Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
am observat ca dupa ce opresc motorul, scot cheia din contact, acesta e calda, catre fierbinte.
Pe clubopel n-am gasit nimic, am gasit problema asta pe un forum Citroen de pe-afara, dar nici acolo nu s-a aflat raspunsul.
Vi se intampla asta, e ceva normal, sau... o sa-mi ia foc masina intr-o buna zi?
Skip ads

  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in mod normal un conductor se incalzeste cand nu face un contact calumea..ma gandesc ca se incalzeste din cauza unui contact imperfect
  • yeti

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2016 B1.4NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Mi se intampla si mie la Corsa, dar numai vara. Pare ciudat, dar se pare ca este de la Soare care incalzeste prin parbriz blocul cu comenzi de sub volan. Si asta se intampla chiar si daca folosesti AC-ul.
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Soarele.. pare plauzibil.
Si sa inteleg ca, cheia in contact face parte din circuit ca si conductor? Pt ca atunci, ceva din acel circuit imi consuma prea mult.
Oricum, am sa dau cu spray de contact, poate e doar coroziune pe contacte.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cheia in sine, nu face parte din circuit, dar partea mecanica este in contact termic cu blocul de contacte electrice. Daca la nivelul acestora exista contact imperfect pe un consumator mare, asta se traduce in incalzire a blocului de contacte, deci implicit a partii mecanice.
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Prin contact trec si accesorile ! poate ai accesorii cu un consum ridicat si forteaza contactul ! ai adaptat vreun consumator auxiliar masinii ?
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu am nimic, in afara de consumatoarele din fabrica (exc un mp3 Sony gt212, irelevant, cred). Asta nu exclude insa defectarea vreuneia. Acuma.. as putea sa masor niste curenti cu diferite consumatoare pornite, dar oricum n-as sti care sunt valorile normale.
Mai fac observatii, poate totusi e de la soare - ce bine ar fi Smile
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
poate fi ca si consumator aeroterma dar verifica in cat timp se incalzeste dar fara nici un consumator ! daca poti face verificarea asta undeva la umbra dimineata sau seara tarziu cand nu e foarte cald !

urmareste in cat timp se incalzeste !

Bafta !
  • CiubyX

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2006

  • Mesaj Privat
cu siguranta este de la soare si eu am aceeasi problema (la temperaturi mari afara se invarte greu si cheia)...si asta doar vara
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu sunt puse relee pe toti consumatorii mari, tocmai ca sa nu ia foc sarmele, deci nu cred chestia cu consumul mare care incinge instalatia.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
subscriu...e exclusiv de la soare. nu te panica...pe mine ma frige cheia cand o scot, masina stand in prealabiil la soare toata ziulica. relax man Smile
  • vgv21

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine la fel. Cand e cald se invarte mai greu cheia si cand o scot frige.
  • zeuslove21

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 1984 sa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Vizavi de aceasta discutie, am si eu un caz sumbru de-a dreptul, cred ca am sa deschid si thread de discutii pe tema asta, ca m-a facut negru de suparare. De cateva zile patesc o chestie, si anume cheia intra greu in contact, de regula intra dupa ce apas contactul. Nu mi se intampla intotdeauna, dar am certitudinea ca temperaturile ridicate favorizeaza aceasta chestie. Toate bune si frumoase, azi (dupa ce a stat toata ziua in soare), am plecat de la sv, am ajuns acasa si am constatat ca nu mi se deschide portbagajul folosind inchiderea centralizata. Urc in masina sa fac o vizita unui mecanic, invart cheia, apare contactul, cand sa cupleze demarorul, se invarte in gol pana la capat, fara nici un efect. Termocupla pornita, becuri in bord aprinse, contact, ce mai...Este o urgenta..daca ma lasa bateria, adio arme. Dupa 30 de desfacut pe la volan plastice, semnalizare, maneta stergator, etc reusesc sa-i iau contactul. Dupa cel putin o ora de studiu al problemei (tb sa desfac dou suruburi sus, ca sa dau jos contactul, unul l-am desfacut, unul e cam defect si n-am surubelnita potrivita), reusesc sa desfac si surubul care tinea partea electrica (in stanga) si sa separ aceasta componenta de partea mecanica. Intre ele se afla o chestie cam de 2-3 cm, cam cat 3 bete de chibrit de groasa, care este rupta in doua Sad(. Inghit in sec, iau un taxi, fuga la piese..se poate comanda, dar numai cu contactul mecanic cu tot (pb ca nu se desface puntea respectiva din acest ansamblu), costa 80 de lei, vine in 2 zile. Pana atunci, pornesc masina cu o surubelnita, cu mare grija sa nu prajesc electoromotorul si ma simt ca un infractor de fiecare data cand imi pornesc masina personala. Mentionez ca acest contact a fost schimbat de 2 sapt, pb din aceeasi cauza. Daca shtiti ceva care m-ar putea ajuta, v-as ramane indatorat (de ce se intampla asta, daca il schimb daca se va mai repeta pb, etc etc). Nu am fortat cheia, doar a intrat mai greu cateodata, si cred ca din cauza caldurii. Va urez zile mai bune ca ziua mea de azi.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca ai vazut ca intra greu, de ce nu ai pus putin WD-40 in yala. Face minuni, chiar daca vei scoate de cateva ori cheia putin unsuroasa (se remediaza cu un servetel).
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
si eu acum 2 ani cand am luat masina, nu puteam sa rasucesc cheia in contact , am fost la un mecanic care mi l-a desfacut( partea mecanica) si l-a uns cu o vasilina speciala, f fina, stergeam cheia cu un servetel dupa ce scoteam din contact dar.........de atunci nu am mai avut treaba cu butucul. Asculta sfatul lui LDivora. Acum ma confrunt cu aceeasi problema care au dezbatut-o "opelistii", cheie fiebinte si rasucirea in butuc cam "pe uscat" . Si eu zic ca este tot de la soare ptr ca masina mea sta numai la soare dar am de gand sa repet figura cu vasilina in contact ptr a evita altele.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Aceeasi problema o am si eu, cu rasucirea cheii in butuc; merge greu, parca ar fi pe uscat.De unde cumpar acest ulei WD - 40? Cu acest ulei ung numai lama cheii sau trebuie introdus si in butuc?

Multumesc
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Adineaori am venit de la masina: aceleasi simptome, adica e fierbinte cheia si se invarte greu in contact. Am scos frumos tubul de wd-40 am fasait bine in butuc si am dat si pe cheie si am inceput: baga cheia, scoate cheia, pune contactul, ia contactul. Rezultat: cheia era plina de ..ceva funingine, praf uscat cred. Si-a mai dat drumul dar mai dureaza cateva ore pana actioneaza ca lumea uleiul.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca acest WD-40 este un fel de spray, deci pot baga si in contact tot prin pulverizare ?!
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Exact e un spray la care se poate atasa o teava subtire ca o pasta de pix in varf pentru locurile greu accesibile. Face minuni. Am incercat din nou: cheia este tot fierbinte... de, masina sta in soare, dar nu mai "freaca" in butuc.


Ultima modificare făcută de aco_008 la Vin 08 Aug, 2008 12:33 pm
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mersi mult de raspuns.M-ai salvat ( avand in vedere ca este masina sotiei! ).La amea de 4 ani niciodata nu a facut chestia asta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR