Probleme la ea ar fi destule: pornind de la motor care vreau sa il schimb, tinichigerie, vopsitorie, elemente de tuning optic ( spoilere, praguri etc )
Costurile sunt destul de ridicate tinand cont de ce vreau sa fac.
Pt inceput vreau sa dau jos motorul si cutia.
Apoi sa rezolv partea de articulatii si directie-schimbat toata puntea fatza si spate cu altele in stare impecabila ( le am de pe o mashina adusa din Germania pe care am dezmembrat-o ).
Apoi tinichigeria-ea sta destul de bine dar am 2 gauri in prag, alte 2 gauri intr-o contraaripa si o gaura in podea.
Urmeaza antifonarea si insonorizarea atat in exterior cat si in interior care va fi executata in regie proprie.😃
Pragurile si spoilerul spate le am originale Irmscher iar spoilerul fatza o sa il fac din fibra dupa modelul original care din pacate nu era pe mashina pe care am dezmembrat-o.
Urmeaza vopsitoria pe care o va executa cel mai probabil un baiet din Comuna Pantelimon care are si cuptor si tot ce ii trebuie sa iasa ceva de calitate, iar la culoare vreau sa fie Bleu dar un Bleu mai special , inca nu m-am decis la nuantza si la firma.
Urmeaza echiparea completa si montat motorul ( pe care il caut si vreau sa il cumpar ).
Dak imi mai raman bani si pt o toba sport cu atat mai bine.
O sa postez poze pe parcurs precum si costurile materialelor si manoperei
Pt inceput pun cateva poze cu mashina in starea initiala.







Mai vreau si tapiseria lucrata un pic, ma refer aici la fetzele de ushi si la panourile spate.
Nu vreau sa o fac tiganie, vreau sa ii pastrez in mare aspectul ei original, dar sa ii aduc o tenta sportiva in limita esteticului ( vezi ascona 400 ).
Va astept parerile comentariile si mai ales sfaturile, atat la reconditionare, cat si la achizitia unui nou motor de care am nevoie ( poate aveti prieteni cu vreun motor ).
Va voi tine la curent.