Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Dorim sa cumparam un opel si ezitam intre cele 2 modele.
Suma de care dispunem este aprox. 10000-11000 E.
Avem o Rabla deci putem sa scapam de ea. La Opel.ro ne anunta ca ofertele sunt pana la 31. 04.- suntem in 07.05. si nu sunt noutati. S-au pastrat in continuare cele de pana in 31.04. ?
Calatorim frecvent prin tara. uneori cu cortul (deci mai mult bagaj ).
Probabil vom merge si pe drumuri mai dificile. Poate o masina mai inalta ?
Ne intereseaza si consumul prin Buc. cat si la drum lung.
Ce ma deruteaza este sa vad ca sunt mai multe tipuri de corsa,nu ma prea descurc.
Sotul agreaza un motor mai mic, pe benzina.
O vom pastra mai multi ani, deci ma intereseaza sa aiba si unele facilitati , nu de fite, ci utilitati care ne-au lipsit la dacia.
Astept urgent raspuns, multumiri si drumuri netede !
Skip ads

  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
La corsa cel mai mic motor pe benzina este de 1L si la astra cel mai mic e 1.4. Daca mergeti multi km (aprox. de la 30.000 km in sus) cu ea pe an poate e mai bine o corsa cu un motor diesel.
Din cunostintele mele cel mai ieftin model e corsa cu motor de 1L, care are si cel mai mic consum.
  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
BuBuFaM a scris:La corsa cel mai mic motor pe benzina este de 1L si la astra cel mai mic e 1.4. Daca mergeti multi km (aprox. de la 30.000 km in sus) cu ea pe an poate e mai bine o corsa cu un motor diesel.
Din cunostintele mele cel mai ieftin model e corsa cu motor de 1L, care are si cel mai mic consum.

M-am incurcat si nu mai stiu cum sa intru in topicul care l-am deschis.
ideea era sa aleg intre corsa (care vad ca e de mai multe feluri ) si astra new.
Poate ma ajuti !
  • Daci

  • Mesaje scrise: 1,388
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu iti sugerez sa te uiti si la Astra Caravan, avand in vedere ca veti calatori mult. Motorul ideal ar fi, dupa parerea mea, cel de 1.7 diesel.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai nevoie de masina mica 11 luni pe an (Bucuresti) si de una "mare" in concediu, poti folosi si asa ceva, cuplat cu un Corsa... (vezi poza de mai jos) Exclamation
Eu asi opta pentru o motorizare "medie" pe benzina (in nici un caz motorul de 1000, 1200 e OK) si un numar limitat de optiuni. Singurele care "merita" sunt clima (manuala e suficient), proiectoarele si geamurile electrice pe fata.


  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dar de o limuzina compacta proaspat aparuta pe piata ce ziceti ? Avind in vedere ca este pe aceeasi platforma tehnica cu viitoarea Astra I, dotari mai bune decit astra h - new si pret bun . Wink Incearcati sa uitati de motrizarile diesel, sint mai greu/scump de intretinut, galagie mai mare in habitaclu iar motorina de proasta calitate din RO le ingenuncheaza destul de repede!

http://www.ro.chevrolet-cruze.eu/


Ultima modificare făcută de iso la Vin 08 Mai, 2009 8:44 am
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Astra are motorizari mari si o sa te rupa la buzunar in Bucuresti, plus ca e joasa.
Diesel nu lua ca o sa plingi si el si tu foit citiva km prin trafic infernal, plus ca o motorina nu e de oras, intretinere costisitoare...

Corsa benzinara e o alegere buna, o motorizare de 1,2L Z12XEP e arhisuficienta si se impaca bine in oras si afara. Poti opta si la 1,4L DAR sa stii ca iti creste consumul in oras bine de tot, nu te lua dupa ce spune cartea sau ce spun forumistii ca bat cimpii cu consumuri SF. Motoarele sunt foarte fiabile Z12XEP si Z14XEP, intretinere ieftina. Sa nu cumperi in 2 portiere in pururi !

Acum eu iti mai dau o sugestie, Agila B. Este mai inalta la garda si nu se lasa asa usor precum Corsa D, masina e mai inalta plus pozitie la volan mai "de sus", vezi mai bine si la fete chiar le place vizibilatatea buna, mai are un avantaj pentru tine pozitia la volan, nu ai grija de fusta ... stii tu... Ca spatiu interior e mult mai generoasa. Ca fiabilitate depaseste Corsa D ca e conceptie Suzuki la origine si japonezii sunt renumiti ca simplu, eficient, fiabil, ieftin. Idea e sa nu cumperi Agila B ci Suzuki Splash care e mai ieftin si mai dotat, in rest masina este identica 99,9%. Piese pe linga ca pica mai greu sunt si mai ieftine, din Ungaria primesti orice in 24 de ore.

Analizati atent si fara impuls de moment ca va abureste dealer-ul ala mai frumos, fa un drive test, te urci in ele, le masori, lasi bancheta spate jos sa vezi spatiul generat, le pipai de 10 ori, pina nu stresezi agentul sa nu te lasi Laughing
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
merge si cu portbagaj+corsa, dar sa ai unde sa-l tii 11 luni! Wink
parerea mea:astra sedan 1.6 benzina,dece? are portbagaj destul de mare,bancheta rabatabila,consum rezonabil la drum lung(in oras este cam mare),destul de fortoasa daca este incarcata+are o garda la sol destul de mare sa poti rula si pe drumuri mai proaste.corsa este cam joasa iar daca o si incarci i se micsoreaza mai mult posibilitatile de escaladare,nu mai are sens sa vorbim de spatiul interior.problema apare totusi la pret!
LE:daca ne spui cam cati ocupanti merg in calatorii si cati merg in oras,ai simplifica putin din optiuni.
LE2:fara suparare dane, dar Agila are un portbagaj ca si inexistent!daca este vorba doar de 2 persoase,mai mere,in rest...!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu le trebuie portbagaj pe cupola, daca lasa banchetele spate au spatiu de bagaje imens in Agila B si ceva mai mic in Corrsa D. Eu am bagat in Agila A 2 TV unul de 72 si unul de 82 wide cu tub catodic si ambalaj, altul zilele trecute un ATV, altul o motoprasitoare...un ATV micut mai vred dar o motoprasitoare ? Il stiu asa ca il cred...

Revenind la consum, un Z12XE (varianta dinaintea celei Z12XEP) a papat 5,8l extern in stilul depasit orice are roti, mers cit se poate de constant pina in 120 si rar 140, prin munti etc. Daca-i dai in gura rau de tot consuma 6,3l.
Cel mai mare consum l-am avut de 6,8l in Bulgaria cu Z10XE (1L) dar pedala a stat numai jos, maxim de ture, am depasit si viteza data de constructor ca trebuiam sa ma tin dupa altii care aveau cel mai mic motor de 1,4L. Imi aduc si acum aminte la prima pauza cum m-a intrebat Acidman ... merge, vad ca te tii bine dupa mine...ce motor are?...1L...CUUUM 1L ?... DA...NU CRED !... nu crezi dar asta este, numara injectoarele!

Z12XE (1,2L) are 75cp
Z12XEP (1,2L) are 80cp
Y17DT (diesel 1,7DTI) are 75cp
Z17DTL (diesel 1,7CDTI) are 100cp

Cum spunea si ISO uita de diesel ca o sa plingi la motorina.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu va recomand sa cumparati asa ceva http://www.opelgtt.ro/n/opel_agila.html

Opel Agila 1.2L Raport pret /calitate/ practibilitate exceptional.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, si daca cumpara Suzuki Splash care de fapt e aceeasi masina numai ca e mai dotata si mai ieftina 10,000euro
http://www.suzuki-romania.r...h/1.2-glx_44.html
Mai pui 800euro ai deja cucurele
http://www.suzuki-romania.r...sh/1.2-gs_45.html
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Aoleu Dane nu mai esti opelist ? glumesc, da se merita si ceea ce va recomnda @dancuciureanu si are dreptate dar sa nu uitam suntem opelisti.
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Daca as sta in oras as opta pt Corsa, dar pentru concedii, bagaje multe, drumuri la tara, poate si 1-2 copii daca tineti masina mai mult (7-10 ani) ar trebui un caravan. In corsa nu poti baga scaune pliante+masa + cort+ butelie+gratar+carbuni+bidoane apa+ multe+haine.

Daca bugetul permite Astra NEW Caravan 1.6 benzina e foarte buna daca nu Astra Clasic caravan cu acelasi motor 1.6 e cu 2000E mai ieftina (Z16XEP)

Astra Clasic Caravan 13000E -rabla
Astra New Caravan 15400E - rabla

se poate si ceva mai ieftin

Astra Clasic Caravan 1.4 90CP 12.355E-rabla (Z14XEP) un motor ceva mai economic si cum spunea si dancuciureanu mai sus este foarte fiabil si intretinere ieftina + distributie pe lant unde nu te doare capul.

Pe final, comparand spatiul din corsa si cel din Astra Clasic caravan sa fim seriosi. Duceti-va neaparat intr-un showroom si uitati-va la toate fara nici o graba.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Agila B tot acolo e facuta, difera sigla si stopurile spate, in rest masina identica.
Diferenta la pret si dotari in schimb e substantiala.
Motorul de pe Agila B = Splash e tare de tot si foarte simplu, numai faptul ca la lant are za dubla iti spune ca arunci masina si nu umbli la distributie.
Daca vrea gasim repede si o sigla cu opel ca nu e mare lucru.
Agila B e copie fidela Splash ca si astia de la Opel au realizat dupa experienta de la caroseria de Agila A preluata de la Wagon R ca treaba e buna, nu stii ce e aia timonerie, bucse, caseta directie, troncaneli...fiind in buda cu banii si stiind ca japonezii au motor mai bun au luat masina cu totul, ei au contribuit foarte putin la proiect si acuma pun doar capac la pret, de asta e mai ieftin Splash.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Intradevar, intre agila si splash, al lua japoneza, dar de altfel intre astra h si cruze, as lua coreanca. Corsa ar iesi din discutie, e mai misto agiluta asta noua.
De ce? Pentru ca as fi rational.
Dupa calculele mele recente, cat s-o screme romanul ca el are nevoie de portbagaj, 98% din timp nu are de carat decat niste scule de la vechea dacia si maxim 2 persoane. Intradevar, daca e la mana a doua merita optat pentru un caravan, ca nu stica, dar daca e noua, numa bun e un hatch, si neaparat in 5 usi, ca altfel se pierde mult la revanzare.
Personal as merge pe splash ca e rezonabil si ok. Daca ma manaca ca am de carat mult, l-as comanda cu un cui de remorca, cam 200 euro in plus, si as cumpara o remorca pentru extrem de rarele ocazii de folosinta. (o remorca second = 200 eur)
  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Intradevar, intre agila si splash, al lua japoneza, dar de altfel intre astra h si cruze, as lua coreanca. Corsa ar iesi din discutie, e mai misto agiluta asta noua.
De ce? Pentru ca as fi rational.
Dupa calculele mele recente, cat s-o screme romanul ca el are nevoie de portbagaj, 98% din timp nu are de carat decat niste scule de la vechea dacia si maxim 2 persoane. Intradevar, daca e la mana a doua merita optat pentru un caravan, ca nu stica, dar daca e noua, numa bun e un hatch, si neaparat in 5 usi, ca altfel se pierde mult la revanzare.
Personal as merge pe splash ca e rezonabil si ok. Daca ma manaca ca am de carat mult, l-as comanda cu un cui de remorca, cam 200 euro in plus, si as cumpara o remorca pentru extrem de rarele ocazii de folosinta. (o remorca second = 200 eur)

Multumesc tuturor pt sfaturi. cu cat am mai multe variante (pareri), cu atat mai bine.
De regula suntem 2 care calatorim in masina.
Caravanul este ideal pt familie, prea mare pt. noi.
Splash nu-i place sotului, nici mie nu prea, o sa mergem sa o vedem la fata locului. La fel o sa facem si cu Agila careia nu i-am dat atentie pana acum.
Sa ramanem in limita a 10000 E, 11000- incepe sa ne depaseasca-asta e important,
consum mic in oras,
eu nu conduc ,asa ca nu ne gandim la asta.
Vom lua o masina noua.
Primele noastre optiuni : -Octavia( sotului ii plac masinile mari, ieri ne uitam la un Ford Mondeo),
- Opel(eu, parca ma simt mai in lagul meu intr-o masina mai mica.)
Deci trebui sa imbinam cumva lucrurile, ideea e ca suntem flexibili, poate vom gasi ceva la care acum nu ne gandim , de-asta am nevoie de ajutorul vostru.
Nu ma grabesc. Adun opinii. ma duc, vad, ma informez.
Astept in continuare, parerile voastre,
Ce ziceti de Kia Ceed si de cei 7 ani de garantie ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pentru Romania si buzunarele noastre trebuie cumparate masini populare, adica Opel, VW (Skoda), Renault sau Dacia (sa nu cumperi caruta aia) masini care sunt foarte multe pe strada. Motivele ar fi ca sunt fiabile, exista piese si sunt ieftine, mecanicii mai au habar de ele, exista forumuri mari unde primesti ajutor.

Ford sa nu cumperi ca te sparge la buzunar. A avut tata un Mondeo si cind a aflat cit il costa mici reparatii la ea concluzia a fost SE VINDE. Culmea e ca cumnata-miu i-a adus din germanica tot un Mondeo ca era bugetul mic, normal ca si neamtul cind a vazut ce pacoste are o da numai sa scape de ea.
La Ford, Peugeot, Hyunday, Nissan, Citroen, Kia, Fiat etc. servisurile sunt varza, maimutoii de "mecanici" se uita la ele ca vaca la poarta noua, iti schimba jumate de masina si ea tot prost merge.

La sotie am luat o Agila 1L ca e buna pentru ce-i trebuie in oras, e incapatoare, consum mic, mai cheala ca toate cucurelele costa plus ca mai ai bataie de cap cu reparatiile la ele. Dupa ceva timp au inceput mofturile, ca nu are AC si motor mai puternic (cind iese afara si asta din an in Paste). Bine, iti iau una de 1,2L cu AC, am luat dar o sa vada ea consum mai mare in oras. Nu pot nici sa umplu parcarea de masini, una de oras, una de mers inafara, una de mers la tara si de dirvala, inca una de carat...

O masina nu se cumpara dupa cum arata ca parca fata e mai frumoasa la aia, ca mie nu-mi plac stopurile spate, ca e cam ciudata forma etc.
Achizitia se bazeaza pe :
- utila la ce o folosesc
- fiabilitate
- intretinere ieftina
- suport tehnic existent si profesionist
- existenta unui forum mare unde 99% baietii iti "repara" masina

Nu va cheltuiti banii pe dotari care nu va ajuta :
- tempomat - unde dracu sa-l folosesti ca noi nu avem autostrazi ?
- computer de bord - sa-ti manice nervii cind vezi consumul la depasiri ?
- jante aluminiu - arata bine dar alea nu se indreapta prin gropile noastre !
- pachet sport (joasa) - unde sa mergi cu asta la noi frate ?
- clima - lasa ca e bun un AC manual si e mai ieftin, macar nu te costa reparatia la calculatorul sau regulatorul ei
- geamuri electrice spate - dar aia nu pot da la manivela si asta cu acordul soferului ?
- cutie automata easytronic - cea mai mare timpenie, cind pica si pica stai cu masina in drum plus reparatia e foarte scumpa
- scaune piele - iarna parca stai pe fier si vara iti pui talc pe fund, se jegosesc si intretinerea e bataie de cap
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Se pare ca Dan a spus lucrurilor pe nume.
Referitor la Kia (au 2 colegi de serviciu)garantia este numai la motor 7 ani;5 ani caroseria.
Nu se acorda garantie la consumabile,iar lista acestora este cam prea lunga-include si bucsele de la bascule-iar unul din colegi ca sa schimbe 1 amortizor fata a amenintat cu OPC pt.ca dealerul nu considera ca este uzat.
O revizie (schimbat ulei+filtru si filtru aer) a costat 750 lei (ron).
  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pentru Romania si buzunarele noastre trebuie cumparate masini populare, adica Opel, VW (Skoda), Renault sau Dacia (sa nu cumperi caruta aia) masini care sunt foarte multe pe strada. Motivele ar fi ca sunt fiabile, exista piese si sunt ieftine, mecanicii mai au habar de ele, exista forumuri mari unde primesti ajutor.

Ford sa nu cumperi ca te sparge la buzunar. A avut tata un Mondeo si cind a aflat cit il costa mici reparatii la ea concluzia a fost SE VINDE. Culmea e ca cumnata-miu i-a adus din germanica tot un Mondeo ca era bugetul mic, normal ca si neamtul cind a vazut ce pacoste are o da numai sa scape de ea.
La Ford, Peugeot, Hyunday, Nissan, Citroen, Kia, Fiat etc. servisurile sunt varza, maimutoii de "mecanici" se uita la ele ca vaca la poarta noua, iti schimba jumate de masina si ea tot prost merge.

La sotie am luat o Agila 1L ca e buna pentru ce-i trebuie in oras, e incapatoare, consum mic, mai cheala ca toate cucurelele costa plus ca mai ai bataie de cap cu reparatiile la ele. Dupa ceva timp au inceput mofturile, ca nu are AC si motor mai puternic (cind iese afara si asta din an in Paste). Bine, iti iau una de 1,2L cu AC, am luat dar o sa vada ea consum mai mare in oras. Nu pot nici sa umplu parcarea de masini, una de oras, una de mers inafara, una de mers la tara si de dirvala, inca una de carat...

O masina nu se cumpara dupa cum arata ca parca fata e mai frumoasa la aia, ca mie nu-mi plac stopurile spate, ca e cam ciudata forma etc.
Achizitia se bazeaza pe :
- utila la ce o folosesc
- fiabilitate
- intretinere ieftina
- suport tehnic existent si profesionist
- existenta unui forum mare unde 99% baietii iti "repara" masina

Nu va cheltuiti banii pe dotari care nu va ajuta :
- tempomat - unde dracu sa-l folosesti ca noi nu avem autostrazi ?
- computer de bord - sa-ti manice nervii cind vezi consumul la depasiri ?
- jante aluminiu - arata bine dar alea nu se indreapta prin gropile noastre !
- pachet sport (joasa) - unde sa mergi cu asta la noi frate ?
- clima - lasa ca e bun un AC manual si e mai ieftin, macar nu te costa reparatia la calculatorul sau regulatorul ei
- geamuri electrice spate - dar aia nu pot da la manivela si asta cu acordul soferului ?
- cutie automata easytronic - cea mai mare timpenie, cind pica si pica stai cu masina in drum plus reparatia e foarte scumpa
- scaune piele - iarna parca stai pe fier si vara iti pui talc pe fund, se jegosesc si intretinerea e bataie de cap

Din gama Skoda ce-mi recomanzi ?
Am vazut o Fabia mai lunguta in genul combi, nu stiu cum sa-ti explic prea bine, oricum nu era modelul acela obisnuit, patratos in spate.
Zic ca Skoda e o marca buna, astept pareri.
In paralel te rog invata-ma cum sa scot covasna.
Multlmesc pt ce mi-ai scris.
  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
[quote="gcom61"]Se pare ca Dan a spus lucrurilor pe nume.
Referitor la Kia (au 2 colegi de serviciu)garantia este numai la motor 7 ani;5 ani caroseria.
Nu se acorda garantie la consumabile,iar lista acestora este cam prea lunga-include si bucsele de la bascule-iar unul din colegi ca sa schimbe 1 amortizor fata a amenintat cu OPC pt.ca dealerul nu considera ca este uzat.
Multumesc pt cele scrise, e bine de stiut.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR