- antonescu mihai
- OP
- 24 mesaje
- din 05 Jul 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
antonescu mihai
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2008
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,655 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,655
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
otty
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
daca ai un manual de intretinere si reparatii
vezi acolo ca poti face o punte intre 2 contacte la releul pompei de carburant
Astea pe motorina nu au pompa electrica (cel putin a mea nu are)
Eu inainte nu aveam pompa de amorsare. Avem filtru in care intrau 2 furtune. Pe atunci nu am avut altceva de facut decat:
- demontat conducte de la injectoare
- demontat bujii incandescente
- dat la automat pana s-a amorsat
Stiu ca nu e prea buna solutia pt ca pompa de injectie se unge cu grasimea din motorina.
Apoi am fost de mi-am cumparat o pompa de amorsare care are si filtru pe ea. Mai tarziu am aflat ca e de tractor 650. Nu e nici o problema pt ca se potriveste fix la gauri si isi face treaba. Am dat pe ea 100 lei noua din magazin. Si la 3.5 lei cat ma costa filtru de motorina parca imi permit sa-l schimb mai des.
Chestia e ca original masina a avut pompa de amorsare, cu filtru mare si cu preincalzire pe timp de iarna dar proprietarii de dinainte au avut grija de ea. Acum ma multumesc cu ce am.
Numa bine! 🙄
otty
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
otty
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,436 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,436
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
otty
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- gabriel1ro
- *
- 16 mesaje
- din 30 Mai 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Bucuresti
gabriel1ro
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2007
- Mesaj Privat
- mirco_iero
- *
- 11 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Astra 2004
- Arad
mirco_iero
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am si eu o problema : Am schimbat filtrul de motorina, ieri, la Astra G 1.7CDTI motor Y17Dt iar apoi nu a mai pornit.
Cum am procedat la schimabrea filtrului : am desfacut capacul, scos filtrul vechi, am scos motorina din borcanel imbiband in servetele (nu am avut siringa)chiar era murdar la fundul ''borcanelului'', am introdus apoi filtrul cel nou, turnat motorina n borcanel, pus garnitura de la capac, am strans capacul si am dat la cheie si nu am mai pornit.Am incercat de mai multe ori dar in zadar.
Tre sa amorsez sau cum sa fac?cred ca a intrat aer...
Pls help!
coktavi
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Procesul de inlocuire a filtrului de motorina la 1.7 si 2.0 la opel este asa: Desfaci capacul cu conductele, imediat se tinecapacul in sus si se imobilizeaza asa ca sa nu se scurga motorina dintre filtru si pompa injectie, apoi se demonteaza corpul filtrului (cel care tine cartusul) si se spala bine pe dinauntru, se usuca si se pune la loc. (De ce ?, pentru ca eventuala mizerie din corpul filtrului se va antrena in timpul scoaterii celui vechi si va trece in parte dintre cartus si corp. Am patit la una asa, adica imediat dupa ce am pornit s-a oprit brusc. Defectul: Mizerie in injectoare.) Mai departe: se pune filtrul nou, se umple ochi cu motorina din sticluta, se schimba toate garniturile cu care vine filtrul adica cea mare de etansare si cea mica de la surubul de strangere, se pune capacul la loc si se strange moderat. Se da la automat. Va porni imediat deoarece inca are motorina intre corpul filtrului si pompa, dar MARE ATENTIE, nu se accelereaza, se lasa la relanti. Motorul isi va schimba tonalitatea si zgomotul dar isi va reveni in max 1 minut. In tot acest timp motorul va fi lasat sa mearga. Succes. Eu am patimit mult pana sa invat astea. 😊
- mirco_iero
- *
- 11 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Astra 2004
- Arad
mirco_iero
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ms coktavi pt sfatul tau...e randul meu sa patimesc pe tema asta:)
- claudiu_opel
- **
- 280 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 280
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
Ms coktavi pt sfatul tau...e randul meu sa patimesc pe tema asta:)
oricum filtrul de motorina este mai sus decat pompa de injectie si nu vad pe unde ar putea sa curga acea motorina care duce la dezamorsarea pompei de injectie...daca vreti va spun ca eu am schimbat filtrul de motorina si furtunasele de retur de la injectoare si a pornit de nu a avut nici o greata.Cum am facut: am schimbat filtrul de motorina am umplut borcanul filtrului cu motorina, am schimbat furtunasele si am dat cheie; a pornit si am turat-o putin, nu neaparat la 2500 rot/min a dat sa se balbaie dar nu s-a oprit si asta a fost tot.Sa ma consider norocos?
masina este opel vectra b 2001 cu motor y20dth
se poate dezamorsa intre filtrul de motorina si rezervor, acesta din urma fiind mai jos, dar si asta e cu doua taisuri...
- maryan_spania@hotmail.es
- *
- 4 mesaje
- din 05 Mai 2009
- Astra 2000 1.7 td
- Dolj
maryan_spania@hotmail.es
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 1.7 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
- maryan_spania@hotmail.es
- *
- 4 mesaje
- din 05 Mai 2009
- Astra 2000 1.7 td
- Dolj
maryan_spania@hotmail.es
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 1.7 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,655 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,655
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
PS-probabil ca vor sari toti `mecanicii`de pe forum sa iti spuna sa nu cumva sa o tragi,ca ti se rupe cureaua.. 😕 Dar iti spun ca daca faci asa cum ti-am zis,nu ai nici un risc..
- John D.
- **
- 113 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Constanta
John D.
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
- catalinemil
- **
- 155 mesaje
- din 07 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Buzau
catalinemil
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
- bejenaru_teod
- **
- 74 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 C18NZ
- Neamt
bejenaru_teod
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat