- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
furtunul care vine din partea dreapta jos , (cum stai la volan),a cedat astazi in urma frecarii cu un colt al lonjeronului.In momentul in care mi-a aparut pe ecran alarma pt nivel scazut de antigel eu nu ma aflam in masina ,iar prietena mea nu a stiut ce sa faca.masina a mers cu borcanul gol cam 3-4 minute,iar apa , in ecranele ascunse avea 94 grade,fapt care a dus la pornirea ventilatoarelor.totusi furtunul nu a fost retezat ci doar fisurat destul de serios.
iar acum vine si intrebarea:a avut motorul de suferit in vre un fel?
iar acum vine si intrebarea:a avut motorul de suferit in vre un fel?
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,082 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,082
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- kosty000
- OP
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
pai ideaa de a inlocuii furtunul nu mi sa parut viabila-pret furtun 145 ron,asa ca dupa indelungi cautari am achizitionat cu pretul de 5 lei un furtun de la un astra G,tot de la radiator(corespunde la diametru,dar este mult mai scurt) si l-am mufat cu ajutorul unei tevi de plastic si a doua coliere, cu furtunul deja existent pe masina mea.
vechiul furtun era fisurat langa gura radiatorului si nu permitea mufare cu ajutorul tevii de plastic.furtunul de la astra g are pana si forma identica cu cel de pe astra h.rezultatul ,etansare perfecta ,costuri minime.
vechiul furtun era fisurat langa gura radiatorului si nu permitea mufare cu ajutorul tevii de plastic.furtunul de la astra g are pana si forma identica cu cel de pe astra h.rezultatul ,etansare perfecta ,costuri minime.