Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Dat fiind ca urma sa fac un drum lung am alimentat mai mult decat de obicei, am bagat 46L. Am oprit pistolul la prima decuplare fiindca nu am vrut sa ma tot joc cu el, asta pentru ca erau multe masini la rand . Taote bune si frumoase....

Ajung acasa, bag masina in garaj si constat cu uimire cand ma dau jos ca miroase a motorina pe langa masina... , ridic capota sa vad daca e vreo problema dar nimic, ma uit sub masina si vad ca in spate sub rezervor i-mi picura motorina in toata regula. Ma uit pe la buson, pe traseul cotului ...nimic, era uscat(doar nu o alimentasem pana-n buza).

M-am bagat sub masina, am sters cat am putut cu o carpa suprafetele "contaminate" ...bon, dupa care m-am gandit sa i-mi fac niste drumuri prin oras ca sa vad daca mai curge . Am mers cam 38km si am bagat masina din nou in garaj...., deja in fata casei aveam dare de motorina . Ma uit sub masina si vad ca picura bine de tot. Atunci m-am gandit ca nu e de gluma si sa o duc undeva sa mi-o ridice sa vedem care-i treaba. Dat fiind perioada asta de sarbatori nu a fost usor sa gasesc un service dar am ajuns intr-un tarziu la Bosch Car Service . Au ridicat-o, au vazut si ei ca picura calumea, au sters sa vada eventual daca se mai prelinge de undeva . Intr-un tarziu mi-au spus ca trebe sa se uite si la capacul rezervorului care e situat sub bancheta din spate drept urmare sa-mi scot scaunul copilului ptr. a le facilita accesul.....bon.

Au dat jos capacul din plastic care acopera "decupajul" din caroserie. S-au tot uitat si m-au chemat sa vad si eu ca intr-un colt parca e putin umezit cu toate ca capacul rezervorului era complet stans...pana in piedica aia pe care o are. Mi-au spus ca probabil curge pe langa garnitura si ca ar trebui sa o schimb dar ei oricum nu o au pe stoc si ca ar trebui sa faca comanda.

Intrebarea mea este daca a mai patit cineva asa ceva, daca a schimbat cineva garnitura respectiva sau eventual de unde ar mai putea provenii scurgerile astea de motorina.
Skip ads

  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Este posibil sa se fi umblat la flansa aceea . De obicei samsarii mai scot carburantul din rezervor pe acolo . Desfa sa vezi cum este asezata garnitura pe buza de etansare . Daca s'a umblat este posibil sa gasesti garnitura in rezervor . Foloseste o lanterna ...

Spor la treaba !
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,041
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ai dus cu masina ceva greu pe care l-ai asezat in spate cu banchetele ridicate?
La vechea dacie am patit ceva similar. Am dus un butoi de vin care mi-a deformat rezervorul si in consecinta, capacul sondei de carburant nu a mai etansat bine.
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu am carat nimic greu in ultimul timp . Nu stiu ce fantu* s-o fi intamplat dar trebe neaparat sa rezolv problema, am observat ca daca alimentez doar 25 L nu apar problemele.
  • negroutzu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2007

  • Mesaj Privat
in primul rand ''LA MULTI ANI!''
si eu alimentat acum inaintea revelionului si am bagat cat s-a putut pana in buza sus(este vb despre o vectra b2 caravan cu rezervor de 60 de litri)si lasam dara de motorina mai ales la plecarile de pe loc.dupa ce a scazut la 50 de litri nu s-a mai scurs.v-as fi recunoscator daca mai postati ameliorari ale situatiei ca sunt curios sa vad daca e ceva grav.
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Vedeti ca in partea de sus a rezervorului pe langa conductele de alimentare de la sonda si buson se mai afla un furtun pozitionat cel mai sus (vaporizator pentru eliminarea vaporilor) , si un alt furtun mai jos un pic pentru ventilatie. Sunt prinse la rezervor cu colier si s-ar putea sa se fi slabit si cand se umple rezervorul picura. De regula problema apare la cel de ventilatie , cum nivelul combustibilului trece de el picura si cum scade nu mai curgre. Partea proasta ca nu ai acces la ele decat sa le vezi dand bancheta jos din spate si sa scoti capacul de la sonda.Nu ai cum sa lucrezi la ele, nu poti sa bagi mana. Sunt imagini elocvente in programul EPC. ( piese si imagini pentru opel)
  • negroutzu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2007

  • Mesaj Privat
cred ca cel mai bine nu mai bag mai mult de 50-55 de litri ca sa nu-mi para rau de motorina pierduta.multumim pentru informatie!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR