asdirc- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
Si-a cumparat un coelg o Corsa fabricatie 2001, si are urmatoarea problema , nu poate sa schimbe bateria ..... e undeva in partea stanga cum stai in fata masinii si te uiti sub capota, undeva in zona mastii de sub parbriz. Ca sa reuseasca sa scoata bateria trebuie sa demonteze masca sau exista si alta solutie?
Va multumesc
Va multumesc
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
asdirc- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Step1: Contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete dupa care tace, taiem contact.
Step2: Contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete, dupa care pornim motorul normal.
Lasam motorul sa mearga 10 - 15 min, fara sa atingem acceleratia dupa care oprim.
Va puneti si cititi posturile si de la Agila, avand motoare identice
Step2: Contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete, dupa care pornim motorul normal.
Lasam motorul sa mearga 10 - 15 min, fara sa atingem acceleratia dupa care oprim.
Va puneti si cititi posturile si de la Agila, avand motoare identice
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
szilid a scris:Step1: Contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete dupa care tace, taiem contact.
Step2: Contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete, dupa care pornim motorul normal.
Lasam motorul sa mearga 10 - 15 min, fara sa atingem acceleratia dupa care oprim.
Va puneti si cititi posturile si de la Agila, avand motoare identice
Step2: Contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete, dupa care pornim motorul normal.
Lasam motorul sa mearga 10 - 15 min, fara sa atingem acceleratia dupa care oprim.
Va puneti si cititi posturile si de la Agila, avand motoare identice
E valabila si la diesel procedura asta?
asdirc- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Tijele de la stergatoare urca sus prin masca deci daca vrei sa dai jos masca trebuie sa dai jos stergatoarele.
Nu trebuie presa, numai spray degripant, mai mult de atat daca tot esti la acest capitol atunci dai cu degripant pe la lagarele stergatoarelor (stiind ca griparea lor este o problema destul de des intalnita)
+ eventual schimbati si filtrul de polen?
Nu trebuie presa, numai spray degripant, mai mult de atat daca tot esti la acest capitol atunci dai cu degripant pe la lagarele stergatoarelor (stiind ca griparea lor este o problema destul de des intalnita)
+ eventual schimbati si filtrul de polen?
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Da, si la mine a fost la fel cand am curatat.
Umblaretz are dreptate, dar daca ai dat jos un stergator dai si celalalt jos si dai cu degripant la lagarele stergatoarelor (operatiunea asta eu am facut anual o data, si nu am avut probleme cu stergatoarele, in schimb am degripat destule la altii ... )
Decizia este a ta ce faci deodata si ce nu. Daca te rezumi numai la baterie atunci schimbi numai bateria si gata.
LE: am schimbat titlul si o sa cosmetizez discutia.
Ultima modificare făcută de szilid la Lun 24 Nov, 2008 9:05 am
Umblaretz are dreptate, dar daca ai dat jos un stergator dai si celalalt jos si dai cu degripant la lagarele stergatoarelor (operatiunea asta eu am facut anual o data, si nu am avut probleme cu stergatoarele, in schimb am degripat destule la altii ... )
Decizia este a ta ce faci deodata si ce nu. Daca te rezumi numai la baterie atunci schimbi numai bateria si gata.
LE: am schimbat titlul si o sa cosmetizez discutia.
Ultima modificare făcută de szilid la Lun 24 Nov, 2008 9:05 am
- suleacosti
- **
- 91 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Corsa 2002 Z10XE
- Dolj
suleacosti
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
Ca sa schimbi bateria nu trebuie sa dai jos nici un stergator. Ai de desfacut 2 suruburi si iti mai trebuie rabdare. Acea masca e impartita in 2 bucati care se imbina exact in stergatorul dreapta al masinii. Va trebui sa dai jos numai parte dinspre baterie, cealalta nu te intereseaza. Un surub este la o extrema (in spatele bateriei) iar celalalt la cealalta extrema si ajuta la imbinarea celor doua parti ale "mastii". Dupa ce ai desfacut suruburile tragi de masca in spre exteriorul masinii, mai aplici putina rabdare si munca si a iesit masca(sa ai grija la furtunasul de la duzele de spalare, nu iti va da voie sa il scoti complet insa e suficient ca sa schimbi bateria). Cand va schimba filtrul de polen, va proceda la fel. Nu uita de procesul de invatare amintit mai sus!
asdirc- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
mg77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Acum am un acumulator Varta de 60 Ah din fabrica, de 4 ani, la un corsa 1.3 CDTI
As dori sa schimb acumulatorul cu Varta Silver dynamic de 74 Ah, lungime 178, latime 175, inaltime 175 (mm).
