- rezare
- OP
- 121 mesaje
- din 08 Jul 2004
- Bucuresti
rezare
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2004
- Mesaj Privat
Am o problema cu masina: de putin timp incoace a inceput sa se comporte foarte ciudat. Mi se aprinde check engine in bord si daca urc turatia la 2-3000rpm si las acceleratia, nu se mai opreste la relanti ci se opreste direct.
De asemenea, tinand acceleratia apasata constant, fluctueaza putin turatia (50-100rpm, se vede si din ac).
Cel mai deranjant este insa ca nu se mai opreste la relanti. Din cand in cand reuseste sa nu se opreasca de tot motorul, dar masina face ca si cum motorul a fost oprit si de-abia atunci ii baga benzina (gen cum il pornesti cand masina e in mers si motorul oprit).
Ceva idei? Am curatat IAC, potentiometru de acceleratie... am scos toate mufele si le-am pus la loc de doua ori ieri si azi si tot la fel face. Azi insa a mers putin timp bine, nu s-a mai oprit cand reduceam, dar statea becul tot timpul aprins in bord. Cum s-a stins, cum a inceput distractia... iar acum se aprinde doar cand pornesc, apoi se stinge dupa vreo 5 secunde (asta in afara de aprinsul cu cheia in contact ci motorul oprit).
Multumesc.
- rezare
- OP
- 121 mesaje
- din 08 Jul 2004
- Bucuresti
rezare
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2004
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Jacks
- **
- 175 mesaje
- din 21 Mai 2005
- Oradea
Jacks
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2005
- Mesaj Privat
- rezare
- OP
- 121 mesaje
- din 08 Jul 2004
- Bucuresti
rezare
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2004
- Mesaj Privat
Ok, am deconectat-o. Partea buna: cat timp sta aprins becul de check engine motorul merge oarecum acceptabil, adica doar la accelerari bruste da in nas. Partea proasta: becul dupa un timp se stinge, si atunci incepe distractia, incepe sa puta a benzina nearsa, in spate iese fum negru si masina merge ca in 3 cilindri, greu de condus iar la relanti se opreste. E posibil sa fie si altceva dus? Pot forta cumva calculatorul sa ignore orice ar fi sonda lambda? Pana iau una noua, bineinteles.
- rezare
- OP
- 121 mesaje
- din 08 Jul 2004
- Bucuresti
rezare
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2004
- Mesaj Privat
Any ideas? Zilele astea o sa ma duc la dibas pe tester, dar daca cineva s-a mai lovit de asa ceva, poate ma indruma sa verific vreun contact ceva....
Multumesc.
- sbirlut
- **
- 140 mesaje
- din 12 Jan 2005
- Vectra 1997 X18XE
- Timisoara
sbirlut
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2005
- Mesaj Privat
- rezare
- OP
- 121 mesaje
- din 08 Jul 2004
- Bucuresti
rezare
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2004
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
Ai incercat sa citesti codurile de eroare stocate cu agrafa? nu stiu daca merge treaba la masina ta, oricum ai motor asemanator cu al meu...
In cazul in care ai stocat un cod de eroare legat de EGR, citeste aici, poate te ajuta: https://www.clubopel.com/vie...06&highlight=
- rezare
- OP
- 121 mesaje
- din 08 Jul 2004
- Bucuresti
rezare
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2004
- Mesaj Privat
O sa intreb maine exact codurile de eroare... dar mecanicul parea convins.
Anyways, in weekend probabil ca voi incerca s-o macelaresc (mai rau de atat n-are cum sa faca).