cipylan a scris:
Ideea sta in felul urmator, daca pun catalizator Euro3 e luat in considerare la RAR?
In sensul ca ar putea considera motorul ca fiind Euro3 si nu Euro2? Ca e mai mica taxa de'! 😕
Cei de la RAR se uita la seria de la motor, au tabele cu normele corespunzatoare si in f-ctie de asta te incadreaza la norma de poluare. Degeaba scoti tu noxe de E4, daca pe tabelele lor motorul tau este incadrat la E2, atunci E2 ramane.
Chiar daca ai face modificarea cu catalizatorul (sa presupunem ca se poate si se merita din toate punctele de vedere) tot mai ai de facut un pas destul de greu ca sa fii incadrat ca si E3, si anume: testul dinamic. Acest test se face numai la Bucuresti, anul trecut costa in jur de 20 mil. Din pacate, nu a facut nimeni de pe forum testul respectiv sa ne spuna concret ce si cum [ arunca un ochi si aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=30976 ]
Neoficial, asta vara la intrebarea mea adresata ACR Cluj, mi s-a spus ca pornesti cu 20% sanse de reusita la test.
Au Parazitii o vorba : "...si ne confruntam cu legi noi date de boi". Din pacate asta e ... Romania noastra