Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea ! sunt nou pe aici si nou posesor de vectra Very Happy ( inainte am avut o daice )
deci sa va povestesc , masina o am de vreo 1 luna ...si am niste probleme :
1: cand motoru e rece dak merg cu ea debraiata la max , intre 1000-2000/rpm merge sacadat , inecata asa . nu cand o calc .. asa calm usor .
2: tot cand e motoru rece mi se opreste brusc . dar doar scoasa din viteza . exemplu : merg vad semaforu rosu .. o scot din viteza iau picioru dupa ambreaj si pun frana , pana la semafor se opreste ... dar nu mereu . adik 40 % din situati se opreste . ( fac o paranteza aici . am observat . cateodata cand pun frana , cand opresc de tot dar cu picioru pe frana sa scada turatia pe la vreo 500 rpm ( ea sta normal la 800 rpm ) si iau picioru dupa frana revine la 800 )
----- prima problema pare sa dispara dupa ce temperatura trece de 90 -----
3: ambreajul e tare .... adik zici ca e de dacia ceea ce nu mi se pare normal ... la problema asta sunt un pic derutat din cauza ca : am auzit vreo 2 pareri si amn2 plauzibile ... cineva mi`a zis ca ambreaju e pe principiul hidraulic si cica s`a stricat pistonu . a 2 e ca cica ambreaju trebuie schimbat ... dar nu patineaza si intra in viteze bine ( mai putin in masalier dar cred ca e indemnarea proasta )
Cineva mi`a mai zis ca cica mi se opreste motoru din cauza ca ramane ambreaju lipit ... ?!?
Am fost la un mecanic si mi`a zis ca problema cu opritu motorului e cauzata de 2 senzori ... 1 de arbore cotit ( parca) si al 2-lea senzore axe came.
P.S cred ca mecanicu vrea sa umfle factura ..,.
de aia am apelat la voi . poate a mai patit asa ceva si stie o solutie .
masina e : Opel Vectra A an 1994 , motor 2.0i 16v X20XEV , CDX.
Va multumesc anticipat !
deci sa va povestesc , masina o am de vreo 1 luna ...si am niste probleme :
1: cand motoru e rece dak merg cu ea debraiata la max , intre 1000-2000/rpm merge sacadat , inecata asa . nu cand o calc .. asa calm usor .
2: tot cand e motoru rece mi se opreste brusc . dar doar scoasa din viteza . exemplu : merg vad semaforu rosu .. o scot din viteza iau picioru dupa ambreaj si pun frana , pana la semafor se opreste ... dar nu mereu . adik 40 % din situati se opreste . ( fac o paranteza aici . am observat . cateodata cand pun frana , cand opresc de tot dar cu picioru pe frana sa scada turatia pe la vreo 500 rpm ( ea sta normal la 800 rpm ) si iau picioru dupa frana revine la 800 )
----- prima problema pare sa dispara dupa ce temperatura trece de 90 -----
3: ambreajul e tare .... adik zici ca e de dacia ceea ce nu mi se pare normal ... la problema asta sunt un pic derutat din cauza ca : am auzit vreo 2 pareri si amn2 plauzibile ... cineva mi`a zis ca ambreaju e pe principiul hidraulic si cica s`a stricat pistonu . a 2 e ca cica ambreaju trebuie schimbat ... dar nu patineaza si intra in viteze bine ( mai putin in masalier dar cred ca e indemnarea proasta )
Cineva mi`a mai zis ca cica mi se opreste motoru din cauza ca ramane ambreaju lipit ... ?!?
Am fost la un mecanic si mi`a zis ca problema cu opritu motorului e cauzata de 2 senzori ... 1 de arbore cotit ( parca) si al 2-lea senzore axe came.
P.S cred ca mecanicu vrea sa umfle factura ..,.
de aia am apelat la voi . poate a mai patit asa ceva si stie o solutie .
masina e : Opel Vectra A an 1994 , motor 2.0i 16v X20XEV , CDX.
Va multumesc anticipat !
Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Daca te duci la un tester cu siguranta vei afla care e problema. In legatura cu oprirea motorului atunci cand e rece nu cred ca ar avea legatura cu ambreajul (presupus lipit) caci sunt sigur ca asa iti va face si daca vei porni motorul cu el calcat. Prima ta problema se refera la pompa de benzia (e la sfarsitul vietii). Asta are legatura si scaderea turatiei in mers (cea ce duce la oprirea motorului) sau pe loc atunci cand calci pedala de frana. Oricum franele fiind servo i-au "o particica din puterea motorului" atunci cand sunt actionate. E consider ca acest comportament e unul normal la Vectrele A. Eu zic ca e vorba de pompa de benzina, dar o diagnoza iti va spune cu certitudine ce anume este.
Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Ionutz_jme
- *
- 24 mesaje
- din 06 Sep 2008
- Vectra 1995
- Iasi
Ionutz_jme
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2008
- Mesaj Privat
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
Kadafi a scris:Salut la toata lumea ! sunt nou pe aici si nou posesor de vectra Very Happy ( inainte am avut o daice )
deci sa va povestesc , masina o am de vreo 1 luna ...si am niste probleme :
1: cand motoru e rece dak merg cu ea debraiata la max , intre 1000-2000/rpm merge sacadat , inecata asa . nu cand o calc .. asa calm usor .
2: tot cand e motoru rece mi se opreste brusc . dar doar scoasa din viteza . exemplu : merg vad semaforu rosu .. o scot din viteza iau picioru dupa ambreaj si pun frana , pana la semafor se opreste ... dar nu mereu . adik 40 % din situati se opreste . ( fac o paranteza aici . am observat . cateodata cand pun frana , cand opresc de tot dar cu picioru pe frana sa scada turatia pe la vreo 500 rpm ( ea sta normal la 800 rpm ) si iau picioru dupa frana revine la 800 )
----- prima problema pare sa dispara dupa ce temperatura trece de 90 -----
3: ambreajul e tare .... adik zici ca e de dacia ceea ce nu mi se pare normal ... la problema asta sunt un pic derutat din cauza ca : am auzit vreo 2 pareri si amn2 plauzibile ... cineva mi`a zis ca ambreaju e pe principiul hidraulic si cica s`a stricat pistonu . a 2 e ca cica ambreaju trebuie schimbat ... dar nu patineaza si intra in viteze bine ( mai putin in masalier dar cred ca e indemnarea proasta )
Cineva mi`a mai zis ca cica mi se opreste motoru din cauza ca ramane ambreaju lipit ... ?!?
Am fost la un mecanic si mi`a zis ca problema cu opritu motorului e cauzata de 2 senzori ... 1 de arbore cotit ( parca) si al 2-lea senzore axe came.
P.S cred ca mecanicu vrea sa umfle factura ..,.
de aia am apelat la voi . poate a mai patit asa ceva si stie o solutie .
masina e : Opel Vectra A an 1994 , motor 2.0i 16v X20XEV , CDX.
Va multumesc anticipat !
salut am si eu una la fel treaba k senzori asa este dar inainte pune un tester pe ea sa vezi care din ei este dar ai probleme serioase la ea si e cam ciudat k totusi iti porneste (ma refer la senzori)
deci sa va povestesc , masina o am de vreo 1 luna ...si am niste probleme :
1: cand motoru e rece dak merg cu ea debraiata la max , intre 1000-2000/rpm merge sacadat , inecata asa . nu cand o calc .. asa calm usor .
2: tot cand e motoru rece mi se opreste brusc . dar doar scoasa din viteza . exemplu : merg vad semaforu rosu .. o scot din viteza iau picioru dupa ambreaj si pun frana , pana la semafor se opreste ... dar nu mereu . adik 40 % din situati se opreste . ( fac o paranteza aici . am observat . cateodata cand pun frana , cand opresc de tot dar cu picioru pe frana sa scada turatia pe la vreo 500 rpm ( ea sta normal la 800 rpm ) si iau picioru dupa frana revine la 800 )
----- prima problema pare sa dispara dupa ce temperatura trece de 90 -----
3: ambreajul e tare .... adik zici ca e de dacia ceea ce nu mi se pare normal ... la problema asta sunt un pic derutat din cauza ca : am auzit vreo 2 pareri si amn2 plauzibile ... cineva mi`a zis ca ambreaju e pe principiul hidraulic si cica s`a stricat pistonu . a 2 e ca cica ambreaju trebuie schimbat ... dar nu patineaza si intra in viteze bine ( mai putin in masalier dar cred ca e indemnarea proasta )
Cineva mi`a mai zis ca cica mi se opreste motoru din cauza ca ramane ambreaju lipit ... ?!?
Am fost la un mecanic si mi`a zis ca problema cu opritu motorului e cauzata de 2 senzori ... 1 de arbore cotit ( parca) si al 2-lea senzore axe came.
P.S cred ca mecanicu vrea sa umfle factura ..,.
de aia am apelat la voi . poate a mai patit asa ceva si stie o solutie .
masina e : Opel Vectra A an 1994 , motor 2.0i 16v X20XEV , CDX.
Va multumesc anticipat !