unicorn_- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut! Am inceput restaurarea Opel rekord B! o am de un an si a fost tinuta in garaj pana anul asta cand am resurse ca sa duc planul la final! am facut o inspectie generala si am intocmit CV-ul masinii!
mai am nevoie de ceva componente...pentru ca sa fie in standarde...si anume radiator lichid de racire, carburator original Solex didta, alternator, radio original, oglinda retrovizoare, oglinda lateral stanga, capace roti si probabil niste maruntisuri! cu siguranta vor mai aparea pe parcurs..!
am dezasamblat masina saptamana asta si luni merge la sablat..cam asta e progresul pana acum...
postez niste poze cu ea in starea initiala...voi reveni cu fotografii si pe parcurs...! in plus fotografie cu jante 16 "! arata nice!
daca cumva aveti ceva din piesele de mai sus ..
0727 966 806 Alex
mai am nevoie de ceva componente...pentru ca sa fie in standarde...si anume radiator lichid de racire, carburator original Solex didta, alternator, radio original, oglinda retrovizoare, oglinda lateral stanga, capace roti si probabil niste maruntisuri! cu siguranta vor mai aparea pe parcurs..!
am dezasamblat masina saptamana asta si luni merge la sablat..cam asta e progresul pana acum...
postez niste poze cu ea in starea initiala...voi reveni cu fotografii si pe parcurs...! in plus fotografie cu jante 16 "! arata nice!
daca cumva aveti ceva din piesele de mai sus ..
0727 966 806 Alex
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
unicorn_- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
am scris si eu un raspuns la topicul ala aseara! nici un raspuns pana acum...!sper sa reusesc sa fac ceva...se pare ca are piese de care am si eu nevoie...nu ne batem pe ea nu!? cat despre masina mea ...cu siguranta a avut de suferit...sunt cateva urme cum ca omul care a avut-o a fost sarguincios si a aplicat tot felul de gadget-uri.. scap eu de ele si o aduc acolo unde trebuie! e desfacuta total acum si o voi verifica fff atent..! daca vrei sa mai vb ai id meu de mess... unicorn_performance! see ya
unicorn_- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mihai popovici
- **
- 57 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mihai popovici
- **
- 57 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mihai popovici
- **
- 57 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- robytza
- ****
- 1,087 mesaje
- din 24 Jul 2007
- GT 2007
- Alta tara
robytza
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Alta tara
- Masina: GT 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mihai popovici
- **
- 57 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mihai popovici
- **
- 57 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
in 100 % din cazuri caloriferele de rek b,c, d curg dupa 15-20 de ani . Problema este constructiva , radiatorul este facut din fasii de tabla de alama ambutisate si cositorite pe muchii , invariabil cositorirea se mananca indiferent daca ai mers cu antigel sau apa , din 3 masini pe care le am la toate a curs radiatorul . Remedii :
1. Se ia radiatorul si se duce la Radiatorul Brasov - se inlocuieste miezul si se pastreaza bazinele --> avantaje : se potriveste la locul lui perfect , o sa tina 100 de ani . Dezavantaje : incalzeste mai putin deoarece are aripioare mai rare ( dar merge , face fata chiar in conditii de temperaturi exterioare de sub -5...10 grade )
2. Se monteaza un radiator de calorifer NOU de VW PASSAT B5 sau B5.5 ( 1998-2005) , se reteaza din tevile de plastic cca 30 mm . Problema ca acesta e mai subtire (30 fata de 50 mm original) insa lungimea si latimea sunt identice ! Diferenta de grosime se aranjeaza pe margini cu burete rotund de izolatie pexal ( diam interior 20 mm) . Se monteaza ansamblul la loc perfect -> se vor folosi 2 furtune de calorifer de Dacia cu cot la 90 grade . Avantaje : Caldura mult mai mare decat cu cel original , mai usor cu cca. 1,5 kg ( caloriferul de passat este din aluminiu si are lamele foarte foarte dese ) , nu are probleme pentru 7-10 ani in functie de antigelul folosit , nu se infunda - are tevi rotunde in sectiune , incalzire rapida in masina , e mai ieftin cca. 70-90 RON fata de 120 -140 RON cel refacut la BV. Dezavantaj .................nu e original (dar nu mai spuneti la nimeni ) .
Obs : Eu am efectuat modificarea asta , dureza maxim 2 ore si da rezultate imediat . Avantajul este ca fiind din aluminiu se incalzeste fff rapid , practic in 5 minute incepe sa fie caldura in masina . Caile de apa interioare fiind mai generoase , apa circula mai usor si nu mai apar depuneri pe pereti care sa micsoreze transferul termic .
Asta e , acum voi alegeti cea mai buna cale .
My one cent advice !
1. Se ia radiatorul si se duce la Radiatorul Brasov - se inlocuieste miezul si se pastreaza bazinele --> avantaje : se potriveste la locul lui perfect , o sa tina 100 de ani . Dezavantaje : incalzeste mai putin deoarece are aripioare mai rare ( dar merge , face fata chiar in conditii de temperaturi exterioare de sub -5...10 grade )
2. Se monteaza un radiator de calorifer NOU de VW PASSAT B5 sau B5.5 ( 1998-2005) , se reteaza din tevile de plastic cca 30 mm . Problema ca acesta e mai subtire (30 fata de 50 mm original) insa lungimea si latimea sunt identice ! Diferenta de grosime se aranjeaza pe margini cu burete rotund de izolatie pexal ( diam interior 20 mm) . Se monteaza ansamblul la loc perfect -> se vor folosi 2 furtune de calorifer de Dacia cu cot la 90 grade . Avantaje : Caldura mult mai mare decat cu cel original , mai usor cu cca. 1,5 kg ( caloriferul de passat este din aluminiu si are lamele foarte foarte dese ) , nu are probleme pentru 7-10 ani in functie de antigelul folosit , nu se infunda - are tevi rotunde in sectiune , incalzire rapida in masina , e mai ieftin cca. 70-90 RON fata de 120 -140 RON cel refacut la BV. Dezavantaj .................nu e original (dar nu mai spuneti la nimeni ) .
Obs : Eu am efectuat modificarea asta , dureza maxim 2 ore si da rezultate imediat . Avantajul este ca fiind din aluminiu se incalzeste fff rapid , practic in 5 minute incepe sa fie caldura in masina . Caile de apa interioare fiind mai generoase , apa circula mai usor si nu mai apar depuneri pe pereti care sa micsoreze transferul termic .
Asta e , acum voi alegeti cea mai buna cale .
My one cent advice !
unicorn_- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
unicorn_- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat