Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
deci sa va povestesc , masina o am de vreo 1 luna ...si am niste probleme :
1: cand motoru e rece dak merg cu ea debraiata la max , intre 1000-2000/rpm merge sacadat , inecata asa . nu cand o calc .. asa calm usor .
2: tot cand e motoru rece mi se opreste brusc . dar doar scoasa din viteza . exemplu : merg vad semaforu rosu .. o scot din viteza iau picioru dupa ambreaj si pun frana , pana la semafor se opreste ... dar nu mereu . adik 40 % din situati se opreste . ( fac o paranteza aici . am observat . cateodata cand pun frana , cand opresc de tot dar cu picioru pe frana sa scada turatia pe la vreo 500 rpm ( ea sta normal la 800 rpm ) si iau picioru dupa frana revine la 800 )
----- prima problema pare sa dispara dupa ce temperatura trece de 90 -----
3: ambreajul e tare .... adik zici ca e de dacia ceea ce nu mi se pare normal ... la problema asta sunt un pic derutat din cauza ca : am auzit vreo 2 pareri si amn2 plauzibile ... cineva mi`a zis ca ambreaju e pe principiul hidraulic si cica s`a stricat pistonu . a 2 e ca cica ambreaju trebuie schimbat ... dar nu patineaza si intra in viteze bine ( mai putin in masalier dar cred ca e indemnarea proasta )
Cineva mi`a mai zis ca cica mi se opreste motoru din cauza ca ramane ambreaju lipit ... ?!?
Am fost la un mecanic si mi`a zis ca problema cu opritu motorului e cauzata de 2 senzori ... 1 de arbore cotit ( parca) si al 2-lea senzore axe came.
P.S cred ca mecanicu vrea sa umfle factura ..,.
de aia am apelat la voi . poate a mai patit asa ceva si stie o solutie .
masina e : Opel Vectra A an 1994 , motor 2.0i 16v X20XEV , CDX.
Va multumesc anticipat !
Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Ionutz_jme
- *
- 24 mesaje
- din 06 Sep 2008
- Vectra 1995
- Iasi
Ionutz_jme
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2008
- Mesaj Privat
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 150 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
deci sa va povestesc , masina o am de vreo 1 luna ...si am niste probleme :
1: cand motoru e rece dak merg cu ea debraiata la max , intre 1000-2000/rpm merge sacadat , inecata asa . nu cand o calc .. asa calm usor .
2: tot cand e motoru rece mi se opreste brusc . dar doar scoasa din viteza . exemplu : merg vad semaforu rosu .. o scot din viteza iau picioru dupa ambreaj si pun frana , pana la semafor se opreste ... dar nu mereu . adik 40 % din situati se opreste . ( fac o paranteza aici . am observat . cateodata cand pun frana , cand opresc de tot dar cu picioru pe frana sa scada turatia pe la vreo 500 rpm ( ea sta normal la 800 rpm ) si iau picioru dupa frana revine la 800 )
----- prima problema pare sa dispara dupa ce temperatura trece de 90 -----
3: ambreajul e tare .... adik zici ca e de dacia ceea ce nu mi se pare normal ... la problema asta sunt un pic derutat din cauza ca : am auzit vreo 2 pareri si amn2 plauzibile ... cineva mi`a zis ca ambreaju e pe principiul hidraulic si cica s`a stricat pistonu . a 2 e ca cica ambreaju trebuie schimbat ... dar nu patineaza si intra in viteze bine ( mai putin in masalier dar cred ca e indemnarea proasta )
Cineva mi`a mai zis ca cica mi se opreste motoru din cauza ca ramane ambreaju lipit ... ?!?
Am fost la un mecanic si mi`a zis ca problema cu opritu motorului e cauzata de 2 senzori ... 1 de arbore cotit ( parca) si al 2-lea senzore axe came.
P.S cred ca mecanicu vrea sa umfle factura ..,.
de aia am apelat la voi . poate a mai patit asa ceva si stie o solutie .
masina e : Opel Vectra A an 1994 , motor 2.0i 16v X20XEV , CDX.
Va multumesc anticipat !