- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
revin cu o alta problema
de cand i-am ars pompa , pe care ulterior am schimbat-o , am impresia ca am cam busit si electromotorul deoarece i-am dat prea mult la automat si deh ... asta e.
de ce spun asta
uneori cand dau la automat pt a o porni , repet uneori nu intotdeauna , parca ''ar da sa moara'' , invarte greu o data de doua ori si abia apoi o ia . adica nu mai porneste ca inainte , scurt la actionarea cheii , parca ingeneaza (vb populara).
cand se incalzeste motorul porneste la sfert am obsevat pana acum
cureaua alternatorului pare cam veche intr-adevar dar sta bine acolo , e intinsa , e ok.
voi ce PARERI aveti?
EXISTA piese de schimb pt acest electromotor ? cum se numesc aceste PIESE si cam la ce cheltuieli ar trebui sa ma astept ? rotorul lui este ca acela la dacie care trebuia cositorit din nou ?
si cel mai IMPORTANT cum sa desfac electromotorul ?
astra f din '94 hatchback 5 usi 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz ABS servodirectie geamuri electrice si oglinzi si cam atat
multumesc anticipat pt orice ajutor
revin cu o alta problema
de cand i-am ars pompa , pe care ulterior am schimbat-o , am impresia ca am cam busit si electromotorul deoarece i-am dat prea mult la automat si deh ... asta e.
de ce spun asta
uneori cand dau la automat pt a o porni , repet uneori nu intotdeauna , parca ''ar da sa moara'' , invarte greu o data de doua ori si abia apoi o ia . adica nu mai porneste ca inainte , scurt la actionarea cheii , parca ingeneaza (vb populara).
cand se incalzeste motorul porneste la sfert am obsevat pana acum
cureaua alternatorului pare cam veche intr-adevar dar sta bine acolo , e intinsa , e ok.
voi ce PARERI aveti?
EXISTA piese de schimb pt acest electromotor ? cum se numesc aceste PIESE si cam la ce cheltuieli ar trebui sa ma astept ? rotorul lui este ca acela la dacie care trebuia cositorit din nou ?
si cel mai IMPORTANT cum sa desfac electromotorul ?
astra f din '94 hatchback 5 usi 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz ABS servodirectie geamuri electrice si oglinzi si cam atat
multumesc anticipat pt orice ajutor
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
mda , se pare ca problema e bateria
mi-a facut din nou azi dimineata aceeasi figura si de aici trag eu concluzia ca ar fi bateria
am sa incerc astazi cu o baterie a unui prieten
o alta INTREBARE
bateria mea de pe masina (asa am luat-o) are 62 Ah sau 65 Ah nu mai stiu sigur
ARE ceva daca cumpar bateria acestiua , dar ea are 55 Ah?
(mi-o da cu 100 ron ea fiind noua dar nefolosita de vreun an - nu dispun momentan de 500 - 600 ron cat este una noua)
mi-a facut din nou azi dimineata aceeasi figura si de aici trag eu concluzia ca ar fi bateria
am sa incerc astazi cu o baterie a unui prieten
o alta INTREBARE
bateria mea de pe masina (asa am luat-o) are 62 Ah sau 65 Ah nu mai stiu sigur
ARE ceva daca cumpar bateria acestiua , dar ea are 55 Ah?
(mi-o da cu 100 ron ea fiind noua dar nefolosita de vreun an - nu dispun momentan de 500 - 600 ron cat este una noua)
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- LOCOmotive
- *
- 3 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Astra 1997 X16SZR
- Dolj
LOCOmotive
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Dupa cele spuse de tine(invarte greu o data de doua ori si abia apoi o ia ) in mod sigur este electromotorul.
Demonteaza-l curata-l si verifica foarte atent partile de contact intre carbuni (papucii) si montura respectiva,verifica circuitul de masa (aici ma refer strict in interiorul electromotorului).
Circuitul de masa ,de cele mai multe ori, se oxideaza .Chiar si acolo unde acesta este realizat din montaj (prin nituri )pot fi probleme.
Demonteaza-l curata-l si verifica foarte atent partile de contact intre carbuni (papucii) si montura respectiva,verifica circuitul de masa (aici ma refer strict in interiorul electromotorului).
Circuitul de masa ,de cele mai multe ori, se oxideaza .Chiar si acolo unde acesta este realizat din montaj (prin nituri )pot fi probleme.
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
pentru a ajunge la electromotor trebuie sa ridici masina, el fiind undeva pe dreapta din cate stiu.
cel mai util ar fi sa-l dai jos si sa-l cureti. importante la el sunt carbunii de pe stator, sa nu fie crapati, prea subtiri sau lipsa, iar apoi periile. astea sunt tot niste carbuni cu niste arculete, pozitionati pe rotor.
dai apoi cu vaselina pe bucse si pe capatul de la bendix inainte sa-l pui pe masina.
o sa desfac eu unu si-ti arat despre ce e vb.
cel mai util ar fi sa-l dai jos si sa-l cureti. importante la el sunt carbunii de pe stator, sa nu fie crapati, prea subtiri sau lipsa, iar apoi periile. astea sunt tot niste carbuni cu niste arculete, pozitionati pe rotor.
dai apoi cu vaselina pe bucse si pe capatul de la bendix inainte sa-l pui pe masina.
o sa desfac eu unu si-ti arat despre ce e vb.