- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutari club-erilor! Am o problema precum si o nedumerire... asa ca cei care vor sa imi dea un sfat sunt bineveniti...o sa fiu succint:
Dupa ce am inlocuit pistoanele si segmentii (set complet de 4 pistoane), am remarcat faptul ca la nici 2000 km efectuati cu ea, fiind in rodaj, am pierderi de ulei de motor, si anume pe partea laterala a motorului, langa filtrul de ulei, admisie. Acestea sunt pozele:
Din pacate nu prea am putut face o poza exact in locul cu pricina, acesta fiind undeva e la admisie, si tind sa cred ca intre chiulasa si bloc motor, fiindca am bagat mana si cam de acolo provine uleiul proaspat. Joi voi posta o poza exact cu locul de unde curge, insa fara doar si poate acesta este. De asemenea, voi incerca sa curat uleiul uscat si proaspat din acel loc pentru a stii exact punctul de unde izvoraste.
Acum, intrebarea mea, ca asa am primit explicatii de la cei din service, e posibil ca garnitura de chiulasa sa fi avut vreun por sau ceva sau s-a gresit la montaj? Va intreb fiindca garnitura am adus-o eu in service si nu prea stiu cum ar trebui sa prodecez pentru a nu fi pus in situatia de a achita din nou manopera. Astept pareri. Va multumesc anticipat!
Dupa ce am inlocuit pistoanele si segmentii (set complet de 4 pistoane), am remarcat faptul ca la nici 2000 km efectuati cu ea, fiind in rodaj, am pierderi de ulei de motor, si anume pe partea laterala a motorului, langa filtrul de ulei, admisie. Acestea sunt pozele:
Din pacate nu prea am putut face o poza exact in locul cu pricina, acesta fiind undeva e la admisie, si tind sa cred ca intre chiulasa si bloc motor, fiindca am bagat mana si cam de acolo provine uleiul proaspat. Joi voi posta o poza exact cu locul de unde curge, insa fara doar si poate acesta este. De asemenea, voi incerca sa curat uleiul uscat si proaspat din acel loc pentru a stii exact punctul de unde izvoraste.
Acum, intrebarea mea, ca asa am primit explicatii de la cei din service, e posibil ca garnitura de chiulasa sa fi avut vreun por sau ceva sau s-a gresit la montaj? Va intreb fiindca garnitura am adus-o eu in service si nu prea stiu cum ar trebui sa prodecez pentru a nu fi pus in situatia de a achita din nou manopera. Astept pareri. Va multumesc anticipat!
- mariusnegru
- **
- 136 mesaje
- din 19 Mar 2008
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
mariusnegru
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
este strinsa la cote chiulasa? sau dupa ureche?
exemplu: la x20xev stringerea data pe garnitura de chiulasa cumparata este (+90grade,+90grade,+90grade) asa cum au strins-o mecanicii , dar este putin diferita de ce este dat in OPEL TIS (+90grade,+90grade,+90grade,+15grade) acest minus de stringere poate fii vinovatul pt pierderede ulei. deci poate mai treb strinsa putin.
asta este stringerea la 2,2dth
Tighten 10 cylinder head bolts
– Tightening torque 25 Nm / 18 lbf. ft. + 65° + 65° + 65° + 65° + 15°
exemplu: la x20xev stringerea data pe garnitura de chiulasa cumparata este (+90grade,+90grade,+90grade) asa cum au strins-o mecanicii , dar este putin diferita de ce este dat in OPEL TIS (+90grade,+90grade,+90grade,+15grade) acest minus de stringere poate fii vinovatul pt pierderede ulei. deci poate mai treb strinsa putin.
asta este stringerea la 2,2dth
Tighten 10 cylinder head bolts
– Tightening torque 25 Nm / 18 lbf. ft. + 65° + 65° + 65° + 65° + 15°
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Da, se pare ca scurgerea uleiuliu provenita de la culbutori era datorita garniturii montate in graba cred, fiindca la demontarea prezoanelor de prindere a capacului de la culbutori am gasit mici bucatele de cauciuc provenite de pe marginea gaurilor acesteia (pentru prezoane), ceea ce ma duce la concluzia ca aceasta nu a fost asezata bine, iar la strangerea prezoanelor s-a ciupit din ea. Acum ramane de vazut daca vor mai aparea sau nu urme de ulei pe motor. Va anunt! Salutari!
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
@ pfenning: reparatia a constat si costat astfel: garnitura chiulasa 200, 4 pistoane noi (set complet cu segmenti) ~ 3000 setul (au gasit cei din service cu 700 buc, dar gasesti si la 1000 bucata, si tot original, atentie), termostat inlocuit 350, plus service-area si manopera ce a inclus rectificarea supapelor, montarea setului motor si alezat unde a fost cazul, garniturii de chiulasa, curatirea injectoarelor cu solutie si aparat USA, curatirea galeriilor, inlocuirea uleiului si filtrelor precum si alte minore care imi scapa acum, ajungand la ~1500 lei. Scor total ~ 5100 lei. Daca mai pun si schimbarea radiatorului de racire 1600 lei, repararea turbocharger-ului 1200 lei si inlocuirea pompei de injectie cu una reconditionata ~ 3800 lei, fa tu socoteala ca eu innebunesc Dar eu zic ca a meritat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutari dragi colegi! Am zilele astea niste draci, ca nu stiu pe cine sa mai iau de gat... am descoperit, fara sa vreau, ca uleiul ce tot imi curge din motor este de fapt de la culbutori prin orificiul-locul- unde vin montate injectoarele, si cred ca si de aici imi si scapa compresie de nu porneste la sfert cand e calda...distanta injectorului cum intra el in chiulasa este cam mare, formand o fanta, si de aici trageti concluzia... Cred ca imi i-au armele si plec la RAZBOI ca nu se mai poate...MECANICI CICA...singurii mecanici adevarati cred ca sunt numai pe acest forum...si a zis un coleg de aici...citez: decat sa dau bani sa imi strice altii masina, mai bine mi-o stric eu! Asa ca...
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat