- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
Dupa ce am stat in dilema mult timp si am analizat situatia, am ales sa bag o carutza de bani in mashina mea ( cu toate ca am posibilitatea sa-mi iau un Vectra sau un Astra sau chiar o Dacie 2003 ).
Probleme la ea ar fi destule: pornind de la motor care vreau sa il schimb, tinichigerie, vopsitorie, elemente de tuning optic ( spoilere, praguri etc )
Costurile sunt destul de ridicate tinand cont de ce vreau sa fac.
Pt inceput vreau sa dau jos motorul si cutia.
Apoi sa rezolv partea de articulatii si directie-schimbat toata puntea fatza si spate cu altele in stare impecabila ( le am de pe o mashina adusa din Germania pe care am dezmembrat-o ).
Apoi tinichigeria-ea sta destul de bine dar am 2 gauri in prag, alte 2 gauri intr-o contraaripa si o gaura in podea.
Urmeaza antifonarea si insonorizarea atat in exterior cat si in interior care va fi executata in regie proprie.
Pragurile si spoilerul spate le am originale Irmscher iar spoilerul fatza o sa il fac din fibra dupa modelul original care din pacate nu era pe mashina pe care am dezmembrat-o.
Urmeaza vopsitoria pe care o va executa cel mai probabil un baiet din Comuna Pantelimon care are si cuptor si tot ce ii trebuie sa iasa ceva de calitate, iar la culoare vreau sa fie Bleu dar un Bleu mai special , inca nu m-am decis la nuantza si la firma.
Urmeaza echiparea completa si montat motorul ( pe care il caut si vreau sa il cumpar ).
Dak imi mai raman bani si pt o toba sport cu atat mai bine.
O sa postez poze pe parcurs precum si costurile materialelor si manoperei
Pt inceput pun cateva poze cu mashina in starea initiala.
Mai vreau si tapiseria lucrata un pic, ma refer aici la fetzele de ushi si la panourile spate.
Nu vreau sa o fac tiganie, vreau sa ii pastrez in mare aspectul ei original, dar sa ii aduc o tenta sportiva in limita esteticului ( vezi ascona 400 ).
Va astept parerile comentariile si mai ales sfaturile, atat la reconditionare, cat si la achizitia unui nou motor de care am nevoie ( poate aveti prieteni cu vreun motor ).
Va voi tine la curent.
Probleme la ea ar fi destule: pornind de la motor care vreau sa il schimb, tinichigerie, vopsitorie, elemente de tuning optic ( spoilere, praguri etc )
Costurile sunt destul de ridicate tinand cont de ce vreau sa fac.
Pt inceput vreau sa dau jos motorul si cutia.
Apoi sa rezolv partea de articulatii si directie-schimbat toata puntea fatza si spate cu altele in stare impecabila ( le am de pe o mashina adusa din Germania pe care am dezmembrat-o ).
Apoi tinichigeria-ea sta destul de bine dar am 2 gauri in prag, alte 2 gauri intr-o contraaripa si o gaura in podea.
Urmeaza antifonarea si insonorizarea atat in exterior cat si in interior care va fi executata in regie proprie.
Pragurile si spoilerul spate le am originale Irmscher iar spoilerul fatza o sa il fac din fibra dupa modelul original care din pacate nu era pe mashina pe care am dezmembrat-o.
Urmeaza vopsitoria pe care o va executa cel mai probabil un baiet din Comuna Pantelimon care are si cuptor si tot ce ii trebuie sa iasa ceva de calitate, iar la culoare vreau sa fie Bleu dar un Bleu mai special , inca nu m-am decis la nuantza si la firma.
Urmeaza echiparea completa si montat motorul ( pe care il caut si vreau sa il cumpar ).
Dak imi mai raman bani si pt o toba sport cu atat mai bine.
O sa postez poze pe parcurs precum si costurile materialelor si manoperei
Pt inceput pun cateva poze cu mashina in starea initiala.
Mai vreau si tapiseria lucrata un pic, ma refer aici la fetzele de ushi si la panourile spate.
Nu vreau sa o fac tiganie, vreau sa ii pastrez in mare aspectul ei original, dar sa ii aduc o tenta sportiva in limita esteticului ( vezi ascona 400 ).
Va astept parerile comentariile si mai ales sfaturile, atat la reconditionare, cat si la achizitia unui nou motor de care am nevoie ( poate aveti prieteni cu vreun motor ).
Va voi tine la curent.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Din cate observ este o masina la doua usi, super, ramane sa vedem cum va arata dupa un tuning decent.
Din experienta personala un inconvenient ar fi, daca nu mai ai alt mijloc de transport si stai intr-o zona limitrofa a orasului, ca ai sa mergi o vreme cu transportul in comun asa ca vezi sa ai totul pregatit inainte sa te apuci de treaba.
Referitor la tinichigerie, sa stii ca sta bine daca are doar ceea ai scris, nu ar trebui sa fie forte dificil de reparat, iti recomand ca dupa reparatie in zona unde ai lucrat sa dai cu un spray cu zinc, iar apoi antifon, eu pana acum am fost foarte multumit de rezultate.
Motorul pe care vrei sa il montezi va fi mai puternic/greu cu mult fata de cel actual? Daca da(ca tot vei umbla la tabla) ar fi cazul sa mai intaresti cateva suduri la suportii de prindere ai acestuia de caroserie, la oalele de la amortizoare... Cauta pe net materiale referitoare la ceea ce ti-ai propus sa faci (fiecare model de masina are chichitzele ei), eu unul am gasit foarte multe informatii folositoare.
Iti zic ca este bine sa-ti faci rost din timp de cutii si cutiute in care sa pastrezi tot ceea ce demontezi de pe ea, altfel vei pierde mult timp cautandu-le.
Multa bafta!
Din experienta personala un inconvenient ar fi, daca nu mai ai alt mijloc de transport si stai intr-o zona limitrofa a orasului, ca ai sa mergi o vreme cu transportul in comun asa ca vezi sa ai totul pregatit inainte sa te apuci de treaba.
Referitor la tinichigerie, sa stii ca sta bine daca are doar ceea ai scris, nu ar trebui sa fie forte dificil de reparat, iti recomand ca dupa reparatie in zona unde ai lucrat sa dai cu un spray cu zinc, iar apoi antifon, eu pana acum am fost foarte multumit de rezultate.
Motorul pe care vrei sa il montezi va fi mai puternic/greu cu mult fata de cel actual? Daca da(ca tot vei umbla la tabla) ar fi cazul sa mai intaresti cateva suduri la suportii de prindere ai acestuia de caroserie, la oalele de la amortizoare... Cauta pe net materiale referitoare la ceea ce ti-ai propus sa faci (fiecare model de masina are chichitzele ei), eu unul am gasit foarte multe informatii folositoare.
Iti zic ca este bine sa-ti faci rost din timp de cutii si cutiute in care sa pastrezi tot ceea ce demontezi de pe ea, altfel vei pierde mult timp cautandu-le.
Multa bafta!
- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
Referitor la transport, am un oltcit care nu l-am mai scos dn parcare de muuuult, dar o sa ii vina randul.
Spray cu Zinc de unde iau ?
Dupa ce dau cu spray mai e indicat sa dau si cu grund sau direct cu antifon ?
In legatura cu insonorizatul, am vazut la cea care am dezmembrat-o in portbagaj un antifon ca un fel de smoala dar tare si era foarte simetric pus, de parca ar fi fost aplicat dintr-o zingura bucata .unde pot gasi si eu asa ceva ?
Din pacate ploaia imi incurca toate combinatiile.
Am garaj unde sa o tin sa desfac dar trebuie sa rastorn si sa ii dau jos motorul si scripetele e afara.
Spray cu Zinc de unde iau ?
Dupa ce dau cu spray mai e indicat sa dau si cu grund sau direct cu antifon ?
In legatura cu insonorizatul, am vazut la cea care am dezmembrat-o in portbagaj un antifon ca un fel de smoala dar tare si era foarte simetric pus, de parca ar fi fost aplicat dintr-o zingura bucata .unde pot gasi si eu asa ceva ?
Din pacate ploaia imi incurca toate combinatiile.
Am garaj unde sa o tin sa desfac dar trebuie sa rastorn si sa ii dau jos motorul si scripetele e afara.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Mai eu am folosit zinc spray, dar nu am stat sa caut altceva cred ca sunt si alte solutii la fel de bune, eu l-am folosit pe post de grund, referitor la antifon eu am folosit antifon de la 3M care se aplica cu un fel de pistol special cunectat la o sursa de aer comprimat... A iesit super sunt aproape doi ani de cand am facut treaba si totul arata super.
Mi-a zis si mie cineva ca la o antifonare este recomandat sa aplici antifon gros numai pe exterior iar pe interior sa dai cu un grunt bun in acest fel vei permite tablei sa respire sa nu rugineasca, am testat si da rezultate metoda...
Mi-a zis si mie cineva ca la o antifonare este recomandat sa aplici antifon gros numai pe exterior iar pe interior sa dai cu un grunt bun in acest fel vei permite tablei sa respire sa nu rugineasca, am testat si da rezultate metoda...
- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
Am mai parcurs cativa pasi din ceea ce mi-am propus.
Astea sunt cateva poze cu masina de pe care am luat mai multe repere:
-aripi
-capota motor + portbagaj
-faruri+stopuri
-trapa
-punte completa fata+spate ( cu arcuri si amortizoare sport )
-spoiler spate, praguri, grila fatza, masca stopuri, bara fatza
-saxofon + toba finala
-oglinzi rotunde tip manta
-tot sistemul de incalzire ( aeroterma + radiator + plastice interior)
-bord superior+ inferior, consola centrala, bloc lumini.
-ornament cromat caroserie
-set butucuri + chei, clantze negre stanga +dreapta
Pret total piese 10 000 000 ROL
Masina la tinichigiu
Pret tinichigerie:
-manopera 7 000 000
-spray zinc 3 bucati, grund, mastic si antifon BODY 2 000 000
Vroiam sa ii pun si trapa dar m-am razgandit, cred k i-as strica aspectul si cred k mai bine ar da un dvd pe plafoniera decat trapa
Motor am gasit intr-un final pe un Rekord E2 din 86 care nu a mai fost miscat din parcare de mult timp. Din pacate nu m-am inteles cu omul sa ii iau doar motorul si a trebuit sa ii iau toata mashina.
Intr-un fel a fost bine ca am obtinut un pret ok si acum am si cutie in 5 trepte:D.
Pret Rekord E2 16 000 000
Masina are pe ea un motor 2.2iE 115 CP, cutie 5 trepte, care o sa intre f bine la mine in mashina. Mai putin la tunelul cardanic unde iese schimbatorul si va trebui sa mut un pic gaura mai in spate.
Urmeaza zilele astea sa dau jos motorul de pe Rekord, sa il pun pe a mea si sa urmeze drumul la baiatul care imi face spoilerul pe fatza. Apoi direct de acolo se opreste la vopsitor.
Astea sunt cateva poze cu masina de pe care am luat mai multe repere:
-aripi
-capota motor + portbagaj
-faruri+stopuri
-trapa
-punte completa fata+spate ( cu arcuri si amortizoare sport )
-spoiler spate, praguri, grila fatza, masca stopuri, bara fatza
-saxofon + toba finala
-oglinzi rotunde tip manta
-tot sistemul de incalzire ( aeroterma + radiator + plastice interior)
-bord superior+ inferior, consola centrala, bloc lumini.
-ornament cromat caroserie
-set butucuri + chei, clantze negre stanga +dreapta
Pret total piese 10 000 000 ROL
Masina la tinichigiu
Pret tinichigerie:
-manopera 7 000 000
-spray zinc 3 bucati, grund, mastic si antifon BODY 2 000 000
Vroiam sa ii pun si trapa dar m-am razgandit, cred k i-as strica aspectul si cred k mai bine ar da un dvd pe plafoniera decat trapa
Motor am gasit intr-un final pe un Rekord E2 din 86 care nu a mai fost miscat din parcare de mult timp. Din pacate nu m-am inteles cu omul sa ii iau doar motorul si a trebuit sa ii iau toata mashina.
Intr-un fel a fost bine ca am obtinut un pret ok si acum am si cutie in 5 trepte:D.
Pret Rekord E2 16 000 000
Masina are pe ea un motor 2.2iE 115 CP, cutie 5 trepte, care o sa intre f bine la mine in mashina. Mai putin la tunelul cardanic unde iese schimbatorul si va trebui sa mut un pic gaura mai in spate.
Urmeaza zilele astea sa dau jos motorul de pe Rekord, sa il pun pe a mea si sa urmeze drumul la baiatul care imi face spoilerul pe fatza. Apoi direct de acolo se opreste la vopsitor.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
OvidiuGT
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
OvidiuGT
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
aurel
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev.0 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
- george_wap
- OP
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
Nu nu, mersi frumos. Ziceam ca nu stiu cum o sa vina bara pe fatza ca inca nu am pus-o si am mici dubii. In rest cu cardanul mersi dar nu imi trebuia decat culisa care iesea din cutie, dar am facut eu o prostie si cand l-am dat la rectificat nu am dat tot ce trebuie si pe mashina bate. Dar azi se rezolva si cu ala si ies pe strazi, o sa fac niste poze mai tarziu. Cat despre motor, merge ceas. L-am pornit in 20 minute, asta dupa ce i-am pus un releu suplimentar la pompa de benzina !
OvidiuGT
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat