- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
iar acum vine si intrebarea:a avut motorul de suferit in vre un fel?
- ZRM
- **
- 315 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 315
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,073 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,073
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
vechiul furtun era fisurat langa gura radiatorului si nu permitea mufare cu ajutorul tevii de plastic.furtunul de la astra g are pana si forma identica cu cel de pe astra h.rezultatul ,etansare perfecta ,costuri minime.