- sec233ast
- OP
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am facut o recarosare, am pus motorul din una in alta. Problema este ca masina functiona cu becul check engine aprins, a, cercetat problema si am gasit 5 erori. Am incercat sa le remediez dar nu am putut deoarece cablajul masinii nu se potrivea cu cel al motorului, lipseau ceva fire. Azi am schimbat cablajul si ECU si nu mai vrea sa porneasca. Cred ca este de la imobiliser. Ce sa fac sa rezolv problema. Masina este Tigra X14XE.
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- sec233ast
- OP
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Imobilizatorul este un modul electronic montat pe sau in apropierea contactului astfel incat sa recunoasca prin unde radio cheia (mai exact un cip din cheie). Imobilizatorul, ca de aia se cheama asa, sau modulul atidemaraj, are rolul de a proteja masina impotriva furtului, mai exact: nu poti porni o masina daca ECU-ul nu recunoaste electronic cheia. Ma asteptam totusi sa cunosti notiunile astea daca tot te-ai bagat la schimbat motoare.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
sec233ast a scris:Am facut o recarosare, am pus motorul din una in alta. Problema este ca masina functiona cu becul check engine aprins, a, cercetat problema si am gasit 5 erori. Am incercat sa le remediez dar nu am putut deoarece cablajul masinii nu se potrivea cu cel al motorului, lipseau ceva fire. Azi am schimbat cablajul si ECU si nu mai vrea sa porneasca. Cred ca este de la imobiliser. Ce sa fac sa rezolv problema. Masina este Tigra X14XE.
Daca era de la imobilizator nu pornea deloc inca de la inceput.
Din cele 5 erori initiale era vreuna legata de imobilizator?
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sec233ast
- OP
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Stiam si eu ca nu trebuia sa porneasca masina dupa transplant, dar a mers, sotia a facut naveta vreo doua saptamani cu ea, dar consuma atata benzina incat nu se merita sa mergi cu ea. Erorile erau: 2 de la imobilizer, 1 eroare releu pompa de benzina, 1 EGr, 1 Knock senzor; eu cred ca toate erau din cablaj. Vreau sa schimb si mufa de tester in OBD II deoarece acum are ALDL.