Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ctincristi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Vreau sa curat cat de cat catalizatorul, care a avut de suferit in ultima vreme datorita unor parametri anormali de functionare a motorului.
Ce imi recomandati, sa il curat prin suflarea cu presiune a gazelor de la motor prin turatie mare, sau sa il bat cu ciocanul usurel, sa se mai desprinda ce trebuie sa se desprinda?
Pentru faza cu turatia motorului, care e diferenta pentru catalizator, daca exista, intre a tura motorul in gol, pe loc / a il tura in 1-a la 40-50 sau a 2-a la 80-100 sau etc. ?
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ba cu ciocanul sa il bati pe ala de ti-a dat sfatul Wink Catalizatorul este un "fagure" din ceramica, cu ciocanul "il cureti" de tot... Crying or Very sad
  • ebh

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
lol..... sa cureti catalizatorul cu ciocanu. asta e chiar tare Smile
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu ai ce face cu banii! Question
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
alearg-o putin pe autostrada asa se curata
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
se curata pe dracu, eu era sa iau foc Smile de la prea multa benzina bagata in motor, daca ai ceva probleme la parametri, catalizatorul se duce naibii, oricum ala la vreo 100 de mii km trebuie schimbat, la mine s-a infundat, gazele de evacuare n-au avut unde se duce, au facut presiune inversa, si mi-a sarit distributia de la punct. daca ai bani de aruncat, ia-ti altul, daca nu, da-l jos si pune-i tzeava.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
eu la masina veche aveam aprox. 200 mii km si nu facea nici o problema catalizator, iar la asta care o am acuma am 125 mii km si e ok
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Daca il dau jos mai castig ceva putere, macar la demaraj??? ca asa atunci fac si eu o treaba ciudata - il dau jos si il pun sus doar cand ma duc cu masina la ITP -
  • idiceanu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: timisoara cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2005

  • Mesaj Privat
catalizatorul e o "consumabila" in sensul ca la un moment dat se termina.

in functie de varsta lor se termina dupa 80000 de kmpana la 160000 km, eu am cautat la astra mea veche, ca acveam probleme la itp ca n-am trecut gazele.
de nou face 400-500 de euro, second nu prea are sens. CXel mai simplu uita de el si asta e, dar sa te rezolvi dupaia ca nu ies gazele...
  • deco2xavi

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
daca elimini catalizatorul nu cumva iti creste consumu de combustibil? intreb si eu pe cineva care la scos astept un raspuns multumesc
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
In cazul spargerii interiorului catalizatorului , creste consumul cu aproximativ 0.5-1 L la 100 de km. Chestia asta este valabila doar la masinile ce au norma de poluare de la EURO 3 in sus, mai exact la cele cu 2 sonde lambda.
Catalizatorul se strica in cazul in care se insista a se merge cu masina cand o bujie nu da scateie , probleme supape, debitmetru stricat adica cam tot ce favorizeaza un amestec bogat in benzina...daca un motor merge brici abia la 400 000 km ar trebui sa dea semne de oboseala catalizatorul.
Pur si simplu se topeste cand amestecul este bogat ... sau in cel mai fericit caz se fisureaza ceramica. ( repet.. cand se insista in prostia tipica romaneasca ... las-o ba ca merge asa).
  • deco2xavi

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
deci sa inteleg daca a mea este euro4 daca scot catalizatorul numi creste consumul?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR