Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • unicorn_

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Am inceput restaurarea Opel rekord B! o am de un an si a fost tinuta in garaj pana anul asta cand am resurse ca sa duc planul la final! am facut o inspectie generala si am intocmit CV-ul masinii!
mai am nevoie de ceva componente...pentru ca sa fie in standarde...si anume radiator lichid de racire, carburator original Solex didta, alternator, radio original, oglinda retrovizoare, oglinda lateral stanga, capace roti si probabil niste maruntisuri! cu siguranta vor mai aparea pe parcurs..!
am dezasamblat masina saptamana asta si luni merge la sablat..cam asta e progresul pana acum...
postez niste poze cu ea in starea initiala...voi reveni cu fotografii si pe parcurs...! in plus fotografie cu jante 16 "! arata nice!
daca cumva aveti ceva din piesele de mai sus ..

0727 966 806 Alex







Skip ads

  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=rekord
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
din pacate garajul era doar un acoperis cu 4 stapli, a suferit umezeala crunta, atentie la cuiul de remorca, verifica transmisia ca e posibil sa fi suferit la viata ei.
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ce as avea eu pentru ea ar fi niste capace, o bara spate buna, oglinda dreapta, jante tabla 13",motor 1,6cc,cutie viteze si poate unele maruntaie
  • unicorn_

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am scris si eu un raspuns la topicul ala aseara! nici un raspuns pana acum...!sper sa reusesc sa fac ceva...se pare ca are piese de care am si eu nevoie...nu ne batem pe ea nu!? cat despre masina mea ...cu siguranta a avut de suferit...sunt cateva urme cum ca omul care a avut-o a fost sarguincios si a aplicat tot felul de gadget-uri.. scap eu de ele si o aduc acolo unde trebuie! e desfacuta total acum si o voi verifica fff atent..! daca vrei sa mai vb ai id meu de mess... unicorn_performance! see ya
  • unicorn_

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pentru piesele pe care le ai fa te rog un pret pe fiecare reper...si lasa un PM pls! multumesc!
  • mihai popovici

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
faceti o lista cu ce aveti nevoie ca sa vedem cum o dezmembram,daca puteti astazi,ca mai am flacau care are nevoie de ceva de pe ea
  • mihai popovici

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
si apropos am impresia ca,caroseria la a mea e mai buna
  • mihai popovici

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
deci va intereseaza,fiindca nu weekendul asta,viitor vreau sa vin si sa vii le aduc
  • robytza

  • Mesaje scrise: 1,087
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: GT 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
era securist propietarul ? Numar pana in 1000 si masina straina Smile))))
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cred ca era doar in cadrul armatei, e mult spus secu
  • mihai popovici

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pt cei interesati,spuneti de ce aveti nevoie,ca mai am pe cineva care mai are nevoie de piese si sa stiu cum le impart
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cat ceri pentru pompa de ulei si radiatorul de caldura?
  • mihai popovici

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
RADIATORUL 30 LEI,IAR PT POMPA DE ULEI ASTEPT MOMENTAN PE CINEVA IN LEGATURA CU TOT MOTORUL,SI DUPA AIA MAI VORBIM.DACA TE INTERESEAZA NR MEU ESTE 0752 110 335
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns. Poti sa pui o poza cu radiatorul pt caldura (asta de habitaclu, ca asta ma intereseaza, sper ca m-am exprimat corect din prima) nu de alta, insa va fi montat pe un ascona b si as vrea sa stiu daca se potriveste..(in principiu s-ar potrivi..)
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mare grija la radiatarele de caldua, in majoritatea cazurilor curg sau or sa inceapa sa curga sub presiune, e unul din punctele slabe ale rekordului, inclusiv la C-u.
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
in 100 % din cazuri caloriferele de rek b,c, d curg dupa 15-20 de ani . Problema este constructiva , radiatorul este facut din fasii de tabla de alama ambutisate si cositorite pe muchii , invariabil cositorirea se mananca indiferent daca ai mers cu antigel sau apa , din 3 masini pe care le am la toate a curs radiatorul . Remedii :

1. Se ia radiatorul si se duce la Radiatorul Brasov - se inlocuieste miezul si se pastreaza bazinele --> avantaje : se potriveste la locul lui perfect , o sa tina 100 de ani . Dezavantaje : incalzeste mai putin deoarece are aripioare mai rare ( dar merge , face fata chiar in conditii de temperaturi exterioare de sub -5...10 grade )

2. Se monteaza un radiator de calorifer NOU de VW PASSAT B5 sau B5.5 ( 1998-2005) , se reteaza din tevile de plastic cca 30 mm . Problema ca acesta e mai subtire (30 fata de 50 mm original) insa lungimea si latimea sunt identice ! Diferenta de grosime se aranjeaza pe margini cu burete rotund de izolatie pexal ( diam interior 20 mm) . Se monteaza ansamblul la loc perfect -> se vor folosi 2 furtune de calorifer de Dacia cu cot la 90 grade . Avantaje : Caldura mult mai mare decat cu cel original , mai usor cu cca. 1,5 kg ( caloriferul de passat este din aluminiu si are lamele foarte foarte dese ) , nu are probleme pentru 7-10 ani in functie de antigelul folosit , nu se infunda - are tevi rotunde in sectiune , incalzire rapida in masina , e mai ieftin cca. 70-90 RON fata de 120 -140 RON cel refacut la BV. Dezavantaj .................nu e original (dar nu mai spuneti la nimeni ) .

Obs : Eu am efectuat modificarea asta , dureza maxim 2 ore si da rezultate imediat . Avantajul este ca fiind din aluminiu se incalzeste fff rapid , practic in 5 minute incepe sa fie caldura in masina . Caile de apa interioare fiind mai generoase , apa circula mai usor si nu mai apar depuneri pe pereti care sa micsoreze transferul termic .

Asta e , acum voi alegeti cea mai buna cale .


My one cent advice !
  • unicorn_

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sunt prea multe comment-uri OFF TOPIC!
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu e nimik oftopic, daca vrei inveti ceva de aici, ca de altfel nu vad nimik on topic de la tine, cand om vorbi de oltcit sau skoda pe topiku tau atunci meritam sa ni se ia capul
  • unicorn_

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am dus-o la REMAT!

TOPIC INCHIS!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR