Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
revin cu o alta problema
de cand i-am ars pompa , pe care ulterior am schimbat-o , am impresia ca am cam busit si electromotorul deoarece i-am dat prea mult la automat si deh ... asta e.
de ce spun asta
uneori cand dau la automat pt a o porni , repet uneori nu intotdeauna , parca ''ar da sa moara'' , invarte greu o data de doua ori si abia apoi o ia . adica nu mai porneste ca inainte , scurt la actionarea cheii , parca ingeneaza (vb populara).
cand se incalzeste motorul porneste la sfert am obsevat pana acum
cureaua alternatorului pare cam veche intr-adevar dar sta bine acolo , e intinsa , e ok.
voi ce PARERI aveti?
EXISTA piese de schimb pt acest electromotor ? cum se numesc aceste PIESE si cam la ce cheltuieli ar trebui sa ma astept ? rotorul lui este ca acela la dacie care trebuia cositorit din nou ?
si cel mai IMPORTANT cum sa desfac electromotorul ? Very Happy
astra f din '94 hatchback 5 usi 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz ABS servodirectie geamuri electrice si oglinzi si cam atat
multumesc anticipat pt orice ajutor
Skip ads

  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mda , se pare ca problema e bateria
mi-a facut din nou azi dimineata aceeasi figura si de aici trag eu concluzia ca ar fi bateria
am sa incerc astazi cu o baterie a unui prieten
o alta INTREBARE
bateria mea de pe masina (asa am luat-o) are 62 Ah sau 65 Ah nu mai stiu sigur
ARE ceva daca cumpar bateria acestiua , dar ea are 55 Ah?
(mi-o da cu 100 ron ea fiind noua dar nefolosita de vreun an - nu dispun momentan de 500 - 600 ron cat este una noua)
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
200 de ron e una noua de la rombat
  • LOCOmotive

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Tot cu electromotorul am patit-a si eu. "cum sa desfac electromotorul"-te referi la datul jos de pe motor sau la desfacerea electromotorului in parti componente?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cele spuse de tine(invarte greu o data de doua ori si abia apoi o ia ) in mod sigur este electromotorul.
Demonteaza-l curata-l si verifica foarte atent partile de contact intre carbuni (papucii) si montura respectiva,verifica circuitul de masa (aici ma refer strict in interiorul electromotorului).
Circuitul de masa ,de cele mai multe ori, se oxideaza .Chiar si acolo unde acesta este realizat din montaj (prin nituri )pot fi probleme.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pentru a ajunge la electromotor trebuie sa ridici masina, el fiind undeva pe dreapta din cate stiu.

cel mai util ar fi sa-l dai jos si sa-l cureti. importante la el sunt carbunii de pe stator, sa nu fie crapati, prea subtiri sau lipsa, iar apoi periile. astea sunt tot niste carbuni cu niste arculete, pozitionati pe rotor.

dai apoi cu vaselina pe bucse si pe capatul de la bendix inainte sa-l pui pe masina.

o sa desfac eu unu si-ti arat despre ce e vb.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR