- ctincristi
- OP
- 17 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Bucuresti
ctincristi
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
Vreau sa curat cat de cat catalizatorul, care a avut de suferit in ultima vreme datorita unor parametri anormali de functionare a motorului.
Ce imi recomandati, sa il curat prin suflarea cu presiune a gazelor de la motor prin turatie mare, sau sa il bat cu ciocanul usurel, sa se mai desprinda ce trebuie sa se desprinda?
Pentru faza cu turatia motorului, care e diferenta pentru catalizator, daca exista, intre a tura motorul in gol, pe loc / a il tura in 1-a la 40-50 sau a 2-a la 80-100 sau etc. ?
Ce imi recomandati, sa il curat prin suflarea cu presiune a gazelor de la motor prin turatie mare, sau sa il bat cu ciocanul usurel, sa se mai desprinda ce trebuie sa se desprinda?
Pentru faza cu turatia motorului, care e diferenta pentru catalizator, daca exista, intre a tura motorul in gol, pe loc / a il tura in 1-a la 40-50 sau a 2-a la 80-100 sau etc. ?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
ebh
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Florin c
- **
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
- danutz
- **
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
se curata pe dracu, eu era sa iau foc de la prea multa benzina bagata in motor, daca ai ceva probleme la parametri, catalizatorul se duce naibii, oricum ala la vreo 100 de mii km trebuie schimbat, la mine s-a infundat, gazele de evacuare n-au avut unde se duce, au facut presiune inversa, si mi-a sarit distributia de la punct. daca ai bani de aruncat, ia-ti altul, daca nu, da-l jos si pune-i tzeava.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
idiceanu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: timisoara cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
catalizatorul e o "consumabila" in sensul ca la un moment dat se termina.
in functie de varsta lor se termina dupa 80000 de kmpana la 160000 km, eu am cautat la astra mea veche, ca acveam probleme la itp ca n-am trecut gazele.
de nou face 400-500 de euro, second nu prea are sens. CXel mai simplu uita de el si asta e, dar sa te rezolvi dupaia ca nu ies gazele...
in functie de varsta lor se termina dupa 80000 de kmpana la 160000 km, eu am cautat la astra mea veche, ca acveam probleme la itp ca n-am trecut gazele.
de nou face 400-500 de euro, second nu prea are sens. CXel mai simplu uita de el si asta e, dar sa te rezolvi dupaia ca nu ies gazele...
deco2xavi
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
In cazul spargerii interiorului catalizatorului , creste consumul cu aproximativ 0.5-1 L la 100 de km. Chestia asta este valabila doar la masinile ce au norma de poluare de la EURO 3 in sus, mai exact la cele cu 2 sonde lambda.
Catalizatorul se strica in cazul in care se insista a se merge cu masina cand o bujie nu da scateie , probleme supape, debitmetru stricat adica cam tot ce favorizeaza un amestec bogat in benzina...daca un motor merge brici abia la 400 000 km ar trebui sa dea semne de oboseala catalizatorul.
Pur si simplu se topeste cand amestecul este bogat ... sau in cel mai fericit caz se fisureaza ceramica. ( repet.. cand se insista in prostia tipica romaneasca ... las-o ba ca merge asa).
Catalizatorul se strica in cazul in care se insista a se merge cu masina cand o bujie nu da scateie , probleme supape, debitmetru stricat adica cam tot ce favorizeaza un amestec bogat in benzina...daca un motor merge brici abia la 400 000 km ar trebui sa dea semne de oboseala catalizatorul.
Pur si simplu se topeste cand amestecul este bogat ... sau in cel mai fericit caz se fisureaza ceramica. ( repet.. cand se insista in prostia tipica romaneasca ... las-o ba ca merge asa).
deco2xavi
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat