Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • jazz

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
De ceva timp masina mea (Opel Vectra 17D) merge inecat.
La sugestia unui mecanic am schimbat filtrul de motorina.
Cand l-am luat jos pe cel vechi era umplut doar pe jumatate cu motorina.Este normal?
Dupa inlocuirea filtrului problema cu mersul inecat nu a disparut.
Va rog niste sfaturi.
Skip ads

  • dannek

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu este normal verifica turul si returul sa nu le ai infundate!
  • pos
  • *
  • 7 mesaje
  • din 25 Aug 2007
  • Astra 2003 1.7 dti
  • Cluj
  • pos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Ai reusit sa rezolvi?
Si eu am o problema, se ineaca asa scurt cand o calc, la relanti e ok
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Filtrul de motorina ar trebui sa fie cam plin. Asigura-te ca instalatia ta nu ia aer pe undeva.
Daca ai preincalzire in filtru asigura-te ca ai scos garnitura aia de cauciuc din cap (aia se foloseste numai in cazul in care nu ai preincalzire).

Cand schimbi filtrul ar fi bine sa sugrumi furtunul de alimentare dinainte de filtru ca sa nu ia aer si mai mult, umpli filtru 100% cu motorina, si il strangi bine ca sa nu traga nici un pic de aer.
Am avut si eu problema ta un urma cu 5 -6 luni si asa am rezolvat-o.
  • jazz

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat filtrul si l-am pus fara cele 2 garnituri de cauciuc (una mica si una mare).
Dar nu mai porneste masina. Cred ca a intrat aer in instalatie.
Cum se aeriseste?
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
dupa ce pui garniturile la loc si etansezi instalatia ai 2 variante ( daca nu ai pompa de amorsare pe bateria filtrului de motorina ):
1. dai la automat pana se amorseaza si porneste dar exista posibilitatea sa deteriorezi pompa de injectie, demarorul si bateria;
2. desfaci furtunul de retur, pui contactul sa deschida electrovalva si apoi montezi o pompa manuala la furtunul de retur si tragi aerul din instalatie (ex. o pompa de benzina de dacie) pana iese motorina, sau varianta mai dura tragi cu gura Evil or Very Mad
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
cand scoti filtrul de motorina, "paharul" iti ramane cam jumate cu motorina( restul a fost ocupat de filtru+ motorina care ramane prin filtru sau iti curge pe jos.
ce am observat la a mea( e drept, e alt motor). pe furtunul de tur are o chestie cu un arculet ( pe capacul ala de la filtru in care intra conductele ) care actioneaza o supapa. cand e pus capacul, se deschide supapa. cand scot capacul se inchide supapa.

pana la ultimul schimb de filtru nu umpleam paharul cu motorina, masina pornea, se oprea si trebuia sa dau putin la automat sa o ia iarasi.
la ultimul schimb am pus filtrul si am umplut cu motorina. masina a plecat din prima ca si cand nu as fi umblat la filtru.
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
La TC4EE1 instalatia se aeriseste singura. In cazul in care masina mu mai porneste cartea tehnica zice asa: se desfac piulitele de la injectoarele 1 si 4 si se da la automat pana iasa pe acolo motorina. Apoi se strang si instalatia se va aerisi singura.
Daca astepti pana luni iti trimit pagina din cartea tehnica (este in romaneste).

Spune-mi daca ai nevoie de cartea tehnica si ti-o trimit pe mail (nicuviasu@gmail.com)

Te-ai asigurat ca furtunul de alimentare este sugrumat in momentul in care ai desfacut filtrul?
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salutare nu stiu daca e on topic dar o problema am si eu cam asemanatoare masina mea tot 1,7 td tc4ee1 porneste greu iar cind schimb filtrul nu mai vorbesc
e criminala dabea ma ajuta bateria ce sa aibe oare sa fie din capul hidraulic cum spun unii?
va multumesc
  • jazz

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema:am pus garniturile la loc pe filtru,l-am umplut cu motorina si am dat la automat (nu mult) pana s-a aerisit si a pornit.
Va multumesc tuturor pentru sfaturi.
  • mircea dan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am o rugaminte pentru cei cu motoare isuzu (TC4EE1). Masina porneste si merge foarte bine, dar imi curge motorina prin partea de jos a pompei de injectie. Am verificat furtunase, conducte etc. si nu sunt crapate. Este posibil sa aiba pompa de injectie garnituri in partea de jos si sa scape motorina, fara a influenta mersul normal al motorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR