Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • razvanB

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2000 x22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut,

sa incep cu inceputul.
in 2005 am achizitionat o frontera A benzina motor x22xe 1996, la care am refacut dupa citiva ani motorul, segmentare, rectificat vibrochen.Am avut o problema cu senzorul de la vibrochen( cablu intrerupt) si am rezolvat-o.

Asta iarna am pus-o la munca si m-a lasat in drum, si am banuit ca este de la benzina amestecata cu apa+ frig =dop de gheata.

Simptomul a fost urmatorul: cind ma luptam cu zapada am observat ca se aprinde becul galben , am lasat masina la relanti si am vazut ca s-a stins becul cu pricina, imi zic ca este de la sonda lambda , de la debitmetru ( probabil murdar), filtru aer trebuie schimbat ,dar masina mergea normal, ma intorc si ma duc acasa. Dar dupa 200 m cind am vrut sa intorc , motorul s-a oprit si nu a mai pornit( chiar sa fac eu pana prostului); am dat la automat , am pus benzina, am desfacut releu de la pompa sa vad daca merge pompa in rezervor(Am mai avut probleme si a ramas blocata- se auzea cind anclansam manual releu ), benzineste( aveam benzina pe rampa injectoarelor ) dar nu porneste.
Asa ca am zis ca mai bine o duc in curte si ma ocup de ea. Am lasat sa vina timpul mai cald si am inceput verificarile, m-am uitat la senzor vibrochen,am facut testul cu agrafa
( astea sunt codurile 12- inceput de diagnosticare, 144 145 lipsa semnal sau cheie incorecta a immo, 31- normal motor nepornit, nu se invirte). Imi spun ca poate fi de la senzor vibrochen?! Hai sa verific , cind am dat jos mufa , mi-a cazut siguranta pe linga alternator. Am zis sa verific senzor de murdarie si apoi iau siguranta, zis si facut. Surpriza mare, cind ma chinuiam sa agat siguranta am vazut firul mare rosu , plusul, care venea de la baterie ( cel care se prinde cu cel de la alternator) ca nu mai face contact- papuc rupt, mai sa fie zic eu , asa simplu sa fie. Dau jos alternator, inlocuiesc fir, pun alternator la loc , pun baterie si dau cheie sperind ca motorul porneste. Nu vrea si pace, tot clipeste becul galben din bord. Acum stau si ma gindesc ca nu a mai avut alimentare in tot tabloul din stinga soferului de sub capota sa fi pierdut codul cheilor de la immobiliser?
Daca las usa de la sofer deschisa pun contactul, pun chei de imio se aprinde led 2 sec si se stinge,becul galben clipeste in bord, dau cheia pe off si se aprinde din nou ledul de immo ca si cum nu ar fi cel potrivit.
Daca o inchid nu mai face la fel.

DAR TOT NU SE STINGE BEC BORD CARE CLIPESTE, de ma inebuneste!

Ma poate ajuta cineva cu o idee sau un sfat?!
Am ars calculatorul?
A mai patit cineva asa ceva?
Cum fac mai departe , eu sunt linga Bucuresti si ma gindesc ca poate ma ajutati voi cei de pe forum, decit sa iau o platforma si sa umblu cu ea prin serviceuri prin Bucale.......
Orice idee este bine venita!
Are cineva o interfata care sa poata face o diagnosticare, eventual programare immobiliser de key.

Razvan


Ultima modificare făcută de razvanB la Mie 02 Jun, 2010 4:19 pm, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La tine se pare ca nu ai avut incarcare, motorul a mers pe baterie, tensiunea a scazut pina cand ECU si IMO au intrat in balarii. Trebuie resetat si reprogramat, merge sigur dar ramane de vazut daca gasesti pe unul BUN care sa vina la tine. La reprogramare trebuie carpass, nu stiu daca la tine se poate afla codul prin alte mijloace neortodoxe.
  • razvanB

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2000 x22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am carpass , asa ca putem trece peste acest impediment. Deci sa nu mai caut alt defect?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu mai cauta altele, un cip cheie virgin e bine de avut ca poate uita chei la programare.
  • razvanB

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2000 x22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ele sunt separate de cheie la modelul asta.Modul de corespondare este ALDL Mufa cu 10 pini. Crezi ca ma poti ajuta cu reprogramarea?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu de la Iasi nu am chef sa bat atata drum Laughing , costa prea mult.
Spune in ce zona e masina si incercam sa te ajutam.
  • razvanB

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2000 x22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Cioplani la 35 km de Bucuresti
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Intra pe ecu.ro si vezi numarul lui Mihai, suna si plange frumos sa vina la tine, o platforma oricum te rupe
Daca el nu poate mai stiu o versiune
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cauta-l pe lupu_sandu. aproape sigur te rezolva.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Uite numarul lui Marcel 0768134555 ca sigur nu stii sa cauti pe forum
  • razvanB

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2000 x22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
multam mult am vb cu Marcel.

Razvan
  • viorel77

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu, atata doar ca Fronterica mea e cu mufa OBD si nu mai vede nici ECU masinii, imobiliserul il vede. O rezolvare a problemei se poate posta?
  • razvanB

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2000 x22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
viorel ai rezolvat ceva? am facut upgrade la frontera b 2000 si cu interfata mea v1.39 am aceeasi problema; citesc imo si radioul care imi da cod eroare 32....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR