Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • rbkwowcs

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra b din 95 motor 1.6 16v (x16xel-ecotec)
problema mea e urmatoarea..veneam pe drum linistit 100km/h iar la un moment dat intr-o curba sa auzit un huruit la roti..urat..dupa care sa oprit motoru (aveam in bord 3 martori aprinsi..ca si cand ai avea contactu pus..cel de ulei,cel de baterie si mai unu) trag pe dreapta incerc sa ma uit la ea..nu observ nimic ciudat (mai aveam 10km pana acasa) i dau cheie din nou..iar dupa 3-4 km de mers (dupa ce s-au incins din nou franele)se auzea la o roata ca fluiera foarte tare ca si cum ar freca pe ceva,iar cum tot inaintam parca tot mai tare facea..in momentu cand puneam frana se oprea sunetu..cand luam picioru de pe frana..iar pornea (eu ma gandeam ca sa blocat o placuta de frana..dreapta fata) dar vreau sa aflu si o parere de la voi..totusi daca ar fi doar placuta de frana..de ce sa oprit motorul in mers? ca nu par a avea vreo legatura..sau ma insel?

Multumesc
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 459
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Desfa roata si uita-te pe acolo , cea mai ieftina treaba e sa se fi trocit placutele si iti freaca fier pe fier , cea mai costisitoare este sa ai rulmentul praf , ambele faze sunt cam critice , alta treaba ar fi planetara dar prea putin posibil . Ce martor zici ca s-a aprins in plus la bord ? Cumva cel de sub TID , galben , un cerc si doua semicercuri in stanga si dreapta ? Ala e de la senzorul de uzura al placutelor de frana deci.... placute noi . Cu respect !
  • rbkwowcs

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns maine ma pun sa o desfac sa arunc o privire mai amanuntita..dar totusi oare de ce sa oprit motoru?
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Desfa si uita-te....la mine s-a blocat etrierul si mi-a ramas roata infranata...
  • savuleo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat dupa 34000 km placutele de frina fata, cei de la service mi-au spus ca mai puteam merge cu cele originale o perioada dar eu totusi am spus sa le schimbe; au pus placute de la REMSA; dupa ozi m-am intors la ei pentru ca pe partea stinga in viteza a2-a se auzea un scirtiit ca de metal pe metal ,am revenit la service,au desfacut roata de vreo 4 ori au verificat si etrierul,dar nimic scirtiitul raminea neschimbat .
in final baietii au spus ca pina se mai uzeaza un pic sa o las asa.
am facut 2000 de KM timp in care am fost plecat din localitate,scirtiitul a devenit enervant ,se aude acum si in a5-a,ciudat este ca roata nu se incinge ,pot spune ca este putin mai calda decit cealalta;m-am hotarit sa revin la service unde baietii au spus sa schimbam placutele de frina (am comandat deja o pereche la un coleg de-al nostru"tonistorm")de data asta originale de la GM,cei de la service au spus ca nu au mai intilnit niciodata o poveste ca asta si ca recomanda ca in cazul in care scrtiitul ramine sa schimb si discul de frina.find Afon intr-ale mecanicii,intreb: cineva a patit ceva asemanator sau poate sa-mi dea un sfat !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR