razvanB
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut,
sa incep cu inceputul.
in 2005 am achizitionat o frontera A benzina motor x22xe 1996, la care am refacut dupa citiva ani motorul, segmentare, rectificat vibrochen.Am avut o problema cu senzorul de la vibrochen( cablu intrerupt) si am rezolvat-o.
Asta iarna am pus-o la munca si m-a lasat in drum, si am banuit ca este de la benzina amestecata cu apa+ frig =dop de gheata.
Simptomul a fost urmatorul: cind ma luptam cu zapada am observat ca se aprinde becul galben , am lasat masina la relanti si am vazut ca s-a stins becul cu pricina, imi zic ca este de la sonda lambda , de la debitmetru ( probabil murdar), filtru aer trebuie schimbat ,dar masina mergea normal, ma intorc si ma duc acasa. Dar dupa 200 m cind am vrut sa intorc , motorul s-a oprit si nu a mai pornit( chiar sa fac eu pana prostului); am dat la automat , am pus benzina, am desfacut releu de la pompa sa vad daca merge pompa in rezervor(Am mai avut probleme si a ramas blocata- se auzea cind anclansam manual releu ), benzineste( aveam benzina pe rampa injectoarelor ) dar nu porneste.
Asa ca am zis ca mai bine o duc in curte si ma ocup de ea. Am lasat sa vina timpul mai cald si am inceput verificarile, m-am uitat la senzor vibrochen,am facut testul cu agrafa
( astea sunt codurile 12- inceput de diagnosticare, 144 145 lipsa semnal sau cheie incorecta a immo, 31- normal motor nepornit, nu se invirte). Imi spun ca poate fi de la senzor vibrochen?! Hai sa verific , cind am dat jos mufa , mi-a cazut siguranta pe linga alternator. Am zis sa verific senzor de murdarie si apoi iau siguranta, zis si facut. Surpriza mare, cind ma chinuiam sa agat siguranta am vazut firul mare rosu , plusul, care venea de la baterie ( cel care se prinde cu cel de la alternator) ca nu mai face contact- papuc rupt, mai sa fie zic eu , asa simplu sa fie. Dau jos alternator, inlocuiesc fir, pun alternator la loc , pun baterie si dau cheie sperind ca motorul porneste. Nu vrea si pace, tot clipeste becul galben din bord. Acum stau si ma gindesc ca nu a mai avut alimentare in tot tabloul din stinga soferului de sub capota sa fi pierdut codul cheilor de la immobiliser?
Daca las usa de la sofer deschisa pun contactul, pun chei de imio se aprinde led 2 sec si se stinge,becul galben clipeste in bord, dau cheia pe off si se aprinde din nou ledul de immo ca si cum nu ar fi cel potrivit.
Daca o inchid nu mai face la fel.
DAR TOT NU SE STINGE BEC BORD CARE CLIPESTE, de ma inebuneste!
Ma poate ajuta cineva cu o idee sau un sfat?!
Am ars calculatorul?
A mai patit cineva asa ceva?
Cum fac mai departe , eu sunt linga Bucuresti si ma gindesc ca poate ma ajutati voi cei de pe forum, decit sa iau o platforma si sa umblu cu ea prin serviceuri prin Bucale.......
Orice idee este bine venita!
Are cineva o interfata care sa poata face o diagnosticare, eventual programare immobiliser de key.
Razvan
Ultima modificare făcută de razvanB la Mie 02 Jun, 2010 4:19 pm, modificat de 2 ori în total
sa incep cu inceputul.
in 2005 am achizitionat o frontera A benzina motor x22xe 1996, la care am refacut dupa citiva ani motorul, segmentare, rectificat vibrochen.Am avut o problema cu senzorul de la vibrochen( cablu intrerupt) si am rezolvat-o.
Asta iarna am pus-o la munca si m-a lasat in drum, si am banuit ca este de la benzina amestecata cu apa+ frig =dop de gheata.
Simptomul a fost urmatorul: cind ma luptam cu zapada am observat ca se aprinde becul galben , am lasat masina la relanti si am vazut ca s-a stins becul cu pricina, imi zic ca este de la sonda lambda , de la debitmetru ( probabil murdar), filtru aer trebuie schimbat ,dar masina mergea normal, ma intorc si ma duc acasa. Dar dupa 200 m cind am vrut sa intorc , motorul s-a oprit si nu a mai pornit( chiar sa fac eu pana prostului); am dat la automat , am pus benzina, am desfacut releu de la pompa sa vad daca merge pompa in rezervor(Am mai avut probleme si a ramas blocata- se auzea cind anclansam manual releu ), benzineste( aveam benzina pe rampa injectoarelor ) dar nu porneste.
Asa ca am zis ca mai bine o duc in curte si ma ocup de ea. Am lasat sa vina timpul mai cald si am inceput verificarile, m-am uitat la senzor vibrochen,am facut testul cu agrafa
( astea sunt codurile 12- inceput de diagnosticare, 144 145 lipsa semnal sau cheie incorecta a immo, 31- normal motor nepornit, nu se invirte). Imi spun ca poate fi de la senzor vibrochen?! Hai sa verific , cind am dat jos mufa , mi-a cazut siguranta pe linga alternator. Am zis sa verific senzor de murdarie si apoi iau siguranta, zis si facut. Surpriza mare, cind ma chinuiam sa agat siguranta am vazut firul mare rosu , plusul, care venea de la baterie ( cel care se prinde cu cel de la alternator) ca nu mai face contact- papuc rupt, mai sa fie zic eu , asa simplu sa fie. Dau jos alternator, inlocuiesc fir, pun alternator la loc , pun baterie si dau cheie sperind ca motorul porneste. Nu vrea si pace, tot clipeste becul galben din bord. Acum stau si ma gindesc ca nu a mai avut alimentare in tot tabloul din stinga soferului de sub capota sa fi pierdut codul cheilor de la immobiliser?
Daca las usa de la sofer deschisa pun contactul, pun chei de imio se aprinde led 2 sec si se stinge,becul galben clipeste in bord, dau cheia pe off si se aprinde din nou ledul de immo ca si cum nu ar fi cel potrivit.
Daca o inchid nu mai face la fel.
DAR TOT NU SE STINGE BEC BORD CARE CLIPESTE, de ma inebuneste!
Ma poate ajuta cineva cu o idee sau un sfat?!
Am ars calculatorul?
A mai patit cineva asa ceva?
Cum fac mai departe , eu sunt linga Bucuresti si ma gindesc ca poate ma ajutati voi cei de pe forum, decit sa iau o platforma si sa umblu cu ea prin serviceuri prin Bucale.......
Orice idee este bine venita!
Are cineva o interfata care sa poata face o diagnosticare, eventual programare immobiliser de key.
Razvan
Ultima modificare făcută de razvanB la Mie 02 Jun, 2010 4:19 pm, modificat de 2 ori în total
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La tine se pare ca nu ai avut incarcare, motorul a mers pe baterie, tensiunea a scazut pina cand ECU si IMO au intrat in balarii. Trebuie resetat si reprogramat, merge sigur dar ramane de vazut daca gasesti pe unul BUN care sa vina la tine. La reprogramare trebuie carpass, nu stiu daca la tine se poate afla codul prin alte mijloace neortodoxe.
razvanB
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
razvanB
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
razvanB
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
razvanB
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
viorel77
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1997 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
razvanB
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat