![Cool](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Pasul Zero ( bineinteles
![Embarassed](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Embarassed](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
1. Se scoate garnitura de izolare asezata transversal pe partea superioara a motorului ....
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
2. Filtrul de polen este asezat sub acel capac de plastic ; se ridica, se scoate filtrul vechi si inlocuieste cu unul nou ( atentie, air flowul este marcat pe filtrul nou , sa nu il puneti invers !! .. daca nu vedeti marcaje pe cel nou, luati aminte la cum era asezat cel vechi )
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
_____________________________
Mai departe : pentru demontarea instalatiei de aerare trebuie , pe scurt, sa desfaceti si sa scoatet stergatoarele, sa scoateti capacul de plastic mare care traverseaza dintr-o parte in alta compartimentul motor de sub stergatoare, sa desfaceti din suruburi suportul de plastic al filtrului, sa deconectati furtunasele din stanga ( antrenate de un compresor pe baza de aer, acestea misca clapele de recirculare ) . Ca sa puteti scoate si capacul de la ventilator, trebuie sa scoateti DOAR surubul de la stergatorul din mijloc. Dupa ce ati scos toate suruburile, ridicati un pic de bratul stergatorului si trageti cu grija, SPRE STANGA, de capacul de plastic. Nu iese foarte usor, dar merge. Iese , repet , prin stanga , si tot pe acolo intra !
Ei, ventilatorul are o simpla cupla de alimentare care se scoate usor, apoi acesta se extrage , e pe un ghidaj de plastic+cauciuc . Incredibil cat de simplu este ! Puteti sa stergeti de praf pe-acolo, dar mare lucru nu puteti face, nu prea ai cum sa ajungi la conducte fir-ar sa fie !
![Crying or Very sad](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Hai sa vedem si cateva poze :
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Si eu , cu ventilatorul scos si cu impresia ca am rupt clapeta aia de recirculare
![Embarassed](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Sper sa va ajute ... din pacate tutorialul nu rezolva, asa cum speram, problema mirosului. Daca stie cineva cum ajung la conductele putacioase, il rog sa posteze ....