine se intrerupea din mufa si se tura pana la 1500, pt k nu facea atingere si nu se aprindea niciun bec la ecu si nici erori nu dadea. iti spun sigur ca altceva n-are ce sa fie defect. daca ai curatat iac-ul si clapeta altceva nu poate fi. la mine cred ca este egr-ul, pt k nu a fost curatat niciodata si acu' are 190000km. cand se infunda egr-ul km astea-s simptomele: nu mai trage, scoate benzina nearsa knd e rece, se tureaza greu..... urmeaza sa iil curat zilele acestea. app, am curatat si eu iac-ul si am gasit garnitura taiata si nu gasesc sa cumpar una noua. ai idee din ce as putea face una? si inca ceva...... la mine motorul este pus transversal si nu stiu cum as putea desface si curata valva egr. ai vre-o idee, sau poze?
  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut,orice e posibil in legatura cu senzori dar eu am patit-o cu senzorul camshaft si mi se aprindea becul ala galben,dupa cateva cautari pe club si discutii cu diferiti mecanici cred ca la mine se trage de la aer fals caci nu am schimbat garniturile si erau cam obosite,garniturile le-am comandat de la un depozit Meteor si costa toate trei 20 ron deci nu merita sa te chinui sa le faci,despre curatare egr nu pot sa-ti zic nimica sigur ca nu am facut-o dar despre pozitionare uitate la prima poza din acest topic si ai s-o vezi,e chiar intre delcou si chestia aia cu capac de aluminiu,la tine cred ca e catre habitaclu,sper ca te-am ajutat cu ceva si nu ezita sa intrebi ca o sa-ti raspund daca stiu sigur
  • OPEL OMEGA B

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ok, merci! Wink nu am gasit pe nimeni care sa-mi faca garnituri pe comanda aici in ploiesti, asa k am facut rost de niste clingherit si o s-o fac eu.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Foloseste un dosar din carton mai "plastificat' (NU din plastic...) Wink
  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cu placere opel omega b,daca ai posibilitatea fa si ceva poze ca sa putem vedea cat mai multi posesori de masini cu astfel de motoare ca sa ne putem apuca fiecare de curatare
  • wolfmxn

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
astazi am schimbat toate garniturile de la clapeta de acceleratie si iac ,puse cu silicon special de un amic mecanic si cum ma asteptam nici un rezultat ,in mers tot fluctueaza turatia,am pus testerul pe ea sa vad daca are ceva cod de eroare si mi-a aparut un singur cod si anume low voltage la releul de ac,mecanicul spune ca s-ar putea sa fie supapa de relantii dupa cum a vazut el simptomele motorului,relantiul asta afurisit ma disperat ,o sa incerc sa schimb supapa de relanti sa vad daca se rezolva ceva
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut am vazut discutia vastra pt xev spuneti mi si mie cum se reseteaza ecu ?
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut am vazut discutia vastra pt xev spuneti mi si mie cum se reseteaza ecu ?
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut am vazut discutia vastra pt xev spuneti mi si mie cum se reseteaza ecu ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR