- stefy_726
- OP
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
Salut.Am o Ascona 18e 85kw din `86 si din `94 este in Rom. nu m-a lasat pina anul asta niciodata in drum si ce ma deranjeaza ca nu gasesc un sevis sa repare o masina asa batrina.M-am gindit sa-mi schimb injectia cu tot cablajul si ecu generatie mai noua.Eu am bosch Le2-jetronic.Ce injectie ar merge la motorul meu?Multumesc.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- stefy_726
- OP
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
Motorul meu e bun,nu consuma gram de ulei,are cam 250.000 km.Carburator pot sa-i pun si miine dar nu vreau.Vreau o injectie mai noua cu tot cu ecu sa o pot pune pe tester.Eu acum nu gasesc nici un tester pentru model asa de vechi.Am cautat de am inebunit.Nu se baga nimeni la masini asa de vechi.Am gasit niste arabi care au zis sa le duc masina ca o rezolva ei.Mecanici romani nu am gasit care sa se bage.Asa mai bine imi iau alta inj.si o montez eu.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Daca ar fi asa de simplu... injectiile noi, cu o groaza de senzori sunt mai greu de adaptat pe un motor vechi...
In plus, sunt concepute pentru fiecare tip de motor in parte, optimizarea se afla "codata" in EPROM-ul calculatorului si NU SUNT REGLABILE altfel decat prin remaparea acestuia.
Departe de mine gandul sa spun "nu se poate", indraznesc sa spun insa "nu se merita", in acest timp ai putea avea o activitate lucrativa oarecare cu care sa-ti iei un ... Opel (mai) nou...
Sa fim seriosi, "numai 250 000" KM.. crezi SINCER ca va mai tine mult ? Spun MULT, nu 10-20000...
In plus, sunt concepute pentru fiecare tip de motor in parte, optimizarea se afla "codata" in EPROM-ul calculatorului si NU SUNT REGLABILE altfel decat prin remaparea acestuia.
Departe de mine gandul sa spun "nu se poate", indraznesc sa spun insa "nu se merita", in acest timp ai putea avea o activitate lucrativa oarecare cu care sa-ti iei un ... Opel (mai) nou...
Sa fim seriosi, "numai 250 000" KM.. crezi SINCER ca va mai tine mult ? Spun MULT, nu 10-20000...
- stefy_726
- OP
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- catalin-g3
- **
- 88 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Ascona 1985
- Bucuresti
catalin-g3
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
Tot din cauza unor probleme cu injectia a fost modificata si a mea de fostul proprietar, pe carburatie. Vorba lui cea mai buna masina e cea mai simpla (cat mai putina electronica) - la care nu sunt multe chestii sa se strice.
Singura problema e ca nu reusesc sa gasesc un carburator "in mintile lui". Care sa mearga si sa am din nou aceeasi functionare "rotunda" a motorului.
Singura problema e ca nu reusesc sa gasesc un carburator "in mintile lui". Care sa mearga si sa am din nou aceeasi functionare "rotunda" a motorului.
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Si eu zic ca mai repede si mai iesftin este sa-ti pui un carburator Pierburg, ti-l iei din Germania, nou si te mai tine masina aia inca 150 000 de km fara sa te doara capul. A mea e pe carb simplu cu soc manual si nu i-am facut in 13 ani nici un reglaj, nimic, consuma 6 afara si 8 in oras am facut cu ea peste 160 000 desi ea avea deja 150 000 cind am luat-o... Sint masini beton cu motoare legendare asa ca nu te baga la injectie ca iti prinzi urechile inutil. Nu vreau sa-mi iau nici daca primesc cadou una noua cu atita electronica in ea... La a mea daca se mai infunda jiglerul de relanti cu cite o mizerie, scot capacu dau doua puf-uri de spray pt carburator si pa, merge ca unsa.
- catalin-g3
- **
- 88 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Ascona 1985
- Bucuresti
catalin-g3
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat