Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • asdirc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si-a cumparat un coelg o Corsa fabricatie 2001, si are urmatoarea problema , nu poate sa schimbe bateria ..... e undeva in partea stanga cum stai in fata masinii si te uiti sub capota, undeva in zona mastii de sub parbriz. Ca sa reuseasca sa scoata bateria trebuie sa demonteze masca sau exista si alta solutie?
Va multumesc
Skip ads

  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai bine demonteaza masca de sub stergatoare, nu este complicat!

Sa nu uitati dupa ce schimbi bateria trebuie facut procesul de invatare.
  • asdirc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
invatare .... ? la ce te referi, ok deci asa se scoate standard , dupa ce ii da masca , jos desi mi se pare cam ciudat, eu am o astra si bateria se poate scoate fara nici o problema nu e bagata asa in parbriz .
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Step1: Contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete dupa care tace, taiem contact.
Step2: Contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete, dupa care pornim motorul normal.

Lasam motorul sa mearga 10 - 15 min, fara sa atingem acceleratia dupa care oprim.

Va puneti si cititi posturile si de la Agila, avand motoare identice Wink
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pentru a scoate masca aceea, trebuie neaparat sa dai jos stergatoarele? Nu trebuie o presa pentru ele?
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
szilid a scris:Step1: Contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete dupa care tace, taiem contact.
Step2: Contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete, dupa care pornim motorul normal.

Lasam motorul sa mearga 10 - 15 min, fara sa atingem acceleratia dupa care oprim.

Va puneti si cititi posturile si de la Agila, avand motoare identice Wink


E valabila si la diesel procedura asta?
  • asdirc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nu cred ca trebuie stergatoarele date jos .... doar masca
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tijele de la stergatoare urca sus prin masca Wink deci daca vrei sa dai jos masca trebuie sa dai jos stergatoarele.

Nu trebuie presa, numai spray degripant, mai mult de atat daca tot esti la acest capitol atunci dai cu degripant pe la lagarele stergatoarelor (stiind ca griparea lor este o problema destul de des intalnita)
+ eventual schimbati si filtrul de polen? Smile
  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Doar pentru bucata de masca din stanga trebuie dat jos stergatorul. In rest se intelege sin pozele urmatoare :




Am gasit suba baterie pamant de dupa vreamea lui stefan cel mare Shocked . Recomand o curatare caci suruburile de la suportul ptr baterie ruginesc.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, si la mine a fost la fel cand am curatat.
Umblaretz are dreptate, dar daca ai dat jos un stergator dai si celalalt jos si dai cu degripant la lagarele stergatoarelor (operatiunea asta eu am facut anual o data, si nu am avut probleme cu stergatoarele, in schimb am degripat destule la altii ... )
Decizia este a ta ce faci deodata si ce nu. Daca te rezumi numai la baterie atunci schimbi numai bateria si gata.

LE: am schimbat titlul si o sa cosmetizez discutia.


Ultima modificare făcută de szilid la Lun 24 Nov, 2008 9:05 am
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ca sa schimbi bateria nu trebuie sa dai jos nici un stergator. Ai de desfacut 2 suruburi si iti mai trebuie rabdare. Acea masca e impartita in 2 bucati care se imbina exact in stergatorul dreapta al masinii. Va trebui sa dai jos numai parte dinspre baterie, cealalta nu te intereseaza. Un surub este la o extrema (in spatele bateriei) iar celalalt la cealalta extrema si ajuta la imbinarea celor doua parti ale "mastii". Dupa ce ai desfacut suruburile tragi de masca in spre exteriorul masinii, mai aplici putina rabdare si munca si a iesit masca(sa ai grija la furtunasul de la duzele de spalare, nu iti va da voie sa il scoti complet insa e suficient ca sa schimbi bateria). Cand va schimba filtrul de polen, va proceda la fel. Nu uita de procesul de invatare amintit mai sus!
  • asdirc

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
mersi mult tuturor pentru sfauri
  • mg77

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Acum am un acumulator Varta de 60 Ah din fabrica, de 4 ani, la un corsa 1.3 CDTI
As dori sa schimb acumulatorul cu Varta Silver dynamic de 74 Ah, lungime 178, latime 175, inaltime 175 (mm).
Din datele tehnice, acest model ar fi bun pentru o pornire mai eficienta la temperaturi scazute si daca masina are multi consumatori.
Astept pareri daca merita sa cumpar acest model de acumulator.
Multumesc!
  • Radu.Florin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
AM un opel corsa C an fabricatie 2005.Ulterior bateria s-a descarcat si am decis schimbarea ei.Am demontat bornele iar cand am incercat desfacerea surubului din dreapta acela care tine bateria sa nu se miste, el se invarte in gol, practic nu pot misca bateria fara sa demontez acea placuta.
Am incercat sa desurubez acel surub dar el se invarte in gol, nu se desface sub nici o forma.

Daca a mai patit cineva aceeasi problema/ are o rezolvare, astept un reply cat mai urgent!

Va multumesc!
  • departe

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
trage pur si simplu de ea spre aripa..am patit-o si eu..daca vrei sa arunci vechea bateria..mi-ar trebui ...
  • florinmartoiu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
sfatul meu.....incearca sa dai cu un spray penetrant lubrifiant, acel model cu un pai atasat de tub pentru un acces mai bun la partile dificile. da o doza, lasa-l o perioada si mai da o doza....si cu rabdare o sa se desfaca! am patit la fel. si cum zice colegu......incerca sa misti si de ea....fara frica...suportul este dintr-un plastic mai rezistent!
Cool Cool Cool

bafta colegu
  • Radu.Florin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ms, am sa incerc maine si revin, daca am reusit sa scot bateria.
Eu am incercat sa o misc, dar e prinsa bina, nu se misca deloc.Am sa mai incerc.

10x
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
mg77: Ce baterie ti-ai luat in final?

Care e durata de viata a unei baterii?
Daca imi porneste greu dupa 10 minute de motor stans si becuri (faza scurta) + muzica aprinse inseamna ca trebuie s-o schimb?
  • departe

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si eu as vrea sa pun una de 75..de audi A6..problema ar fi ca,oare se va incarca full?si la ce-mi va folosi mai mare?
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
De cele mai multe ori bateria nu reuseste sa se incarce full, din cauza drumurilor scurte facute prin oras. De ce ne-ar trebui o baterie cu amperaj mai mare? nu stiu de ce multi ma intreaba sau eventual imi recomanda sa-mi pun baterie de "1000A".
De exemplu de la o baterie de 50A la 75A este cale lunga si nu se justifica incarcarea suplimentara de 25A, sa traga alternatorul si puntea de diode pt. cei 25A nefolositori.
In service-urile din afara si nu parlitii de la noi din romanica, la fiecare revizie iti "reformateaza" si reincarca full bateria, asta pentru a evita o descarcare prematura.
Intrebare pt. voi, ce faceti cu cei 5-10-15A in + fata de bateria originala gandita de producator?
Primul raspuns il dau tot eu: Timpul de incarcare pe baterie va creste, alternatorul va tine infranat motorul mai mult timp pt. a incarca bateria, si inevitabil si consumul de carburant va creste.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR