jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- dannek
- **
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
pos
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
nicuviasu
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: arad
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
Filtrul de motorina ar trebui sa fie cam plin. Asigura-te ca instalatia ta nu ia aer pe undeva.
Daca ai preincalzire in filtru asigura-te ca ai scos garnitura aia de cauciuc din cap (aia se foloseste numai in cazul in care nu ai preincalzire).
Cand schimbi filtrul ar fi bine sa sugrumi furtunul de alimentare dinainte de filtru ca sa nu ia aer si mai mult, umpli filtru 100% cu motorina, si il strangi bine ca sa nu traga nici un pic de aer.
Am avut si eu problema ta un urma cu 5 -6 luni si asa am rezolvat-o.
Daca ai preincalzire in filtru asigura-te ca ai scos garnitura aia de cauciuc din cap (aia se foloseste numai in cazul in care nu ai preincalzire).
Cand schimbi filtrul ar fi bine sa sugrumi furtunul de alimentare dinainte de filtru ca sa nu ia aer si mai mult, umpli filtru 100% cu motorina, si il strangi bine ca sa nu traga nici un pic de aer.
Am avut si eu problema ta un urma cu 5 -6 luni si asa am rezolvat-o.
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
dupa ce pui garniturile la loc si etansezi instalatia ai 2 variante ( daca nu ai pompa de amorsare pe bateria filtrului de motorina ):
1. dai la automat pana se amorseaza si porneste dar exista posibilitatea sa deteriorezi pompa de injectie, demarorul si bateria;
2. desfaci furtunul de retur, pui contactul sa deschida electrovalva si apoi montezi o pompa manuala la furtunul de retur si tragi aerul din instalatie (ex. o pompa de benzina de dacie) pana iese motorina, sau varianta mai dura tragi cu gura
1. dai la automat pana se amorseaza si porneste dar exista posibilitatea sa deteriorezi pompa de injectie, demarorul si bateria;
2. desfaci furtunul de retur, pui contactul sa deschida electrovalva si apoi montezi o pompa manuala la furtunul de retur si tragi aerul din instalatie (ex. o pompa de benzina de dacie) pana iese motorina, sau varianta mai dura tragi cu gura
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
cand scoti filtrul de motorina, "paharul" iti ramane cam jumate cu motorina( restul a fost ocupat de filtru+ motorina care ramane prin filtru sau iti curge pe jos.
ce am observat la a mea( e drept, e alt motor). pe furtunul de tur are o chestie cu un arculet ( pe capacul ala de la filtru in care intra conductele ) care actioneaza o supapa. cand e pus capacul, se deschide supapa. cand scot capacul se inchide supapa.
pana la ultimul schimb de filtru nu umpleam paharul cu motorina, masina pornea, se oprea si trebuia sa dau putin la automat sa o ia iarasi.
la ultimul schimb am pus filtrul si am umplut cu motorina. masina a plecat din prima ca si cand nu as fi umblat la filtru.
ce am observat la a mea( e drept, e alt motor). pe furtunul de tur are o chestie cu un arculet ( pe capacul ala de la filtru in care intra conductele ) care actioneaza o supapa. cand e pus capacul, se deschide supapa. cand scot capacul se inchide supapa.
pana la ultimul schimb de filtru nu umpleam paharul cu motorina, masina pornea, se oprea si trebuia sa dau putin la automat sa o ia iarasi.
la ultimul schimb am pus filtrul si am umplut cu motorina. masina a plecat din prima ca si cand nu as fi umblat la filtru.
nicuviasu
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: arad
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
La TC4EE1 instalatia se aeriseste singura. In cazul in care masina mu mai porneste cartea tehnica zice asa: se desfac piulitele de la injectoarele 1 si 4 si se da la automat pana iasa pe acolo motorina. Apoi se strang si instalatia se va aerisi singura.
Daca astepti pana luni iti trimit pagina din cartea tehnica (este in romaneste).
Spune-mi daca ai nevoie de cartea tehnica si ti-o trimit pe mail (nicuviasu@gmail.com)
Te-ai asigurat ca furtunul de alimentare este sugrumat in momentul in care ai desfacut filtrul?
Daca astepti pana luni iti trimit pagina din cartea tehnica (este in romaneste).
Spune-mi daca ai nevoie de cartea tehnica si ti-o trimit pe mail (nicuviasu@gmail.com)
Te-ai asigurat ca furtunul de alimentare este sugrumat in momentul in care ai desfacut filtrul?
- costy_dumi
- **
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- mircea dan
- *
- 11 mesaje
- din 01 Nov 2007
- Vectra 1992 TC4EE1
- Cluj
mircea dan
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am o rugaminte pentru cei cu motoare isuzu (TC4EE1). Masina porneste si merge foarte bine, dar imi curge motorina prin partea de jos a pompei de injectie. Am verificat furtunase, conducte etc. si nu sunt crapate. Este posibil sa aiba pompa de injectie garnituri in partea de jos si sa scape motorina, fara a influenta mersul normal al motorului.