Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea ! sunt nou pe aici si nou posesor de vectra ( inainte am avut o daice )
deci sa va povestesc , masina o am de vreo 1 luna ...si am niste probleme :
1: cand motoru e rece dak merg cu ea debraiata la max , intre 1000-2000/rpm merge sacadat , inecata asa . nu cand o calc .. asa calm usor .
2: tot cand e motoru rece mi se opreste brusc . dar doar scoasa din viteza . exemplu : merg vad semaforu rosu .. o scot din viteza iau picioru dupa ambreaj si pun frana , pana la semafor se opreste ... dar nu mereu . adik 40 % din situati se opreste . ( fac o paranteza aici . am observat . cateodata cand pun frana , cand opresc de tot dar cu picioru pe frana sa scada turatia pe la vreo 500 rpm ( ea sta normal la 800 rpm ) si iau picioru dupa frana revine la 800 )
----- prima problema pare sa dispara dupa ce temperatura trece de 90 -----
3: ambreajul e tare .... adik zici ca e de dacia ceea ce nu mi se pare normal ... la problema asta sunt un pic derutat din cauza ca : am auzit vreo 2 pareri si amn2 plauzibile ... cineva mi`a zis ca ambreaju e pe principiul hidraulic si cica s`a stricat pistonu . a 2 e ca cica ambreaju trebuie schimbat ... dar nu patineaza si intra in viteze bine ( mai putin in masalier dar cred ca e indemnarea proasta )
Cineva mi`a mai zis ca cica mi se opreste motoru din cauza ca ramane ambreaju lipit ... ?!?
Am fost la un mecanic si mi`a zis ca problema cu opritu motorului e cauzata de 2 senzori ... 1 de arbore cotit ( parca) si al 2-lea senzore axe came.
P.S cred ca mecanicu vrea sa umfle factura ..,.
de aia am apelat la voi . poate a mai patit asa ceva si stie o solutie .
masina e : Opel Vectra A an 1994 , motor 2.0i 16v X20XEV , CDX.
Va multumesc anticipat !
aaa si inca ceva cum setez ceasu ? nu am dala cu limbi . e digital akolo la computeru de bord unde arata consumu si alea ..
deci sa va povestesc , masina o am de vreo 1 luna ...si am niste probleme :
1: cand motoru e rece dak merg cu ea debraiata la max , intre 1000-2000/rpm merge sacadat , inecata asa . nu cand o calc .. asa calm usor .
2: tot cand e motoru rece mi se opreste brusc . dar doar scoasa din viteza . exemplu : merg vad semaforu rosu .. o scot din viteza iau picioru dupa ambreaj si pun frana , pana la semafor se opreste ... dar nu mereu . adik 40 % din situati se opreste . ( fac o paranteza aici . am observat . cateodata cand pun frana , cand opresc de tot dar cu picioru pe frana sa scada turatia pe la vreo 500 rpm ( ea sta normal la 800 rpm ) si iau picioru dupa frana revine la 800 )
----- prima problema pare sa dispara dupa ce temperatura trece de 90 -----
3: ambreajul e tare .... adik zici ca e de dacia ceea ce nu mi se pare normal ... la problema asta sunt un pic derutat din cauza ca : am auzit vreo 2 pareri si amn2 plauzibile ... cineva mi`a zis ca ambreaju e pe principiul hidraulic si cica s`a stricat pistonu . a 2 e ca cica ambreaju trebuie schimbat ... dar nu patineaza si intra in viteze bine ( mai putin in masalier dar cred ca e indemnarea proasta )
Cineva mi`a mai zis ca cica mi se opreste motoru din cauza ca ramane ambreaju lipit ... ?!?
Am fost la un mecanic si mi`a zis ca problema cu opritu motorului e cauzata de 2 senzori ... 1 de arbore cotit ( parca) si al 2-lea senzore axe came.
P.S cred ca mecanicu vrea sa umfle factura ..,.
de aia am apelat la voi . poate a mai patit asa ceva si stie o solutie .
masina e : Opel Vectra A an 1994 , motor 2.0i 16v X20XEV , CDX.
Va multumesc anticipat !
aaa si inca ceva cum setez ceasu ? nu am dala cu limbi . e digital akolo la computeru de bord unde arata consumu si alea ..
Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Hordy
- **
- 307 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Vectra 1990 C20NE
- Bistrita-Nasaud
Hordy
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1990 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
Daca ai ambreiaj hidraulic, rulmentul hidraulic se poate schimba (costa 220-280 RON, depinde de unde il cumperi).Insa acesta ori functioneaza, ori nu (adica pierde lichid) si in cazul acesta adio debraiere si frana (lichidul este comun la ambele sisteme).Daca este uzat discul, ambreiajul cupleaza doar in partea de sus (a pedalei).Cel mai posibil e sa iti "moara" motorul la plecarea de pe loc, dar nu pe liber...nu de la ambreiaj.Poti sa verifici furtunul de la filtrul de aer pana la corpul de admisie, daca este fisurat sau rupt cauzeaza oscilatii de relanti si de cele mai multe ori se opreste si motorul.Ar fi un caz fericit sa fie doar asta.Nu ne-ai spus daca iti da ceva erori. Succes!
- vectrangiu
- *
- 37 mesaje
- din 11 Jun 2008
- Vectra 1993 c16nz
- Bucuresti
vectrangiu
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2008
- Mesaj Privat
prima problema:
verifica valva egr:scoate furtunasul si obtureazal
este foarte posibil ca egr-ul sa fie cauza
valva egr arata asa
adoua problema:
verifica sa nu ai vreun furtun de vacum spart
atreia problema:
vectra a nu are ambreiaj hidraulic(cel putin asa stiu eu daca gresesc nu ma judecati)
iar faptul ca pedala este "tare" se datoreaza placi de presiune
verifica si cablul de ambreiaj
verifica valva egr:scoate furtunasul si obtureazal
este foarte posibil ca egr-ul sa fie cauza
valva egr arata asa
adoua problema:
verifica sa nu ai vreun furtun de vacum spart
atreia problema:
vectra a nu are ambreiaj hidraulic(cel putin asa stiu eu daca gresesc nu ma judecati)
iar faptul ca pedala este "tare" se datoreaza placi de presiune
verifica si cablul de ambreiaj