Lun 18 Mai, 2009 7:26 pm
sal! hai sa va ajut eu, k s p mine m-a scos din draci problema asta cu oscilatia relantiului. am patit k tine:knd o scoteam pe liber imi murea, iar in mers se tura pana la 1500 si apoi revenea. am curatat prostiile astea(iac, throttle) dar degeaba. problema era senzorul de la axul cu came. la mine knd se apropia temperatura spre 90 grade aparea problema. era firul jupuit langa mufa senzorului, iar dupa ce l-am izolat cu banda cotton si-a revenit . la tine, dak nu e jupuit cablul, poate nu face atingere mufa, sau ai senzorul stricat. (oscilatia asta apare pt k el da eroare si nu mai citeste bine turatia). 😉 ACU, POATE MA REZOLVATI SI P MINE C O PROBLEMA, K TOT AVETZI XEV K MINE: 😉 al meu urca greu in turatie si nu are deloc forta, pur s simplu nu-i vine destula benzina. i-am schimbat debitmetrul, aprinderea e ok, clapeta si aferentele curatate, dar problema tot apare uneori.am pus-o p tester si mi-a dat amestec aer-benzina slab. uneori are un demaraj super, dar are si momente in care deabia plec dupa loc. de ce are amestecul aer-benzina slab? poate fi defecta sonda lambda,sau altceva? ms!