- LEXXX
- OP
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
As vrea sa invit atat posesorii de masini cu acest motor cat si pe ceilalti care il cunosc sa-si spuna parerea despre fiabilitatea acestui motor cat si despre problemele aparute in exploatarea lui. Motorul este un best-buy in ceea ce priveste performantele dar este o alegere buna si atunci cand se doreste o masina buna si din punct de vedere al fiabilitatii? Are bolile lui si daca da care?
Multumesc in avans celor care vor sa-si spuna parerea in acest thread.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
eu sunt un novice in ceea ce preiveste exploatarea deocamdata sunt multumit de modul cum se comporta, daca ai chef/timp sa citesti despre tunng la acest motor cuata pe 4tuning masina lui bertone_turbo parca.
- LEXXX
- OP
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Din moment ce elspa a micsorat camera de ardere, prin alezarea chiulasei a marit substantial raportul de compresie, si din moment ce motorul inca functioneaza ok se pare ca este destul de rezistent, injectia e motronic 1.5.5 asemanatoare cu cea pe care o am acum si care e de asemenea destul de robusta. Semnele de intrebare ar putea aparea la fiabilitatea turbinei, aveti cumva idee de cine e produsa si ce model este turbina?
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
O alta chestie importanta la un motor turbo-benzina este benzina folosita, mai exact cifra ei octanica; din acelasi motiv (legat de detonatii) trebuie folosita o benzina cu CO cat mai mare. Am cunoscut pe cineva care prin 2000 si-a cumparat o Alfa Romeo 166 2,0 turbo noua (de la reprezentanta) si efectiv nu putea sa mearga cu ea decat cu benzina Shell V-Power si nici asa intotdeauna OK.
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
*
😃 😃 😃 Indiferent ce rezultate practice a obtinut, asta arata gradul de cunostiinte tehnice ale celor "loviti de tuning" 😃 😃 😃
Daca tot ar trebui date explicatii simple, DA, se comporta ca un motor aspirat, doar ca este alimentat in aer fierbinte si sub presiune, din acest PDV la o presiune a turbinei de 1.5 bari, un raport de compresie de 10 este echivalent cu (cel putin) unul de 10x1.5=15 la un motor normal...
Si asta, doar cu mari aproximatii...
Ca sa revin la subiectul initial, motorul in cauza mi se pare unul bun si practic la fel de fiabil ca si "fratele" sau aspirat, cel putin daca nu se exagereaza cu cresterea performantelor... Dupa ce zic nemtii, probleme ar aparea la galeria de evacuare care se fisureaza usor... Este desigur, o opinie subiectiva, nu am posedat un astfel de motor si sincer nu sunt curios, din pure considerente financiare...
Ultima modificare făcută de sorin666 la Mar 29 Aug, 2006 9:35 pm
- LEXXX
- OP
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- LEXXX
- OP
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
mare minune de nu au crapat catalizatoarele din cauza asta... nu mai zic de prima sonda lambda 😭
- bertone
- ****
- 2,289 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,289
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Eu inteleg ca nu-i nici o problema la o turbina atata timp cat motorul are ulei de calitate si schimbat la timp , atata timp cat n-o arzi pana nu ajunge motorul la temperatura lui optima si atat timp cat o lasi sa se raceasca la relanti dupa un drum mai fortat