Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
As avea o rugaminte ,in am fi explicat in 2 cuvinte daca exista dispozitiv (pompa) si cum se amorseaza filtrul de motorina, care l-am schimbat la Opelul meu un Vectra B,2.0 ,DTI 16V ,cap.1995,75Kw,cod motor:X20DTH,Fabricat sept.2000.Mai precis as vrea sa stiu unde este amplasat dispozitivul de amorsare sau ce-o fii.Am inprumutat masina unei cunostinte si in loc de motorina ,m-a categorisit cu niscaiva benzina.Cu acest prilej profit de faptu asta si vreau sa schimb acest filtru.Eventual daca cineva poseda si o poza as fi foarte recunoscator.Mentionez ca in urma discutiilor cu citiva posesori de auto pe motorina ,mi sa explicat ca trebui sa existe un astfel de dispozitiv de amorsare atunci cind se ramine accidental fara combustibil si la schimbul filtrului. In speranta ca cineva ma va ajuta tin sa multumesc anticipat acest lucru. Confused Sau daca cineva poseda un manual de reparatii pentru acest tip de masina,poate tot odata gasesc si codurile la consumabile(filtru aer,filtru combustibil,filtru ulei ,ETC.
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Din nefericire nu exista...Mie mi-au dat mecanicii 15` la automat sa porneasca.(Brancoveanu 7 parca,in strada,mai spre MC Donald`s)Data viitoare m-am jurat ca-l schimb singur si pun un prieten sa ma traga...Mai bine decat sa omor bateria si starterul si sa dau si banu`..Si afara de asta,mi-au spus ca am si 2 tampoane rupte la motor,pe care eu ca bou`le-am luat fara sa verific daca e asa,si evident ca erau bune...
  • otty

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
din cate stiu ..mai exista o varianta
daca ai un manual de intretinere si reparatii
vezi acolo ca poti face o punte intre 2 contacte la releul pompei de carburant
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
otty a scris:din cate stiu ..mai exista o varianta
daca ai un manual de intretinere si reparatii
vezi acolo ca poti face o punte intre 2 contacte la releul pompei de carburant


Astea pe motorina nu au pompa electrica (cel putin a mea nu are)
Eu inainte nu aveam pompa de amorsare. Avem filtru in care intrau 2 furtune. Pe atunci nu am avut altceva de facut decat:

  • demontat conducte de la injectoare
  • demontat bujii incandescente
  • dat la automat pana s-a amorsat

Stiu ca nu e prea buna solutia pt ca pompa de injectie se unge cu grasimea din motorina.
Apoi am fost de mi-am cumparat o pompa de amorsare care are si filtru pe ea. Mai tarziu am aflat ca e de tractor 650. Nu e nici o problema pt ca se potriveste fix la gauri si isi face treaba. Am dat pe ea 100 lei noua din magazin. Si la 3.5 lei cat ma costa filtru de motorina parca imi permit sa-l schimb mai des.

Chestia e ca original masina a avut pompa de amorsare, cu filtru mare si cu preincalzire pe timp de iarna dar proprietarii de dinainte au avut grija de ea. Acum ma multumesc cu ce am.
Numa bine! Rolling Eyes
  • otty

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am crezut ca ai vectrab...
  • otty

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
pentru mesajul lui mihai eu am un manual de reparatii si intretinere...si gasesti acolo o solutie...cum am spus si mai devreme se scoate releul pompei de aducere (asa se cheama)din cutia neagra de langa servofrana si se sunteaza 2 contacte clemele 30(firul )rosu gros cu 87(firulrosu-albastru)
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Practica la schimbarea filtrului este urmatoarea:
Dupa scoaterea filtrului vechi, se absoarbe cu o laveta motorina din carcasa.
Se pune filtrul nou si se umple carcasa cu motorina dintr-o sticla.
Se monteaza capacul si porneste la prima cheie ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.
  • otty

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
e nu e chiar asa
porneste la prima cheie dar...
apoi se opreste ..si pana o ia iar mai dureaza
..
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
otty a scris:e nu e chiar asa
porneste la prima cheie dar...
apoi se opreste ..si pana o ia iar mai dureaza
..

se tine turata la 2000-2500 pana trece de golul de aer....fiind in turatie, nu se mai opreste
  • gabriel1ro

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu de cate ori am schimbat filtrul de motorina(y20dth),adica de vreo 3 ori,am procedat astfel:desfacut capacul,scos filtrul vechi,umplut paharul pana la o limita astfel incat atunci cand pui noul filtru sa nu dea motorina pe afara,pus filtrul nou,schimbat-obligatoriu-si garnitura de la capacul paharului,slabit holenderul de la injectorul nr 1,dat la automat pana incepe sa supureze motorina pe la injector(aici ai nevoie de una bucata asistent),strans la loc holenderul(piulita),dat la automat si surprise:porneste in cca 4-5,hai sase sec.Atentie marita atunci cand desfaceti piulita de la injector:nu fortati daca cedeaza f greu,mai bine incercati la urmatorul injector.Sa nu uit:nu se strange la maxim capacul,pt ca riscati deteriorarea garniturii,ceea ce poate duce la intrarea aerului in instalatie.Succes!
  • mirco_iero

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am si eu o problema : Am schimbat filtrul de motorina, ieri, la Astra G 1.7CDTI motor Y17Dt iar apoi nu a mai pornit.
Cum am procedat la schimabrea filtrului : am desfacut capacul, scos filtrul vechi, am scos motorina din borcanel imbiband in servetele (nu am avut siringa)chiar era murdar la fundul ''borcanelului'', am introdus apoi filtrul cel nou, turnat motorina n borcanel, pus garnitura de la capac, am strans capacul si am dat la cheie si nu am mai pornit.Am incercat de mai multe ori dar in zadar.
Tre sa amorsez sau cum sa fac?cred ca a intrat aer...
Pls help!
  • coktavi

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Procesul de inlocuire a filtrului de motorina la 1.7 si 2.0 la opel este asa: Desfaci capacul cu conductele, imediat se tinecapacul in sus si se imobilizeaza asa ca sa nu se scurga motorina dintre filtru si pompa injectie, apoi se demonteaza corpul filtrului (cel care tine cartusul) si se spala bine pe dinauntru, se usuca si se pune la loc. (De ce ?, pentru ca eventuala mizerie din corpul filtrului se va antrena in timpul scoaterii celui vechi si va trece in parte dintre cartus si corp. Am patit la una asa, adica imediat dupa ce am pornit s-a oprit brusc. Defectul: Mizerie in injectoare.) Mai departe: se pune filtrul nou, se umple ochi cu motorina din sticluta, se schimba toate garniturile cu care vine filtrul adica cea mare de etansare si cea mica de la surubul de strangere, se pune capacul la loc si se strange moderat. Se da la automat. Va porni imediat deoarece inca are motorina intre corpul filtrului si pompa, dar MARE ATENTIE, nu se accelereaza, se lasa la relanti. Motorul isi va schimba tonalitatea si zgomotul dar isi va reveni in max 1 minut. In tot acest timp motorul va fi lasat sa mearga. Succes. Eu am patimit mult pana sa invat astea. Smile
  • mirco_iero

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
da, se pare ca nu am imobilizat capacul in pozitia "sus" si mi s-a scurs motorina dintre filtru si pompa de injectie. pana la urma am fost la un mecanic si mi-a aerisit injectoarele si apoi a luat-o... Acum observ ca pornirea e cam greoaie...hmm
Ms coktavi pt sfatul tau...e randul meu sa patimesc pe tema asta:)
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mirco_iero a scris:da, se pare ca nu am imobilizat capacul in pozitia "sus" si mi s-a scurs motorina dintre filtru si pompa de injectie. pana la urma am fost la un mecanic si mi-a aerisit injectoarele si apoi a luat-o... Acum observ ca pornirea e cam greoaie...hmm
Ms coktavi pt sfatul tau...e randul meu sa patimesc pe tema asta:)

oricum filtrul de motorina este mai sus decat pompa de injectie si nu vad pe unde ar putea sa curga acea motorina care duce la dezamorsarea pompei de injectie...daca vreti va spun ca eu am schimbat filtrul de motorina si furtunasele de retur de la injectoare si a pornit de nu a avut nici o greata.Cum am facut: am schimbat filtrul de motorina am umplut borcanul filtrului cu motorina, am schimbat furtunasele si am dat cheie; a pornit si am turat-o putin, nu neaparat la 2500 rot/min a dat sa se balbaie dar nu s-a oprit si asta a fost tot.Sa ma consider norocos?
masina este opel vectra b 2001 cu motor y20dth
se poate dezamorsa intre filtrul de motorina si rezervor, acesta din urma fiind mai jos, dar si asta e cu doua taisuri...
  • maryan_spania@hotmail.es

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 1.7 td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am un opel astra 1.7 td si am desfacut sa schimb filrul de motorina si pana am curatat etc inauntru,dupa am schimbat filrul am pus motorina in el,tot,etc si am dat la automat si nu porneste,de 2 zile tot incerc sa pornesc si nimik,cred ca a prins aer la pompa si rezervor,,dau la automat cu robot mare de pornire si tot degeaba,,ce sa fak?multumesc
  • maryan_spania@hotmail.es

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 1.7 td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am un opel astra 1.7 td si am desfacut sa schimb filrul de motorina si pana am curatat etc inauntru,dupa am schimbat filrul am pus motorina in el,tot,etc si am dat la automat si nu porneste,de 2 zile tot incerc sa pornesc si nimik,cred ca a prins aer la pompa si rezervor,,dau la automat cu robot mare de pornire si tot degeaba,,ce sa fak?multumesc
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai omori bateria si demarorul...Roaga pe cineva sa te traga,si in 2-300 m a pornit..Tb.doar sa o lasi in vit.a 3a,la drum intins,asa,ridici usurel ambreiajul,si va porni fara sa-ti dai seama...
PS-probabil ca vor sari toti `mecanicii`de pe forum sa iti spuna sa nu cumva sa o tragi,ca ti se rupe cureaua.. Confused Dar iti spun ca daca faci asa cum ti-am zis,nu ai nici un risc..
  • John D.

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Mai stie cineva alta metoda pt amorsare intre filtru si rezervor ? (inafara de tras si bagat aer cu compresorul)
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
daca scoti furtunele din filtru,incearca sa vezi ce se intempla cand pui contactul.pune preventiv un recipient sub furtunele scoase.la mine trage pompa(sau impinge)motorina pt a-si crea presiunea necesara pornirii.asa e la mine la vectra c. incearca asa sa vezi,e posibil sa mearga.daca merge,atunci esti scapat.dupa ce inlocuiesti filtrul de motorina si ungi garnitura la filtru cu motorina,pui capul,strangi bine si pui contactul 15 secunde.apoi pui contactul 45 secunde.ultima data pui contactul in jur de 30-40 secunde si a 4-a oara pui contact normal,poti lasa 5-10 secunde mai mult si ar trebui sa porneasca ca si cum nu s-a intamplat nimic si nu s-a umblat la filtru. (oricum a trecut un an si ceva de atunci dar poate fi ajutator pt altcineva)Bafta!
  • bejenaru_teod

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
cumpara o pompa manuala e in forma de para se monteaza pe furtunul care vine la filtru are si supapa unisens costa vreo 30 lei
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR