Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am facut o recarosare, am pus motorul din una in alta. Problema este ca masina functiona cu becul check engine aprins, a, cercetat problema si am gasit 5 erori. Am incercat sa le remediez dar nu am putut deoarece cablajul masinii nu se potrivea cu cel al motorului, lipseau ceva fire. Azi am schimbat cablajul si ECU si nu mai vrea sa porneasca. Cred ca este de la imobiliser. Ce sa fac sa rezolv problema. Masina este Tigra X14XE.
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,581
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
parerea mea este sa te mai uiti mai atent la legaturile pe care le-ai facut ultima data si aici ma refer la ECU si la cablaj sa nu fi scapat ceva.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cand iei un ECU de pe o masina trebuie sa-l iei impreuna cu imobilizatorul si cipul din cheie.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca ai schimat ECU atunci trebuie sa schimbi si IMO+CIP-urile din cheile aferente acelui ECU.merge doar pereche.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
De crapat nu am crapat nimic am facut totul cu atentie. Va rog sa fiti putin mai expilciti ce sa schimb exact. Cheia as dori sa ramana aceeasi deoarece asta deschide si usile.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Imobilizatorul este un modul electronic montat pe sau in apropierea contactului astfel incat sa recunoasca prin unde radio cheia (mai exact un cip din cheie). Imobilizatorul, ca de aia se cheama asa, sau modulul atidemaraj, are rolul de a proteja masina impotriva furtului, mai exact: nu poti porni o masina daca ECU-ul nu recunoaste electronic cheia. Ma asteptam totusi sa cunosti notiunile astea daca tot te-ai bagat la schimbat motoare.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
sec233ast a scris:Am facut o recarosare, am pus motorul din una in alta. Problema este ca masina functiona cu becul check engine aprins, a, cercetat problema si am gasit 5 erori. Am incercat sa le remediez dar nu am putut deoarece cablajul masinii nu se potrivea cu cel al motorului, lipseau ceva fire. Azi am schimbat cablajul si ECU si nu mai vrea sa porneasca. Cred ca este de la imobiliser. Ce sa fac sa rezolv problema. Masina este Tigra X14XE.


Daca era de la imobilizator nu pornea deloc inca de la inceput.
Din cele 5 erori initiale era vreuna legata de imobilizator?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pai a zis ca la inceput a pornit si apoi a schimbat ECU si n-a mai pornit...
sec233ast a scris:Azi am schimbat cablajul si ECU si nu mai vrea sa porneasca...

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Atunci e clar Very Happy Am omis partea asta initial
Trebuie sa schimbe si imobilizatorul si cipul din cheie.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Stiam si eu ca nu trebuia sa porneasca masina dupa transplant, dar a mers, sotia a facut naveta vreo doua saptamani cu ea, dar consuma atata benzina incat nu se merita sa mergi cu ea. Erorile erau: 2 de la imobilizer, 1 eroare releu pompa de benzina, 1 EGr, 1 Knock senzor; eu cred ca toate erau din cablaj. Vreau sa schimb si mufa de tester in OBD II deoarece acum are ALDL.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR