Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • ramona2

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salutare am un opel frontera 2.3td din anul 1993 si am o problema grava nu are presiune de ulei doar cand motorul este rece ,dar cand motorul se incalzeste presiunea de ulei coboara la 0 si se aprinde becul rosu ,daca accelerez la 1100 de ture se stinge,dar la relantiu ramane aprins becul .Am fost la mecanic si s-au schimbat cuzinetii de biela,motorul nu bate.Nu stiu ce sa ii mai fac ,poate fii poblema de la pompa de ulei?Va rog sa ma ajutati daca stiti ceva!
Skip ads

  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Doar din schimbul cuzinetilor de la biela nu se rezolva problema. Daca tot s-a demontat, trebuie schimbati si cei de palier si verificata si pompa. Poate nu baga presiune suficient sau poate e traseul obturat.
  • ramona2

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2009

  • Mesaj Privat
buna dimineata tuturor din forrum opel catre stelea sa verificat toti cuzineti si pompa de ulei este buna findca la rece am presiune maxima problema este dupa ce se ancalzeste motoru. poate fi o fisura an blocul motor si sa piarda presiunea? o exista o supapa care mentine presiunea de ulei la pompa de ulei si unde este situata
am fost la 3 mecanici diferiti si nimeni nu stie ce sai faca se poate schimba pompa de ulei?
varog sa ma ajute cineva cun sfat sa-u stie cineva de vanzare un motor de opel frontera2.3td model 1993
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Problema e de la cuzineti 80%Admit un 20 % din traseul prin orificiile de ungere care nu se infunda asa de usor si oricum la cresterea turatiei nu ai avea presiune in cazul asta,...Cand se incalzeste uleiul isi pierde din vascozitate Cum a verificat cuzinetii? Acolo tre desfacut ,masurat arbore ,rectificat cuzineti la cota ,etc...nu cred ca a facut cineva asta.Schimbat tot ce inseamna cuzinet si rectificat tot.Nu schimba motorul pentru o cota de reparatie care e mai ieftina oricum.Esti convinsa ca motorul ce l vei cumpara e bun? Dieselul e un motor ce in general vine cu km multi.
  • gabliardo.

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1992 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut,stai linistit daca motorul trage si nu incalzeste nu e nici o problema.trebuie doar sa schimbi sonda de la presiunea de ulei care se afla prin fata motorului pe jos.se desface destul de usor
  • dan70

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993 2.3dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut. in cazul in care nu merge doar cu schimbarea sondei,verificati pompa de ulei.in partea de jos a pompei veti gasi un capac prins in 6 suruburi care se desfac cu imbus de 4,demontati capacul si veti gasi doua roti dintate una cu "ghinturi" pe interior care este angrenata de axul pompei(acelasi ax angreneaza si pompa de injectie a motorinei) si una care se afla fixata pe un ax libera, fiind angrenata de cea cu "ghinturi".acest sistem pune in circulatie uleiul in tot motorul si cu timpul se uzeaza motiv pt. care trebuiesc inlocuite.le gasiti la al padrino 180 lei amandoua.un alt motiv al scaderii presiunii este pierderea de ulei prin anumite locuri si as enumera cateva (sper sa va fie de ajutor):
verificati filtrul de ulei,pompa de vacuum de la pompa de injectie (se afla prinsa tot pe pompa de ulei),furtunele de la intercooler sa nu fie fisurate,chiar si intercooler-ul trebuie verificat,furtunele si pompa de vacuum de la frane care se afla pe alternator.
dupa cum vedeti circuitul pe care il strabate uleiul este foarte lung,motiv pt.care 2,3 dtr este recunoscut ca un motor cu o pompa de ulei prost conceputa.

p.s. nu trebuie sa va speriati,sunt lucruri care se rezolva.
am o rugaminte la toti forumistii frontera ca in momentul in care cumpara o anumita piesa ,sa posteze si sa spuna si pretul.cred ca ne-am ajuta si asa unii pe altii. bafta
  • danulos

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 1992 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
gabliardo. a scris:salut,stai linistit daca motorul trage si nu incalzeste nu e nici o problema.trebuie doar sa schimbi sonda de la presiunea de ulei care se afla prin fata motorului pe jos.se desface destul de usor



Aceasta este sigur explicatia ---- la mine e al doilea senzor pe care il schimb si tot timpul a facut asa deci becul de la ulei pilpie la relantiu si se stinge daca accelerezi .Am fost am verificat uleiul,pompa si totul e ok .Sa vedem cit tine senzorul asta nou
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ramona2 a scris:buna dimineata tuturor din forrum opel catre stelea sa verificat toti cuzineti si pompa de ulei este buna findca la rece am presiune maxima problema este dupa ce se ancalzeste motoru.

Inafara de `consumabilele`din pompa de ulei si cuzinetii,cred ca ar tb.sa iei in calcul si uleiul in sine.2.3 TD este un motor de generatie veche si probabil ca are si km.destui (poate peste 200k). Daca se intampla sa-i bagi ulei superperfomant si supersintetic,la recomandarea diversilor,cam asta se intampla.Uleiul gen 0,5,sau 10w/30 sau cum or mai fi,este bun,dar nu pt.un motor conceput acum 20 de ani.Fiind foarte subtire defel,in momentul cand se incalzeste la temperatura normala de lucru,se subtiaza si mai tare,si impreuna cu uzura (inevitabila) a motorului, iti scapa presiunea pe langa cuzineti si uite cum se aprinde becul...Daca ar fi dupa mine,i-as pune 20w40,dar avand in vedere ca e turbo,cred ca ideal ar fi 15w40-si as putea zice chiar ARAL.

PS-si ca sa nu faci experimente prea costisitoare cu ideile altora si pe banii tai,ti-as recomanda sa iei pt.inceput cel mai ieftin ulei 15w40 posibil-gen RO-3,sau d`ala de la LUKOIL,pui vreo 2 litri si vezi daca se stinge becul.Vezi sa nu mergi (prea mult) cu ea,cu 2 litri in motor,ca problema ta e la relanti. SCOATE-L pe ala din motor inainte sa pui cei 2l noi..
  • dan70

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993 2.3dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Un ulei care a dat rezultate bune si pe care il folosesc este Castrol GTX 15w40 .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR