Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Ascona
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Am o Ascona 18e 85kw din `86 si din `94 este in Rom. nu m-a lasat pina anul asta niciodata in drum si ce ma deranjeaza ca nu gasesc un sevis sa repare o masina asa batrina.M-am gindit sa-mi schimb injectia cu tot cablajul si ecu generatie mai noua.Eu am bosch Le2-jetronic.Ce injectie ar merge la motorul meu?Multumesc.
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu e mai usor sa pui un carburator, sau un alt motor cu totul Question
Intreb asa si eu... Idea
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Motorul meu e bun,nu consuma gram de ulei,are cam 250.000 km.Carburator pot sa-i pun si miine dar nu vreau.Vreau o injectie mai noua cu tot cu ecu sa o pot pune pe tester.Eu acum nu gasesc nici un tester pentru model asa de vechi.Am cautat de am inebunit.Nu se baga nimeni la masini asa de vechi.Am gasit niste arabi care au zis sa le duc masina ca o rezolva ei.Mecanici romani nu am gasit care sa se bage.Asa mai bine imi iau alta inj.si o montez eu.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca ar fi asa de simplu... injectiile noi, cu o groaza de senzori sunt mai greu de adaptat pe un motor vechi... Evil or Very Mad
In plus, sunt concepute pentru fiecare tip de motor in parte, optimizarea se afla "codata" in EPROM-ul calculatorului si NU SUNT REGLABILE altfel decat prin remaparea acestuia.
Departe de mine gandul sa spun "nu se poate", indraznesc sa spun insa "nu se merita", in acest timp ai putea avea o activitate lucrativa oarecare cu care sa-ti iei un ... Opel (mai) nou... Cool
Sa fim seriosi, "numai 250 000" KM.. crezi SINCER ca va mai tine mult ? Spun MULT, nu 10-20000... Wink
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Eu nu vreau o injectie din 2006 vreau una de kadett din 1990.Masina noua nu imi iau la ce servisuri avem.
  • catalin-g3

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Tot din cauza unor probleme cu injectia a fost modificata si a mea de fostul proprietar, pe carburatie. Vorba lui cea mai buna masina e cea mai simpla (cat mai putina electronica) - la care nu sunt multe chestii sa se strice.

Singura problema Sad e ca nu reusesc sa gasesc un carburator "in mintile lui". Care sa mearga si sa am din nou aceeasi functionare "rotunda" a motorului. Sad
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Si eu zic ca mai repede si mai iesftin este sa-ti pui un carburator Pierburg, ti-l iei din Germania, nou si te mai tine masina aia inca 150 000 de km fara sa te doara capul. A mea e pe carb simplu cu soc manual si nu i-am facut in 13 ani nici un reglaj, nimic, consuma 6 afara si 8 in oras am facut cu ea peste 160 000 desi ea avea deja 150 000 cind am luat-o... Sint masini beton cu motoare legendare asa ca nu te baga la injectie ca iti prinzi urechile inutil. Nu vreau sa-mi iau nici daca primesc cadou una noua cu atita electronica in ea... La a mea daca se mai infunda jiglerul de relanti cu cite o mizerie, scot capacu dau doua puf-uri de spray pt carburator si pa, merge ca unsa.
  • catalin-g3

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Intre timp am rezolvat problema cu carburatorul. Am acum mersul rotund la care speram acum ceva vreme. Problema s-a dovedit a fi de la niste mizerie adunata sub o sita prinsa prin presare pe corpul carbului.
L-am curatat si acum merge brici. Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Ascona

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR