Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
deci sa va povestesc , masina o am de vreo 1 luna ...si am niste probleme :
1: cand motoru e rece dak merg cu ea debraiata la max , intre 1000-2000/rpm merge sacadat , inecata asa . nu cand o calc .. asa calm usor .
2: tot cand e motoru rece mi se opreste brusc . dar doar scoasa din viteza . exemplu : merg vad semaforu rosu .. o scot din viteza iau picioru dupa ambreaj si pun frana , pana la semafor se opreste ... dar nu mereu . adik 40 % din situati se opreste . ( fac o paranteza aici . am observat . cateodata cand pun frana , cand opresc de tot dar cu picioru pe frana sa scada turatia pe la vreo 500 rpm ( ea sta normal la 800 rpm ) si iau picioru dupa frana revine la 800 )
----- prima problema pare sa dispara dupa ce temperatura trece de 90 -----
3: ambreajul e tare .... adik zici ca e de dacia ceea ce nu mi se pare normal ... la problema asta sunt un pic derutat din cauza ca : am auzit vreo 2 pareri si amn2 plauzibile ... cineva mi`a zis ca ambreaju e pe principiul hidraulic si cica s`a stricat pistonu . a 2 e ca cica ambreaju trebuie schimbat ... dar nu patineaza si intra in viteze bine ( mai putin in masalier dar cred ca e indemnarea proasta )
Cineva mi`a mai zis ca cica mi se opreste motoru din cauza ca ramane ambreaju lipit ... ?!?
Am fost la un mecanic si mi`a zis ca problema cu opritu motorului e cauzata de 2 senzori ... 1 de arbore cotit ( parca) si al 2-lea senzore axe came.
P.S cred ca mecanicu vrea sa umfle factura ..,.
de aia am apelat la voi . poate a mai patit asa ceva si stie o solutie .
masina e : Opel Vectra A an 1994 , motor 2.0i 16v X20XEV , CDX.
Va multumesc anticipat !
aaa si inca ceva cum setez ceasu ? nu am dala cu limbi . e digital akolo la computeru de bord unde arata consumu si alea ..
Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Hordy
- **
- 307 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Vectra 1990 C20NE
- Bistrita-Nasaud
Hordy
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1990 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Kadafi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- vectrangiu
- *
- 37 mesaje
- din 11 Jun 2008
- Vectra 1993 c16nz
- Bucuresti
vectrangiu
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2008
- Mesaj Privat
verifica valva egr:scoate furtunasul si obtureazal
este foarte posibil ca egr-ul sa fie cauza
valva egr arata asa
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
adoua problema:
verifica sa nu ai vreun furtun de vacum spart
atreia problema:
vectra a nu are ambreiaj hidraulic(cel putin asa stiu eu daca gresesc nu ma judecati)
iar faptul ca pedala este "tare" se datoreaza placi de presiune
verifica si cablul de ambreiaj