ramona2
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2009
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
ramona2
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2009
- Mesaj Privat
am fost la 3 mecanici diferiti si nimeni nu stie ce sai faca se poate schimba pompa de ulei?
varog sa ma ajute cineva cun sfat sa-u stie cineva de vanzare un motor de opel frontera2.3td model 1993
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
- gabliardo.
- *
- 39 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Frontera 1992 dtr
- Bucuresti
gabliardo.
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1992 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
dan70
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1993 2.3dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2009
- Mesaj Privat
verificati filtrul de ulei,pompa de vacuum de la pompa de injectie (se afla prinsa tot pe pompa de ulei),furtunele de la intercooler sa nu fie fisurate,chiar si intercooler-ul trebuie verificat,furtunele si pompa de vacuum de la frane care se afla pe alternator.
dupa cum vedeti circuitul pe care il strabate uleiul este foarte lung,motiv pt.care 2,3 dtr este recunoscut ca un motor cu o pompa de ulei prost conceputa.
p.s. nu trebuie sa va speriati,sunt lucruri care se rezolva.
am o rugaminte la toti forumistii frontera ca in momentul in care cumpara o anumita piesa ,sa posteze si sa spuna si pretul.cred ca ne-am ajuta si asa unii pe altii. bafta
danulos
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Suceava
- Masina: Frontera 1992 2.3DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
Aceasta este sigur explicatia ---- la mine e al doilea senzor pe care il schimb si tot timpul a facut asa deci becul de la ulei pilpie la relantiu si se stinge daca accelerezi .Am fost am verificat uleiul,pompa si totul e ok .Sa vedem cit tine senzorul asta nou
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,655 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,655
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Inafara de `consumabilele`din pompa de ulei si cuzinetii,cred ca ar tb.sa iei in calcul si uleiul in sine.2.3 TD este un motor de generatie veche si probabil ca are si km.destui (poate peste 200k). Daca se intampla sa-i bagi ulei superperfomant si supersintetic,la recomandarea diversilor,cam asta se intampla.Uleiul gen 0,5,sau 10w/30 sau cum or mai fi,este bun,dar nu pt.un motor conceput acum 20 de ani.Fiind foarte subtire defel,in momentul cand se incalzeste la temperatura normala de lucru,se subtiaza si mai tare,si impreuna cu uzura (inevitabila) a motorului, iti scapa presiunea pe langa cuzineti si uite cum se aprinde becul...Daca ar fi dupa mine,i-as pune 20w40,dar avand in vedere ca e turbo,cred ca ideal ar fi 15w40-si as putea zice chiar ARAL.
PS-si ca sa nu faci experimente prea costisitoare cu ideile altora si pe banii tai,ti-as recomanda sa iei pt.inceput cel mai ieftin ulei 15w40 posibil-gen RO-3,sau d`ala de la LUKOIL,pui vreo 2 litri si vezi daca se stinge becul.Vezi sa nu mergi (prea mult) cu ea,cu 2 litri in motor,ca problema ta e la relanti. SCOATE-L pe ala din motor inainte sa pui cei 2l noi..
dan70
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1993 2.3dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2009
- Mesaj Privat