rbkwowcs
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2009
- Mesaj Privat
problema mea e urmatoarea..veneam pe drum linistit 100km/h iar la un moment dat intr-o curba sa auzit un huruit la roti..urat..dupa care sa oprit motoru (aveam in bord 3 martori aprinsi..ca si cand ai avea contactu pus..cel de ulei,cel de baterie si mai unu) trag pe dreapta incerc sa ma uit la ea..nu observ nimic ciudat (mai aveam 10km pana acasa) i dau cheie din nou..iar dupa 3-4 km de mers (dupa ce s-au incins din nou franele)se auzea la o roata ca fluiera foarte tare ca si cum ar freca pe ceva,iar cum tot inaintam parca tot mai tare facea..in momentu cand puneam frana se oprea sunetu..cand luam picioru de pe frana..iar pornea (eu ma gandeam ca sa blocat o placuta de frana..dreapta fata) dar vreau sa aflu si o parere de la voi..totusi daca ar fi doar placuta de frana..de ce sa oprit motorul in mers? ca nu par a avea vreo legatura..sau ma insel?
Multumesc
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
rbkwowcs
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2009
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
savuleo
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
in final baietii au spus ca pina se mai uzeaza un pic sa o las asa.
am facut 2000 de KM timp in care am fost plecat din localitate,scirtiitul a devenit enervant ,se aude acum si in a5-a,ciudat este ca roata nu se incinge ,pot spune ca este putin mai calda decit cealalta;m-am hotarit sa revin la service unde baietii au spus sa schimbam placutele de frina (am comandat deja o pereche la un coleg de-al nostru"tonistorm")de data asta originale de la GM,cei de la service au spus ca nu au mai intilnit niciodata o poveste ca asta si ca recomanda ca in cazul in care scrtiitul ramine sa schimb si discul de frina.find Afon intr-ale mecanicii,intreb: cineva a patit ceva asemanator sau poate sa-mi dea un sfat !