- BOEING747
- OP
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
Dat fiind ca urma sa fac un drum lung am alimentat mai mult decat de obicei, am bagat 46L. Am oprit pistolul la prima decuplare fiindca nu am vrut sa ma tot joc cu el, asta pentru ca erau multe masini la rand . Taote bune si frumoase....
Ajung acasa, bag masina in garaj si constat cu uimire cand ma dau jos ca miroase a motorina pe langa masina... , ridic capota sa vad daca e vreo problema dar nimic, ma uit sub masina si vad ca in spate sub rezervor i-mi picura motorina in toata regula. Ma uit pe la buson, pe traseul cotului ...nimic, era uscat(doar nu o alimentasem pana-n buza).
M-am bagat sub masina, am sters cat am putut cu o carpa suprafetele "contaminate" ...bon, dupa care m-am gandit sa i-mi fac niste drumuri prin oras ca sa vad daca mai curge . Am mers cam 38km si am bagat masina din nou in garaj...., deja in fata casei aveam dare de motorina . Ma uit sub masina si vad ca picura bine de tot. Atunci m-am gandit ca nu e de gluma si sa o duc undeva sa mi-o ridice sa vedem care-i treaba. Dat fiind perioada asta de sarbatori nu a fost usor sa gasesc un service dar am ajuns intr-un tarziu la Bosch Car Service . Au ridicat-o, au vazut si ei ca picura calumea, au sters sa vada eventual daca se mai prelinge de undeva . Intr-un tarziu mi-au spus ca trebe sa se uite si la capacul rezervorului care e situat sub bancheta din spate drept urmare sa-mi scot scaunul copilului ptr. a le facilita accesul.....bon.
Au dat jos capacul din plastic care acopera "decupajul" din caroserie. S-au tot uitat si m-au chemat sa vad si eu ca intr-un colt parca e putin umezit cu toate ca capacul rezervorului era complet stans...pana in piedica aia pe care o are. Mi-au spus ca probabil curge pe langa garnitura si ca ar trebui sa o schimb dar ei oricum nu o au pe stoc si ca ar trebui sa faca comanda.
Intrebarea mea este daca a mai patit cineva asa ceva, daca a schimbat cineva garnitura respectiva sau eventual de unde ar mai putea provenii scurgerile astea de motorina.
Ajung acasa, bag masina in garaj si constat cu uimire cand ma dau jos ca miroase a motorina pe langa masina... , ridic capota sa vad daca e vreo problema dar nimic, ma uit sub masina si vad ca in spate sub rezervor i-mi picura motorina in toata regula. Ma uit pe la buson, pe traseul cotului ...nimic, era uscat(doar nu o alimentasem pana-n buza).
M-am bagat sub masina, am sters cat am putut cu o carpa suprafetele "contaminate" ...bon, dupa care m-am gandit sa i-mi fac niste drumuri prin oras ca sa vad daca mai curge . Am mers cam 38km si am bagat masina din nou in garaj...., deja in fata casei aveam dare de motorina . Ma uit sub masina si vad ca picura bine de tot. Atunci m-am gandit ca nu e de gluma si sa o duc undeva sa mi-o ridice sa vedem care-i treaba. Dat fiind perioada asta de sarbatori nu a fost usor sa gasesc un service dar am ajuns intr-un tarziu la Bosch Car Service . Au ridicat-o, au vazut si ei ca picura calumea, au sters sa vada eventual daca se mai prelinge de undeva . Intr-un tarziu mi-au spus ca trebe sa se uite si la capacul rezervorului care e situat sub bancheta din spate drept urmare sa-mi scot scaunul copilului ptr. a le facilita accesul.....bon.
Au dat jos capacul din plastic care acopera "decupajul" din caroserie. S-au tot uitat si m-au chemat sa vad si eu ca intr-un colt parca e putin umezit cu toate ca capacul rezervorului era complet stans...pana in piedica aia pe care o are. Mi-au spus ca probabil curge pe langa garnitura si ca ar trebui sa o schimb dar ei oricum nu o au pe stoc si ca ar trebui sa faca comanda.
Intrebarea mea este daca a mai patit cineva asa ceva, daca a schimbat cineva garnitura respectiva sau eventual de unde ar mai putea provenii scurgerile astea de motorina.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
- BOEING747
- OP
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
negroutzu
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2007
- Mesaj Privat
in primul rand ''LA MULTI ANI!''
si eu alimentat acum inaintea revelionului si am bagat cat s-a putut pana in buza sus(este vb despre o vectra b2 caravan cu rezervor de 60 de litri)si lasam dara de motorina mai ales la plecarile de pe loc.dupa ce a scazut la 50 de litri nu s-a mai scurs.v-as fi recunoscator daca mai postati ameliorari ale situatiei ca sunt curios sa vad daca e ceva grav.
si eu alimentat acum inaintea revelionului si am bagat cat s-a putut pana in buza sus(este vb despre o vectra b2 caravan cu rezervor de 60 de litri)si lasam dara de motorina mai ales la plecarile de pe loc.dupa ce a scazut la 50 de litri nu s-a mai scurs.v-as fi recunoscator daca mai postati ameliorari ale situatiei ca sunt curios sa vad daca e ceva grav.
- denilson2160
- **
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
Vedeti ca in partea de sus a rezervorului pe langa conductele de alimentare de la sonda si buson se mai afla un furtun pozitionat cel mai sus (vaporizator pentru eliminarea vaporilor) , si un alt furtun mai jos un pic pentru ventilatie. Sunt prinse la rezervor cu colier si s-ar putea sa se fi slabit si cand se umple rezervorul picura. De regula problema apare la cel de ventilatie , cum nivelul combustibilului trece de el picura si cum scade nu mai curgre. Partea proasta ca nu ai acces la ele decat sa le vezi dand bancheta jos din spate si sa scoti capacul de la sonda.Nu ai cum sa lucrezi la ele, nu poti sa bagi mana. Sunt imagini elocvente in programul EPC. ( piese si imagini pentru opel)
negroutzu
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2007
- Mesaj Privat