dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 315 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 315
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat

dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat

am verificat aproape tot : filtru benzina este ok , sorbul este ok , pompa benzina este ok , benzina ajunge pina la supapa de la injectoare ( am apasat pe ea si a tisnit benzina ) scinteie am pe toate fisele , bujiile functioaneaza , deci scinteieste , benzina am dar nu vrea sa porneasca . o idee ? chiar as avea nevoie de un ajutor . am uitat sa mentionez un lucru : am verificat de citeva ori si nu am observat bujiile umede, tinind cont ca am dat la contact de mai multe ori pina s-a consumat bateria .
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
am verificat bateria si chiar dupa atitea incercari tot imi arata ca are 13 v. am verificat injectoarele cu aparatul de masura si am 7,4 v .acum chiar ca este o problema . ce mai ramine de facut . deci am scinteie , benzina imi vine pina la supapa de la pompa de injectie , am tensiune pe injectoare ..dar nu vrea sa porneasca . am desfacut si capacul de la cureaua de distributie sa vad daca este rupta sau cum se prezinta si este ok. arata chiar foarte bine. singurul fapt este ca daca apas mai tare pe ea se lasa c-am 1 cm. in rest este totul ok. chiar am nevoie de ajutor . astept o opinie ceva parere. multumesc !
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
am verificat bateria si chiar dupa atitea incercari tot imi arata ca are 13 v. am verificat injectoarele cu aparatul de masura si am 7,4 v .acum chiar ca este o problema . ce mai ramine de facut . deci am scinteie , benzina imi vine pina la supapa de la pompa de injectie , am tensiune pe injectoare ..dar nu vrea sa porneasca . am desfacut si capacul de la cureaua de distributie sa vad daca este rupta sau cum se prezinta si este ok. arata chiar foarte bine. singurul fapt este ca daca apas mai tare pe ea se lasa c-am 1 cm. in rest este totul ok. chiar am nevoie de ajutor . astept o opinie ceva parere. multumesc ![/quote]
[b]chiar nu are nimeni nici o idee de care ar fi problema de nu vrea sa porneasca ??? tocmai a venit si un mecanic care sae batea cu pumnul in piept ca el face si calul beat sa traga la caruta , si a plecat cu coada intre picioare. daca ar fi sa ma iau dupa el la ce a spus sa schimb ar trebui toata masina sa o cumpar . nu cred ca i-a scapat vre-o piesa pe care sa nu o cumpar .
- Andrei Mihaltan
- **
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am circulat cu ea, fara probleme pana acum, nu am pornit-o 2 zile (in care a fost ger afara), si cand am vrut sa plec cu ea a treia zi dimineata nu a vrut sa porneasca. Aproape ca am terminat bateria incercand. (acum am incarcat bateria la redresor)
Cum este posibil sa functioneze masina fara probleme de pornire, sa o las in regula si cand sa plec cu ea sa nu mai porneasca?
Ma pute-ti ajuta cu sfaturi?
Multumesc.
am verificat bateria si chiar dupa atitea incercari tot imi arata ca are 13 v. am verificat injectoarele cu aparatul de masura si am 7,4 v .acum chiar ca este o problema . ce mai ramine de facut . deci am scinteie , benzina imi vine pina la supapa de la pompa de injectie , am tensiune pe injectoare ..dar nu vrea sa porneasca . am desfacut si capacul de la cureaua de distributie sa vad daca este rupta sau cum se prezinta si este ok. arata chiar foarte bine. singurul fapt este ca daca apas mai tare pe ea se lasa c-am 1 cm. in rest este totul ok. chiar am nevoie de ajutor . astept o opinie ceva parere. multumesc !
[b]chiar nu are nimeni nici o idee de care ar fi problema de nu vrea sa porneasca ??? tocmai a venit si un mecanic care sae batea cu pumnul in piept ca el face si calul beat sa traga la caruta , si a plecat cu coada intre picioare. daca ar fi sa ma iau dupa el la ce a spus sa schimb ar trebui toata masina sa o cumpar . nu cred ca i-a scapat vre-o piesa pe care sa nu o cumpar .[/quote]
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Andrei Mihaltan
- **
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
Eu numai ce am achizitionat-o din Germania si pana acum nu mi-a facut probleme, a mers super. Ciudat este ca am parcat-o in fata blocului vineri (circuland cu ea in regula), iar luni dimineata (fiind si ger -8 grade C) cand am vrut sa plec la munca nici cum nu a vrut sa porneasca.
Am suspectat inghetul benzinei pe conducte (benzina de proasta calitate di Romania plina de apa), dar astazi (fiind mai cald + 10 grade C) am incercat sa o pornesc si nu a vrut.
Am sunat un mecanic, si i-am explicat situatia, si el a zis ca crede ca e ceva la partea electrica. (zicea ca crede ca e ceva pe la contacte, nu face contact ceva pe acolo)
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Andrei Mihaltan
- **
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
si la mine invarte, dar nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca...
nu imi pot explica ce s-a imtamplat, "asa dintr-o data".
mecanicul cu care am vb se referea la contactele dintre firele de pe la motor, nu la "contactul masinii".
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- Andrei Mihaltan
- **
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
Ce e drept ca la asta m-am gandit si eu, pt ca acel cablu la mine este ros (probabil ca a frecat de vreo curea), si unde era ros l-am imbracat eu mai demult intro camasa de la un cablu TV si l-am izolat din loc in loc cu banda izolanta. Dar dupa ce am facut aceasta izolatie am mai pornit masina. Oare sa fie aceasta problema? Sa se fi dus ala asa dintr-o data?
- Andrei Mihaltan
- **
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nu ai mai rezolvat nimic?
Daca rezolvam unul dintre noi aceasta problema sa punem rezolvarea pe site sa nu se mai chinuie si altii.
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
sa verificati luate mufele la control eventul curatati un singur contact
imperfect va poate face masina sa nu porneasca.
2) o pompa de benzina nu e de ajuns sa bage benzina trebuie sa aibe
si o anumita presiune sau daca nu aveti cu ce masura se scoate turul
intr-o sticla de 2 l se scoate releul pompei de benzina si se face punte cu
un fir la clema 30 fir rosu si clema 87 fir rosu sau albastru la motoarele de 2 l
clema 30 si clema 87b se lasa 1 minut dupa care in sticla de 2l trebuie sa aveti
1,4l asta daca filtrul de benzina este ok atunci nu va ramine decit sa schimbati
pompa.
3) nici unul dintre voi nu a zis daca a verificat senzorul de temperatura,daca
mufa de la senzor e oxidata masina nu porneste la fel se intimpla si daca
senzorul este defect
4)trebuie verificat si regulatorul de presiune de la injectie asta pica mai greu
dar trebuie verificat cind nu ai presiune corespunzatoare in rampa motorul
nu porneste si bujiile sint ude.
5)se verifica senzorul de turatie (arbore)
6)se verifca debitmetrul
7) se verifica ecu
eu unul cred ca aveti un contact imperfect si de aici problema cu pornire.
- Andrei Mihaltan
- **
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
sa verificati luate mufele la control eventul curatati un singur contact
imperfect va poate face masina sa nu porneasca.
2) o pompa de benzina nu e de ajuns sa bage benzina trebuie sa aibe
si o anumita presiune sau daca nu aveti cu ce masura se scoate turul
intr-o sticla de 2 l se scoate releul pompei de benzina si se face punte cu
un fir la clema 30 fir rosu si clema 87 fir rosu sau albastru la motoarele de 2 l
clema 30 si clema 87b se lasa 1 minut dupa care in sticla de 2l trebuie sa aveti
1,4l asta daca filtrul de benzina este ok atunci nu va ramine decit sa schimbati
pompa.
3) nici unul dintre voi nu a zis daca a verificat senzorul de temperatura,daca
mufa de la senzor e oxidata masina nu porneste la fel se intimpla si daca
senzorul este defect
4)trebuie verificat si regulatorul de presiune de la injectie asta pica mai greu
dar trebuie verificat cind nu ai presiune corespunzatoare in rampa motorul
nu porneste si bujiile sint ude.
5)se verifica senzorul de turatie (arbore)
6)se verifca debitmetrul
7) se verifica ecu
eu unul cred ca aveti un contact imperfect si de aici problema cu pornire.
Mi-a zis o cunostinta sa verific daca atunci cand pun contactul, se aude in spate la portbagaj un "zumzait" (ca un motoras), ca cica asa face pompa de benzina, si daca nu se aude atunci ori e pompa dusa, ori e un contact imperfect, o siguranta arsa. La mine nu se aude nimic, sugurante arse nu am.
Pt cine mai are Vectra, se aude acest "zumzait" si la voi?
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
este afara la roata dreapta spate dupa 1992 sau pus in rezervor
si nu se aude asa bine,la mine o secunda se aude pompa
asta daca e liniste daca ai pompa afara poti bate putin in ea si
poate sa-si de drumul dar trebuie sa te ajute cineva sa-ti puna
contactul si tu sa bati dar prima data verifici releul de la pompa.
am vazut ca ai citit cum se verifica pompa asa ca cel mai bine
verifici personal pina gasesti un mecanic priceput.
- Andrei Mihaltan
- **
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
este afara la roata dreapta spate dupa 1992 sau pus in rezervor
si nu se aude asa bine,la mine o secunda se aude pompa
asta daca e liniste daca ai pompa afara poti bate putin in ea si
poate sa-si de drumul dar trebuie sa te ajute cineva sa-ti puna
contactul si tu sa bati dar prima data verifici releul de la pompa.
am vazut ca ai citit cum se verifica pompa asa ca cel mai bine
verifici personal pina gasesti un mecanic priceput.
ok. mersi.
o sa chem un electrician auto si sa punem testerul pe ea. chiar ma dispera problema asta deja. o las buna in parcare si dimineata nu mai porneste. mi se pare o aberatie. masinile astea.
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
@stefy : multumim ptr sfaturi dar as avea si eu o intrebare ca de oameni necunoscatori : la motor c20xe calibra pe unde se gaseste senzorul de temperatura ? ai explicat cum se probeaza o pompa de benzina. te-as ruga frumos sa imi explici caree treaba cu acele cleme ? nu prea am inteles exact cum sa fac ...merci mult pentru bunavointa si rabdare . bafta