Din datele tehnice, acest model ar fi bun pentru o pornire mai eficienta la temperaturi scazute si daca masina are multi consumatori.
Astept pareri daca merita sa cumpar acest model de acumulator.
Multumesc!
As dori sa schimb acumulatorul cu Varta Silver dynamic de 74 Ah, lungime 178, latime 175, inaltime 175 (mm).
Din datele tehnice, acest model ar fi bun pentru o pornire mai eficienta la temperaturi scazute si daca masina are multi consumatori.
Astept pareri daca merita sa cumpar acest model de acumulator.
Multumesc!
- Radu.Florin
- *
- 5 mesaje
- din 23 Mai 2008
- Corsa 2005 z12xep
- Bucuresti
Radu.Florin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
AM un opel corsa C an fabricatie 2005.Ulterior bateria s-a descarcat si am decis schimbarea ei.Am demontat bornele iar cand am incercat desfacerea surubului din dreapta acela care tine bateria sa nu se miste, el se invarte in gol, practic nu pot misca bateria fara sa demontez acea placuta.
Am incercat sa desurubez acel surub dar el se invarte in gol, nu se desface sub nici o forma.
Daca a mai patit cineva aceeasi problema/ are o rezolvare, astept un reply cat mai urgent!
Va multumesc!
Am incercat sa desurubez acel surub dar el se invarte in gol, nu se desface sub nici o forma.
Daca a mai patit cineva aceeasi problema/ are o rezolvare, astept un reply cat mai urgent!
Va multumesc!
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- florinmartoiu
- **
- 85 mesaje
- din 06 Sep 2009
- Corsa 2003 Z12XE
- Brasov
florinmartoiu
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
sfatul meu.....incearca sa dai cu un spray penetrant lubrifiant, acel model cu un pai atasat de tub pentru un acces mai bun la partile dificile. da o doza, lasa-l o perioada si mai da o doza....si cu rabdare o sa se desfaca! am patit la fel. si cum zice colegu......incerca sa misti si de ea....fara frica...suportul este dintr-un plastic mai rezistent!
bafta colegu
bafta colegu
- Radu.Florin
- *
- 5 mesaje
- din 23 Mai 2008
- Corsa 2005 z12xep
- Bucuresti
Radu.Florin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
De cele mai multe ori bateria nu reuseste sa se incarce full, din cauza drumurilor scurte facute prin oras. De ce ne-ar trebui o baterie cu amperaj mai mare? nu stiu de ce multi ma intreaba sau eventual imi recomanda sa-mi pun baterie de "1000A".
De exemplu de la o baterie de 50A la 75A este cale lunga si nu se justifica incarcarea suplimentara de 25A, sa traga alternatorul si puntea de diode pt. cei 25A nefolositori.
In service-urile din afara si nu parlitii de la noi din romanica, la fiecare revizie iti "reformateaza" si reincarca full bateria, asta pentru a evita o descarcare prematura.
Intrebare pt. voi, ce faceti cu cei 5-10-15A in + fata de bateria originala gandita de producator?
Primul raspuns il dau tot eu: Timpul de incarcare pe baterie va creste, alternatorul va tine infranat motorul mai mult timp pt. a incarca bateria, si inevitabil si consumul de carburant va creste.
De exemplu de la o baterie de 50A la 75A este cale lunga si nu se justifica incarcarea suplimentara de 25A, sa traga alternatorul si puntea de diode pt. cei 25A nefolositori.
In service-urile din afara si nu parlitii de la noi din romanica, la fiecare revizie iti "reformateaza" si reincarca full bateria, asta pentru a evita o descarcare prematura.
Intrebare pt. voi, ce faceti cu cei 5-10-15A in + fata de bateria originala gandita de producator?
Primul raspuns il dau tot eu: Timpul de incarcare pe baterie va creste, alternatorul va tine infranat motorul mai mult timp pt. a incarca bateria, si inevitabil si consumul de carburant va creste.